Bocins de paper, màgia i colors: Sant Joan...

dijous, 26 de juny del 2014

Sant Joan...


Avui és sempre encara.

(Antonio Machado)

Dilluns vaig fer una targeta exprés per felicitar a la meva mare en el dia del seu sant. Després d'uns mesos complicats d'hospitals amunt i avall dimarts vam poder fer un dinar tots plegats amb l'excusa d'aquest sant Joan tan especial.

Tenia clar que volia regalar-li un ram de flors però que no es pansís, així que vaig obrir la meva capsa de trossos de roba i vaig rescatar la butxaca d'uns texans trencats que m'havien de servir de contenidor de les flors: flors de paper, de feltre, de goma eva, de fusta, de roba i botons, molts botons... tot un repertori rescatat d'una altra de les meves capses, la de les floretes (mare meva! i és que tinc capses de tot!!! la de la fusta, la de les cintes, la dels washis, la de les pinces, la de... jajaja). 

Aquest va ser el resultat, una targeta vertical plena de colors i energia, per transmetre-li això cada dia quan les vegi.




28 comentaris:

  1. M'encanta!!!. Molt original i molt bonica!!!!. Ara ja sé que fer amb aquests texans que tinc fets pols i que no vull llançar!!jajaja
    De veritat, que li arribarà tota la energia de la targeta...sense cap dubte!!!. Les meves felicitacions més sinceres per a la teva mare i el més grans dels petonets per a tu!!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! Tu si has de llençar alguns texans avisa'm, eh??? que jo faig de tot amb ells!!! sobretot llibretes!! queden xulíssimes!!! Un petonàs

      Elimina
  2. Moltes gràcies!!! espero aconseguir arrancar un somriure :). Un petonet

    ResponElimina
  3. Quina targeta més maca!! Quan he vist les flors que sortien, per uns moments, he recordat la targeta que vaig rebre pel meu aniversari aquest passat Febrer i que encara llueix a la meva habitació, però al veure una mica més de la teva entrada, m’he quedat amb la boca oberta. Cada entrada et superes i cada targeta que hi fas és més especial que l’anterior. Amb aquesta m’has deixat sense paraules, la butxaca de tela és una passada i queda genial subjectant les flors que volies regalar-li a la teva mare. Enhorabona per la targeta i espere que la teva mare estigui una mica millor. Petonets Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aishhhh, m'he posat vermella!!! La veritat és que quan vaig fer la teva felicitació em vaig quedar amb les ganes de tornar a fer alguna cosa amb floretes i aquest va ser el moment ideal. M'encanta l'alegria que donen i aquestes no es fan malbé! :). Un petonàs i moltes gràcies per les teves paraules :)

      Elimina
  4. Molt bonica!!! M'ha encantat la butxaca dels texans reconvertida en test. Felicitats i bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! i és que les butxaques de texans donen molt de joc!!! :). Un petonàs

      Elimina
  5. Quina bona idea!!!!!!!!! molt molt original!! jo també guardo totes les butxaques dels texans!! però mai se m'hagués acudit usar-la així!! aix, no et dic que algún dia no ho faci servir com tu, perquè m'ha agradat molt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja ho saps... pots utilitzar la idea quan vulguis, en les tapes de llibretes també queden molt bé!!! així pots guardar-hi els bolis... El problema és com anem acumulant tot allò que ens sembla que algun dia serà útil, jajajaja. Petonets

      Elimina
  6. Preciosa!!!!!!, ets una crack imaginativa!!!!

    ResponElimina
  7. Quina targeta més espectacular!! Ja tens raó que és tot energia!! Unes flors precioses!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! aquesta era la idea...omplir de colors i d'energia la casa! :) si ho he aconseguit ja em dono per satisfeta!! Petonets

      Elimina
  8. Qué chula Montse!! El detalle del bolsillo vaquero me parece lo más!! Preciosa y original!
    Bsts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!! ya era hora de utilizar esos tejanos viejos que voy guardando, jeje. Un besito

      Elimina
  9. no deixes mai de sorpendren's. Ets el meu referent!!!
    montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! m'he posat vermella! jejeje. Un petonàs

      Elimina
  10. Hola Montse!! és preciosa la tarja!! aquestes floretes no es pansiran i segur que a la teva mare li donen molta energia!! la idea de la butxaca és moooolt bona!!

    Fins aviat!!

    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! ara ja hem trobat una altra utilitat a les butxaques velles, jeje. Un petonàs

      Elimina
  11. Preciosa !! estic segura que a la teva mare li va encantar. Molts petons.

    ResponElimina
  12. OOOOOOH què colorista, t'ha quedat espectacular, de segur que li va agradar.
    Un abraç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí que és plena de color??? M'encanta l'explosió de colors!! Un petonàs

      Elimina
  13. Què bona idea això de la butxaca dels texans...! M'encanta com ha quedat aquesta targeta vertical amb tants colors. Pel devant ha quedat bonica, però pel darrere... encara m'agrada més...!
    Me'n alegro que estigueu més tranquils.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! Ja veig que això de la butxaca ha causat sensació, jejejeje. Això del darrere cada vegada és més obsessiu, al final contrueixo dues tarjetes, la clean and simple que sempre dic que no sé fer i la recarregada, jeje. Un petonàs

      Elimina
  14. Montse és una passada d'alegre !!!! I la butxaca texana jajaja jo també en tinc de guardades, esperant el dia !!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaa... ja em quedo més tranquil·la... no sóc la única amb complexe de Diógenes que ho guarda tot!! :). A veure quan veig aquestes butxaques guardades en algun treball!!! Petonets

      Elimina
  15. Montse, saps que t'admiro i adamiro les teves creacions, molt ànims de ben segur la teva mare ha gaudit molt més que nosaltres!!!

    ResponElimina