Bocins de paper, màgia i colors: Els mesos de l'any: gener

dissabte, 28 de gener del 2017

Els mesos de l'any: gener


Junts podem arribar més lluny, més lluny...

(Txarango)


Fa temps que vam començar amb la meva amiga Pilar el projecte d'un calendari amb tags, ens venia de gust "obligar-nos" a fer scrap i el fet d'intercanviar aquestes pàgines era per a nosaltres un repte, una il·lusió... 

A aquest projecte en van seguir dos més, però la vida, el temps o el que sigui ens va portar a deixar-ho perquè no arribàvem cap de les dues i ens estàvem estressant. Aquest desembre passat però en vam estar parlant, ens sabia greu haver-ho deixat i enyoràvem una mica aquest intercanvi tan especial, així que vam decidir recomençar...

Per aquest 2017 ens hem proposat regalar-nos una pàgina d'un àlbum amb anelles amb fotos nostres d'una activitat feta el mes anterior. D'aquesta manera també ens "obliguem" a trobar-nos cada mes i xerrar, descobrir nous llocs, riure, ... viure aquesta amistat que ja fa molts, molts anys que va començar (la Pilar m'apuntarà perquè jo perdo la noció del temps :)). 

Avui us mostro la primera pàgina que ja fa dies que ens vam donar. L'activitat va ser una sortida pel centre de Barcelona, per Nadal sempre ens agrada anar-hi, passejar, botiguejar, veure les llumetes, etc... és també una petita tradició per nosaltres. 

Una vegada més al fer l'intercanvi ens vam adonar de les coincidències, sense dir-nos-ho vam triar les mateixes fotos per la pàgina principal i és que aquests pastorets havien de sortir sí o sí... jo crec que la Pilar encara no es creu que jo em fes una foto amb els pastorets i amb el caganer, jejeje.

Bé...no m'enrotllo més... aquí van... i amb aquesta entrada està clar que de moment he aconseguit pel gener el meu objectiu de fer un mínim de dues entrades al mes (i seran quatre!!! ueeeeeeeeeeee), espero que no decaigui el ritme, jajajaja.

Començo per les meves pàgines (davant i darrera)...



I aquí teniu les de la Pilar...




Oi que són xules? doncs... aquest mes més :), el dia 11 ens tornem a veure per donar-nos les de la sortideta de gener! quins nervis!!! :)

6 comentaris:

  1. M'encanten les fotos i les pàgines i, per sobre de tot, que torneu a fer el projecte juntes!!!!!!. Ja vull veure la següent entrada!!!!.
    Petonets i bon cap de setmana!!!! :-D

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, nosaltres estem il·lusionades de tornar a compartir projecte, ens hauries de veure quan ens donem el sobre, com dues nenes petites que obren els regals de reis. Petonets

      Elimina
  2. Us han quedat molt bé a totes dues !!! Aneu molt ben coordinades. M'alegro que segueixi aquesta activitat mensual compartida.

    Petonets

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! a veure si tenim constància i arribem a final d'any perquè aquests moments compartits són fantàstics!! Un petonàs

      Elimina
  3. M'encanta aquest nou projecte. Quina gràcia això de coincidir amb les fotos! M'agraden molt les dues pàgines que heu creat. I com diu la Charo, ja estem desitjant veure les properes pàgines. I felicitats per aconseguir (i amb nota) el repte de les entrades al blog. Petonets i bon diumenge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ens coneixem tant la Pilar i jo que ens passen aquestes coses, coincidim sense parlar-ne amb molts detalls. Aish... a veure si ara aconsegueixo també un febrer amb un mínim de dues entrades :) que si no em suspendràs, jajajaja. Un petonàs

      Elimina