Bocins de paper, màgia i colors: Targeta interactiva

diumenge, 27 d’agost del 2017

Targeta interactiva



L’art del descans és una part de l’art de treballar. 

(John Steinbeck)

Avui us porto una nova targeta, aquesta vegada per la meva neboda a qui no veia des de feia molts mesos. Teníem pendent fer-li un regalet per l'aniversari i el sant i és per això que he creat aquesta targeta.

Amb aquesta targeta participo en repte d'agost de Colouring in Scrapland on es tracta de fer un treball amb un segell acolorit i "todo vale".

Fa ja uns dies (o setmanes, no sé... això de viure sense rellotge per vacances fa que perdi la noció del temps) vaig veure un vídeo al canal de Lawn Fawn on feien una targeta interactiva amb un "roda" que en girar deixava veure una imatge diferent cada vegada. En aquest vídeo utilitzaven la seva col·lecció "Upon a star" per crear el fons i fer la resta de la targeta. Va ser tan amor a primera vista que no vaig parar fins que vaig trobar aquests segells per regalar-me'ls. 

El primer va ser crear el fons, estampant unes constel·lacions i fent embossing (vaig recordar perquè feia temps, moooolt de temps que no en feia, buf! no em queda mai bé!!!) i posteriorment creant el cel amb tintes distress.

Després calia fer la targeta interactiva, ja feia temps que havia vist aquest mecanisme però mai m'havia preocupat com es faria i de fet és molt senzill i resulta molt original el resultat. No deixen de ser dues circumferències unides amb un brad. 

Vaig completar la targeta amb aquests monstres tan divertits que vaig comprar fa poc. 

Us ensenyo el canvi de la targeta en moure la rodeta (hauria de fer un vídeo però em fa una mandra!!!):




També us ensenyo l'interior de la targeta amb un sobre on posar-hi el regalet i la part de darrera.



5 comentaris:

  1. Oioioioioioiiiiiiii, quina xulada!!!!!!. M'encanten les targetes d'quest tipus encara que no he fet mai una!jajaja. La targeta és molt divertida, aquests monstres són adorables!ajajaja
    Petonets i bona setmana!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! síiiiii, són una xulada, ho has de provar perquè no són difícils!!! i els monstres són realment divertits! segur que els faré servir més!! Un petonàs

      Elimina
  2. Jo tampoc he fet mai una targeta interactiva però veient aquesta crec que m'animaré a fer-ne alguna, tot i que últimament no faig gaire targetes i és una cosa que m'agradava molt. A veure si em torno a posar. I aquests segells de monstres són molt graciosos. Jo els tinc i encara no els he estrenat. Les constel.lacions amb quins segells estan fetes. M'encanten! Un cop més m'has deixat amb la boca oberta amb aquesta targeta. I ara ja estic al dia de les teves entrades! Deures acabats! I tot un plaer passar aquesta estoneta mirant els teus últims treballs. Petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si és veritat i t'animes, perquè són molt xules! a veure si fem la minitrobada que sempre vaig dient que hem de fer i practiquem amb algun model d'aquests. Ah! i has d'estrenar els segells que són una monada. les constel·lacions són uns segells de Lawn Fawn que es diuen "upon a star", de fet la targeta és una copiada del vídeo on ensenyen com fer aquest fons i la targeta interactiva. Un petonàs molt gran i que consti que el plaer és meu de llegir-te :)

      Elimina
  3. M'encanta aquesta tarja Montse!!
    I el que més m'agrada és que sempre decores l'interior de les tarjes. Jo mai ho faig i trobo que és un detall increïble.
    Petonets guapa.

    ResponElimina