Bocins de paper, màgia i colors: Angelets...

dissabte, 7 de maig del 2011

Angelets...

Fa temps vaig llegir una frase que em va agradar:

"Todos somos ángeles con una sola ala, debemos abrazarnos si queremos volar"

Ara l'he rescatada d'un calaix per afegir aquests dos objectes amb aquest paper d'angelets que vaig comprar en una botiga preciosa a Florència.

Un objecte d'escriptori com aquest, va ser un dels meus  primers projectes a la Casa Elizalde, em va encantar el fet de com partint d'una planxa de cartró, podia aconseguir les tres dimensions. 

Aquest el vaig regalar, com no, a la seguidora "number one" d'angelets...


I uns quants angelets més en aquesta capseta de papiroflèxia modular, senzilla de fer i que queda preciosa acompanyant els nostres regals...



Afegeixo un vídeo que he trobat al youtube on s'explica com fer una variant d'aquesta capseta...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada