Bocins de paper, màgia i colors: Cosetes...

dimarts, 26 de juliol del 2011

Cosetes...


 La millor manera de predir el futur és inventant-lo.
(Alan Kay)

Síiiiii, fa dies que estic desapareguda!!! Aquests dies no tinc temps per a res!!! i abans de tancar la paradeta uns dies volia penjar algunes cosetes que tinc pendents.



Fa dies que ja s'ha posat en marxa el 8è concurs d'Scrapbloc, buf!! comença a acumular-se la feina! Tinc mil projectes al cap i em falten hores (qualsevol diria que estic de vacances!, jeje). Si us animeu les bases les podeu trobar aquí.





Fa uns dies també vaig contactar amb la Gisela i l'Erica que són dues noies gironines que volen promoure l'Scrap a la seva província i per això editen una revista molt maca amb idees, tutorials, imatges, opinions, vocabulari, no només d'Scrap sinó també de manualitats en general. També estan preparant una trobada scrapera.

Us podeu subscriure a la revista enviant un mail: 

magazinescrap@gmail.com

No us la perdeu!




Finalment volia penjar la foto d'un regalet que em van fer dissabte i que és una molt bona idea pels treballs d'Scrap. 

Aquest cap de setmana ens vam perdre pel Matarranya i la Terra Alta, per poblets com Vall-de-roures, Beseit, Horta de Sant Joan, Arnes, vam passejar pels paissatges on es va rodar "Bruc" (els estrets d'Arnes), per un trosset de la Via Verda cap al Santuari de la Fontcalda... una zona preciosa... que us recomano.

Tot passejant per Vall-de-roures (la foto de l'esquerra) vam topar amb una botiga d'artesania on les persones del poble i rodalies porten les seves creacions (punt de creu, ganxet, feltre... el què sigui!) per donar-les a conèixer i vendre-les.






D'aquesta botiga va sortir aquesta agulla tan original. Certament no s'ha de llençar res, perquè amb qualsevol cosa del nostre entorn podem aconseguir uns resultats fantàstics. En aquest cas a partir d'una simple cremallera han fet aquesta flor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada