Bocins de paper, màgia i colors: Els mesos de l'any: març i abril

dijous, 9 d’abril del 2015

Els mesos de l'any: març i abril


Llegim per descobrir
una visió del món.

(Amélie Nothomb)


Ara que ja he tornat a la normalitat aprofito uns minutets de pau per ensneyar-vos les dues "pàgines" del nostre particular intercanvi amb la meva amiga Pilar

Teníem pendent donar-nos el mes de març (jo estava una mica col·lapsada amb l'àlbum de la meva neboda) i el mes d'abril per lluir-lo ja des del primer dia, i, aprofitant la setmana santa que vam passar dos dies plegades, vam poder fer l'intercanvi a més a més de passejar pel mar, xerrar, escoltar música, fer scrap... senzillament compartir l'amistat que ens uneix.

La primera que us mostro va ser la del mes de març, la inspiració va venir d'un paper que havia comprat i que havia utilitzat en l'àlbum de la meva neboda. 

El fons amb tintes distress sobre un acetat, afegint aigua i passant la cartolina pel damunt. Les flors tallant rodones i superposant-les, fetes de la mateixa manera, algunes sobre un paper de llibre. 

He de dir que m'encanta el resultat!!! Haig de practicar més amb les distress per crear fons perquè són tintes que permeten crear pàgines precioses!! el meu problema és trobar la cartolina adient per aplicar la tècnica (amb paper d'aquarel·la no m'acaba de convèncer el resultat, absorbeix massa i algunes cartolines són tan satinades que els colors queden poc vius).



El de la Pilar amb aquest marc polaroid que a mi m'encanta i les floretes de fusta (ja sabeu que la fusta és la meva debilitat!!).



Al mes d'abril no podien faltar els motius de Sant Jordi, és una festa tan especial!! La Pilar em va regalar unes fustetes que no em vaig poder resistir a utilitzar. Ella va tenir la mateixa idea :).

Aquí teniu la meva interpretació. Aquesta vegada amb un fons de llibre, amb aquarel·les vaig fer les quatre barres i les vaig cobrir amb gesso per a què fos més subtil. El drac és un segell pintat amb retoladors, retallat (amb paciència) i amb glossy i la flor és un troquel de la big shot (vaig deixar reposar la cameo, jajaja).



I aquí la pàgina de la Pilar, amb un dels meus colors preferits...



13 comentaris:

  1. Hola Montse,

    Ostres!!! quina producció que has fet ultimament!!!, és impressionant i m'encanta, ja ho saps, el teu estil i combinació de colors , teixits, etc.

    Preciós, com sempre!!!!,

    Un petó molt fort!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies wapa!! La veritat és que aquests dies he aprofitat la tranquil·litat de fer festa per relaxar-me i què millor per relaxar-se que els papers? :). Un petonàs

      Elimina
  2. Quina xulada de treballs, Montse!!!!. Els de marça m'agraden molt (les teves flors amb Distress són una preciositat!!!!!!). I ja veig que heu arrasat amb les fustetes de Stampam!!jajajajajaja
    Genial totes dues interpretacions!!!
    Petonets!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies wapa!!! sempre arrasem amb les fustetes!!! són un perill per a nosaltres!!! Un petonàs

      Elimina
  3. Vaya cuatro tags más chulos. Preciosas interpretaciones las de las dos. Mira que no me canso de ver lo bien que quedan las distress para hacer ese tipo de trabajo pero no tengo tiempo para estar tranquila y probarlos. Es uno de los mil pendientes que tengo en la espalda. Besotes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias wapa!! La verdad es que las posibilidades de las distress son infinitas y los resultados geniales, a ver si las pones al principio de la lista de pendientes :), por qué será tan larga siempre? jeje. Besitos

      Elimina
  4. Són totes super-boniques Montse, les teves i les de la Pilar. M'agaden molt els colors del teu març i els de l'abril de la Pilar. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Aisss trobe que he estat una mica desapareguda en el teu blog, però ara mateix hem poso al dia. Les pàgines de març i d' Abril son maquissimes. Ni les teves ni les de la Pilar els falta cap detall, diversitat de materials, tècniques, fustes... però segur que estima i ganes per fer aquestes obres d'art, hi ha moltíssimes. Enhorabona artistes

    ResponElimina
  6. Quines creacions més fantàstiques Montse!! Però la de Sant Jordi m'ha robar el cor, es genial.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
  7. Precioses totes !! Que boniques i quants detalls tan xulos que tenen. Felicitats!! Ptns.

    ResponElimina
  8. Molt boniques, com sempre!! M'agradat moltíssim el proverbi. Gràcies per compartir!

    ResponElimina