Bocins de paper, màgia i colors: Bellesa... harmonia...

dimarts, 14 de juny del 2011

Bellesa... harmonia...


I continuo amb la meva particular Venècia, Venècia és plena de llum, de colors, és vida, és amor, és il·lusió, màgia, somnis... i amb aquestes lletres i aquest bocinet d'àlbum vull reflectir aquests sentiments amb paraules manllevades d'altres.

Avui Venècia és... bellesa... harmonia, grandesa...


Estima la bellesa que t'envolta i que se't dóna clara i generosa, i en tu i per tu estima també els altres, car d'aquests dos amors te'n pervindrà l'harmonia i, tal volta, la grandesa.

(Miquel Martí i Pol) 





5 comentaris:

  1. Com pots fer aquestes coses tan maques!?!?
    Al final m'hauràs d'ensenyar i tot, és preciós Montse, t'ho dic perquè em quedo al·lucinada :)
    I pensar que fa una setmaneta estava passejant per la piazza San Marcos... tinc unes ganes de tornar...
    M'encanta la teva originalitat i per cert ara entenc el que deies de l'estètica, perquè aixó SÍ és estètica.

    Si em continues deixant, passaré molt sovint pel blog.

    Un petonet guapa!

    Andrea

    ResponElimina
  2. jejeje... oi tant que estàs convidada a passar!! :) i jo encantada de llegir-te i respondre't!
    L'estètica, jeje.. és curiós com moltes persones mirant la mateixa cosa la poden percebre de tantes maneres diferents! l'estètica depèn dels ulls que la miren, tot és vàlid...

    Un petonet

    ResponElimina
  3. Què original !! (no podia ser d'altra manera) Tinc ganes de veure la resta!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  4. jeje... no es toca fins que no s'acabi i encara no sé com he de fer les tapes!!! ni he acabat les darreres pàgines... a veure si ara que s'acaba la voràgine del curs i els exàmens m'hi poso! que això ja és com la Sagrada Família :)

    ResponElimina