Bocins de paper, màgia i colors: #lovesummer

divendres, 25 d’agost del 2017

#lovesummer


Les estones d’oci són la millor de totes les adquisicions.

(Sòcrates)

Avui us porto una nova targeta (amb un dia d'endarreriment respecte la meva promesa :O)), la vaig fer el mateix dia que l'anterior que us mostrava aquí

Vaig voler crear un fons similar però no em va quedar igual de bonic (és el que té treballar amb les distress, mai res queda igual!), així que vaig optar per trossejar la cartolina i fer quatre quadradets. La veritat és que m'agraden molt els treballs geomètrics, tot i que no acostumi a fer-ne. 

Vaig voler reflectir el "lema" de la targeta: #lovesummer, així que vaig dedicar dos quadradets al summer i dos al love, jejejeje. 

Una miqueta de paper de seda pel mar, un vaixell segellat, i l'àncora amb aquest cordillet. La part del love amb aquests cors de fusteta i més cordillet (algú diu que m'identifica :)). 

Ah! i no podia faltar la part del darrera... senzilla però fent la continuïtat d'aquest paper amb vaixells que he utilitzat per emmarcar la targeta.




I això és tot!

Amb aquesta targeta em presento novament al repte de la pareja creativa, que donava una fotografia com inspiració, està clar que jo m'he inspirat en el "summer" :).

http://www.laparejacreativa.com/el-reto-de-agosto-3/


6 comentaris:

  1. Sí, t'identifica el cordill i tens la mà trencada amb el tema mariner!jajaja
    M'agrada molt el mar fet amb aquest paper de seda!...el trobo molt original!
    Petonets i bon cap de setmana, floreta!! :-D

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapetona :), crec que alguna vegada ja havia fet servir el paper de seda com a mar i crec que queda molt xulo, per això vaig repetir! Un petonàs i bona setmana!

      Elimina
  2. Uf! Torno de vacances i em trobo un munt de treballs nous, i quin ès més xulo? Sóc incapaç de triar.
    Felicitats per totes aquestes meravelles.
    Un petonet!!!����
    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! espero que les vacances hagin anat molt bé i hagis carregat piles, jo estic en mode scrap on :), llàstima que les vacances ja s'acaben... snif, snif... Molts petonets

      Elimina
  3. Ja veus que he estat uns dies sense acostar-me pels blogs i ara em trobo moltes coses noves. Aquesta targeta també t'ha quedat rodona malgrat els quadrats (broma fàcil, ja ho sé). M'agrada sobretot el mar fet amb paper de seda i el vaixell de paper de llibre. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje, broma fàcil però m'ha fet riure :), la propera l'hauré de fer rodona i espero que no em quedi quadrada :P. A mi també m'agrada molt estampar els vaixells en paper de llibre, li dóna el toc origami :). Un petonàs

      Elimina