Bocins de paper, màgia i colors: Matí de taller...

dilluns, 2 de juny del 2014

Matí de taller...


No puc ensenyar-vos res, només puc ajudar-vos a buscar el coneixement dins de vosaltres mateixos, la qual cosa és molt millor que traspassar-vos la meva poca saviesa. 

(Sòcrates)

Dissabte va ser un dia especial, un petit oasis enmig d'unes setmanes que tornen a ser complicades per a mi en diferents sentits...

El matí ens va donar el bon dia amb un sol fantàstic i la Pilar i jo vam sortir de casa per recollir la Charo a l'estació i anar a fer el taller d'enquadernació que teníem previst a l'Enxaneta.

Una vegada allà van anar arribant l'Aina, la Imma, la Marga i la Natàlia amb moltes ganes d'aprendre una vegada més algun dels misteris d'aquest món tan fantàstic que és el de l'enquadernació.

La taula preparada amb tot el material, les meves explicacions i concentració total!! ja no vam parar fins les dues del migdia!!! (la Mercè sempre ens ha de fer fora, jajajaja). Fins i tot vam aprendre a fer una capseta de papiroflèxia com la que jo havia preparat pel material!!

Què dir? Doncs... que va ser un matí genial, bon ambient, moltes ganes d'aprendre i compartir, riures, converses, enquadernació, scrap i la ment que per unes hores s'oblida de tot... així que MOLTES GRÀCIES a totes les que vau venir, aquests moments són els que realment donen sentit als nostres dies!!

Aquí us mostro el model de l'àlbum que vam fer i unes quantes fotos del taller, oi que estaven molt concentrades???


 

I aquí les artistes!!!! (Charo... t'he agafat la foto de grup que sortíem més guapes que a la meva! :)).


Si voleu veure la crònica de la Charo i algunes fotos més la trobareu aquí i el reportatge fotogràfic de la Mercè aquí.

Després del taller el dia no podia acabar millor, dinar en bona companyia, un regalet molt especial, i una nit de concert gaudint de la Rosana en directe!

Ara a esperar al proper taller!!!
 

17 comentaris:

  1. Ostres, si sembla que vam treballar i tot!!jajajajajajajajajaja.
    Que siiiii, que vam treballar de valent, amb molt bon ambient i encara vam aprendre a fer la capseta (que ja he trobat paper d'origami que tenia per casa...ara queda veure si recordaré els plecs!!jajajajajajaja). Prometo ensenyar-la si em surt!
    Gràcies per tot, Montse!!!. De veritat que vaig tornar a casa meva amb aquella sensació de "avui ha sigut un gran dia". Si ja ho diu el meu estimat Serrat: "de vez en cuando la vida toma contigo café...y está tan bonita que da gusto verla".
    Petonetsssssssssssssssssss i records a la Mercè de part meva!!. Fins una propera!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que sí, que sí... que vau treballar molt!!! i m'alegro moltíssim que tornessis amb aquesta sensació de que fos un gran dia, espero compartir-ne molt més!!!! Un petonàs i gràcies per ser una de les meves seguidores més fidels (ara també de les meves alumnes més fidels, jajajja)

      Elimina
  2. Quina enveja que em feu! Jo tenia moltes ganes de fer aquesta enquadernació però un altre cop serà. De totes maneres me n'alegro molt de que tot anés tan bé i ja veig que tothom va sortir amb el seu album fet. A veure si el repeteixes i puc anar un altre dia. Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Faré llista d'espera, jajajjaa, bé quan vulguis posem un dia i el repetim!!! I síiiiiiiiii tothom va acabar!!! tret d'alguns detalls de la tapa que es van emportar de deures :). Moltes gràcies wapa! Un petonàs

      Elimina
  3. Quina enveja hem doneu, tan de bo puguera anar qualsevol dia a un taller amb tu. Aquest tipus d'enquadernació sembla molt maca i atractiva, ja m' ensenyaràs virtualment, jejeje. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uis... virtualment!!! em sembla que no em veig enregistrant-me en un vídeo, jejeje, quina vergonya em faria!!! però si algun dia passes per Barcelona ja ho saps! parada per Vilanova! :) Petonets

      Elimina
  4. Vaig estar veient fotos per Instagram i em va fer molta enveja.
    Aquest mini és fantàstic i si tornes a fer el taller tinc que venir si o si.
    Petonets Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síiiiiiiii, la Mercè ja em va dir en el moment del taller que havies deixat un missatge a instagram :), gràcies!!! a veure si fem una llista i el repetim un dia!! Ahhhhhhhh i mini, mini no és... fa 24 x 21 més o menys i té molta cabuda de fotos!! Petonets

      Elimina
  5. Ja es veu que us ho vau passar la mar de bé !!!! Un àlbum molt bonic !!!

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Síiiiiiiiii va ser un matí molt bonic!! petonets

      Elimina
  6. ualaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! es veu una enquadernació super complicada no???????????? ostres, és molt original! crec que mai l'havia vist!!! m'encantaria saber-la fer!! l'àlbum és super maco, molt tu la veritat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Noooooooooooo, no és gens complicada!!! només cal una mica de paciència i ser molt metòdic, però és molt senzilla de fer!!! Potser algun dia tenim l'oportunitat de conèixer-nos i ensenyar-te-la!! :) Petonets

      Elimina
  7. Jopeeee! Ja li vaig dir a la Charo que em moria de l'enveja! I... no sé... et conec poc, però diria que que anar a un dels teus tallers ha de ser entranyable... i la mar de divertit ;)
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja... gràcies... entranyable i divertit? no sé, jeje, li hauràs de preguntar a les meves alumnes :), jo m'ho passo molt bé, això sí que t'ho puc assegurar!!! m'encanta ensenyar el que sé i compartir!!! Petonets

      Elimina
  8. Quina preciositat de mini!! Una pena que no vaig poder ser-hi. Aquest disabte em tocaba treballar. M'hauria encantat anar! Pero tinc confiança de poder estar la propera. El mini es veu fantástic! Y es veu que ho vau passar genial! Enhorabona!

    ResponElimina
  9. Quina xulada d'album i quin bon rotllo que es respira!

    ResponElimina
  10. Montse, fins avui no m'he pogut possar al dia de blogs, tindràs que possar el botonet compartir perquè pugui compartir les meravelles que fas al facebook....
    Petons!!!!

    ResponElimina