Bocins de paper, màgia i colors: DT invitada Retos 3flowers

divendres, 6 de juny del 2014

DT invitada Retos 3flowers


L'essencial de la creativitat és no tenir por a fracassar.

(Edwin H. Land)

Des de que l'aventura de 3flowers va començar amb els seus reptes de targetes que he seguit cada un d'ells, tot i que per manca de temps només he pogut participar en algunes ocasions. Però des de bon principi que vaig pensar que era una iniciativa fantàstica, per donar a conèixer els nostres treballs, descobrir persones noves i mil idees que no ens hauríem ni imaginat. 

Desde que la aventura de 3flowers empezó con sus retos de tarjetas que he seguido cada uno de ellos, aunque por falta de tiempo sólo he podido participar en algunas ocasiones. Pero desde el principio he pensado que era una iniciativa fantástica, para dar a conocer nuestros trabajos, descubrir nuevas personas y mil ideas que no habríamos ni imaginado.

Aquesta quinzena jo sóc una de les afortunades dissenyadores convidades al repte de 3flowers!!!. I estic encantada amb l'oportunitat!!!. Des de petita que sempre m'ha agradat fer targetes, quan ningú sabia que era això de l'scrap jo en certa manera ja en feia!! M'encanta treballar en espais petits i construir petites històries en cada targeta. No tinc un estil definit, sempre penso en la persona a qui va adreçada la targeta o deixo sorgir el sentiment del moment...

¡Esta quincena yo soy una de las afortunadas diseñadoras invitadas al reto de 3flowers!. Y estoy encantada con la oportunidad. Desde pequeña siempre me ha gustado hacer tarjetas, cuando nadie sabía que era est del scrap yo en cierto modo ya hacía! Me encanta trabajar en espacios pequeños y construir pequeñas historias en cada tarjeta. No tengo un estilo definido, siempre pienso en la persona a quien va dirigida la tarjeta o dejo surgir el sentimiento del momento ...
Quan l'Andrea em va enviar el repte vaig pensar: buf! per diferents motius... perquè estic en un moment personal sense temps per a res, amb molt d'estrés i perquè el repte consistia en interpretar una plantilla. 

Cuando Andrea me envió el reto pensé: buf! por diferentes motivos ... porque estoy en un momento personal sin tiempo para nada, con mucho estrés y porque el reto consistía en interpretar una plantilla.

Em sembla que és la primera vegada que ho faig!! Mai m'ha agradat crear a partir d'un disseny de plantilla, em limita la ment i la creativitat i em bloqueja. Vaig pensar, quina mala sort que he tingut!, em sembla que és la primera vegada que en proposen una! Tampoc sabia massa bé si s'ha de ser molt rigorosa o no...

¡Me parece que es la primera vez que lo hago! Nunca me ha gustado crear a partir de un diseño de plantilla, me limita la mente y la creatividad y me bloquea. Pensé, ¡qué mala suerte que he tenido!, Me parece que es la primera vez que proponen una. Tampoco sabía demasiado bien si se debe ser muy rigurosa o no ...

En fi... avui us ensenyaré que n'ha sortit!!!


Aquesta és la plantilla... i m'encantaria veure les vostres interpretacions!!!


 I aquí alguns detallets més... de la tapa i com no! de la part posterior



Sigui com sigui estic contenta amb el resultat... tenia moltes ganes de fer servir aquestes fustetes tan marineres i com m'agrada molt aquest color verd-blau em vaig deixar portar. Serà que tinc moltes ganes d'estiu, vacances i mar??

Sea como sea estoy contenta con el resultado ... tenía muchas ganas de utilizar estas maderitas tan marineras y como me gusta mucho este color verde-azul me dejé llevar. ¿Será que tengo muchas ganas de verano, vacaciones y mar?
 
Des d'aquí us animo a que participeu en el repte, segur que gaudireu molt de la proposta!!!
  
Desde aquí os animo a que participéis en el reto, seguro que disfrutará mucho de la propuesta!

Sólo me queda agradecer a Andrea la posibilidad de participar como diseñadora invitada. ¡Muchas gracias!

28 comentaris:

  1. uauuuuuu noia trobe que t'has superat!!!! És preciosaaaaa. Quant de detall!

    ResponElimina
  2. M'encanta Montse, és una tarjeta preciosa!!! A mi tampoc m'agraden massa els reptes pels mateixos motius, quan tinc ganes de fer alguna cosa, la vull fer amb tota llibertat que condicionants ja en tinc prous a la meva vida. Un petonàs!

    ResponElimina
  3. Però "por favor" si és una xulada!!!!!!!. A mi em passa el mateix, no m'agrada tenir plantilla prèvia per res!!jajajaja ("m'estreso toa"!!jaja).
    Però el resultat teu és fantàstic!!!!...molt mariner, molt d'estiu, molt bonic!
    I la composició de dintre del marc...meravella pura, Montse i la combinació kratf/blaus...uffff, divina!!!
    Ja he dic que m'agrada, oi??jajajaja

    Petonets i bon cap de setmana!!!!

    Charo

    ResponElimina
  4. Cuantos detalles!! Una preciosidad de obra de arte :D

    ResponElimina
  5. Enamorada estic de la teva targeta!! Sé que tenir una plantilla davant dels nostres ulls i seguir-la per fer qualsevol creació, costa una mica però no entenc com ho dius tu, si al final has aconseguit una targeta realment bonica, treballada, amb molts detalls i uns colors magnífics!! Ja pots estar ben orgullosa d'aquest projecte. Petonets Montse

    ResponElimina
  6. uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! és una tarjeta super maca!!!!! m'encanta aquest aire de mar, aquestes fustes que has fet servir! una preciositat de veritat!!!

    ResponElimina
  7. Nena!!!!!!, quines coses més xules que fas!!!!!!, m'encanta.
    Petonets,

    ResponElimina
  8. Ya sabes lo que me gusta tu blog, el buen rollo que me da tu música y tu scrap. Hoy he alucinado con tu tarjeta. Me encantan los colores, las maderitas, el mensaje y me he tirado una hora mirando la escena del barco. Cömo lo has hecho????? Me vuelve loca tu tarjeta!!! Creo que no me puede gustar más! Es increíble! Enhorabuena! P.D. A mí tampoco me van las plantillas jaja

    ResponElimina
  9. Nenaaaa!!!!! És fantàstica!!!! La composició de dins el marc? Com l'has fet? És una meravella!!!! Preciosa, de colors, de disseny...una petita obra d'art i aquesta balena de fusta!!!! M'encanta!!! A veure si trec una mica de temps del calaix màgic i faig una targeta!!

    ResponElimina
  10. Com m'agraden les teves targetes!! Son maquísimes. No tinguis por perque t'en has sortit meravillosament bé amb la plantilla. Y com sempre la part de darrera també preciosa!! Ptons!!!

    ResponElimina
  11. Montse!!!!!
    Encara que no t'agradi seguir una plantilla, t'en has sortit prou bé i rebé.... esta xulissima, molt del teu estil...
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  12. Xulíssim! Li has donat la volta al repte, però m'encanta la interpretació!

    ResponElimina
  13. Doncs t'ha sortit una targeta preciosa. No em diguis que t'has bloquejat perque no m'ho crec. Jo sóc incapaç de seguir una plantilla. Un petó ben gros

    ResponElimina
  14. Quina passada Montse!!! M'encantaaaa!!!
    Estàs ben equivocada amb això de que no tens un estil definit! Quan veus una de les teves targetes, de seguida es nota que l'has fet tu... i això és tenir un estil definit! Fer contraportades a les targetes...és tenir un estil definit també! Tens un estil definit!!!
    Segueix així...cada dia et superes!
    Jo també vull presentarme sempre a 3flowers però no dono abast (no se si s'escriu així)!
    Petons i fin aviat!

    ResponElimina
  15. Hola Montse!! molt maca la teva interpretació de la plantilla!! que bé que queden les fustetes del mar en aquesta tarja!! m'agrada mooolt!!
    Bona setmana!!
    Una abraçada gran!!

    ResponElimina
  16. És una xulada: els colors, la composició, la temàtica...!!! És una petita obra d'art dins d'una targeta! I ja veig que totes ens preguntem com has fet la composició del marc... ja ens explicaràs!
    Petonets i felicitats!

    ResponElimina
  17. MONTSE, ESTOY ALUCINANDO CON TU TARJETA, ES IDEALLLLL, ME ENCANTA PASAR POR TU BLOG Y ESCUCHAR SIEMPRE UN TEMAZO. UN BESOTE. MARIOLA

    ResponElimina
  18. NO PUEDO DEJAR DE MIRARLA, ME ENCANTAAAAA

    ResponElimina
  19. Com sempre una targeta espectacular !!! M'encanta el detallet de la polaroid, amb aquesta sorra i aquest mar!!!

    ResponElimina
  20. Montse!!Lo primero enhorabuena por esa colaboración y lo segundo: con plantilla o sin plantilla tus tarjetas son geniales y ésta no lo es menos! Decir que me encanta es poco!!
    Un besazo guapa!!

    ResponElimina
  21. Sencillamente genial.Verdaderamente cuenta una historia y es diferente, tiene muchísimos detalles en los que perderse. Enhorabuena por tu magnifico trabajo. Quería saludarte como compañera DT invitada a este reto. Besitos

    ResponElimina
  22. Aishhhhhhhhhhhhh, estic aclaparada per tots aquests missatges tan macos!! M'hauria agradat respondre'ls un a un com es mereix, però aquests dies no tinc temps absolutament per a res, tot i que volia esgarrapar uns minuts al dia per escriure i dir-vos: MOLTES GRÀCIES!!!! Cada missatge que rebo al mòbil em fa somriure i fa que el dia sigui una mica millor :). No sé què faria sense totes vosaltres!!! La targeta... no sé... m'encanta aquest color!!! i el mar... sempre m'ha atret... potser perquè vaig néixer aprop seu, o potser perquè fa uns anys que hi visc... La imatge dins la polaroid? senzill... paper de seda arrugat, una mica de sorra de platja i ja està!!! Estic molt contenta que hagi tingut tan èxit, hauré de continuar provant amb les plantilles, jeje. Un petonàs per totes i moltíssimes gràciesssssssssssssss

    ResponElimina
  23. que pasada!!!!!!!!!! no había visto tu tarjeta!!! y es que luego me he dado cuenta de que Andrea le falló el post y no estaba!!! aynsssssssssss madre mia que pedazo de tarjeta!!! y ademas no conocía tu blog asi que doble emoción! por aqui me quedo, ahora con tu permiso cotillearé un pco tu rinconcito!!! muakkkk

    ResponElimina
  24. ¡¡¡qué maravilla de tarjeta!!! y siempre con cada detalle tan cuidado y tan bonito!! siempre me pasa igual con tus tarjetas, no se que lado me gusta más, si la parte de delante o la de detrás!!!
    mil besos
    cris
    lalchimisteartisane.blogspot.com

    ResponElimina
  25. Siii que hay ganas de playa, la tarjeta rezuma mar por los cuatro costados

    ResponElimina
  26. M'has deixat meravellada Montse. No pot agradar-me més aquesta postal tant estiuenca, és fantàstica!!
    Petonets guapa.

    ResponElimina
  27. Me encanta!! qué marinera!!! me gusta mucho como has hecho la escena dentro del marco polaroid. Los tonos de la tarjeta son super bonitos y las maderitas me chiflan.

    ResponElimina