Bocins de paper, màgia i colors: Un tag per la fira...

dimecres, 25 de març del 2015

Un tag per la fira...


L'art és la filosofia que reflecteix un pensament.

(Antoni Tàpies)


Diumenge us mostrava l'LO que havia presentat a l'exposició de la fira d'scrap de Sitges i avui us en ensenyo l'altra aportació que vaig fer a la fira.

Aquesta vegada era un tag. Les condicions eren les mides (16x8,5 cm), els colors (només grisos i blancs) i incloure unes tisores i el nom. Per mi era tot un repte, no estic acostumada a treballar només amb dos colors i molt menys amb aquests dos colors, però tot i així ràpidament vaig tenir clar què volia fer.

El resultat va ser la paret d'una "scraproom" amb un penjador (fet amb mini "alcayatas") on hi havia un LO i un davantal amb les butxaquetes plenes de papers, cintes, tags... 

Crec que després d'aquest treball m'he creat la necessitat de tenir jo mateixa un davantal com aquest perquè sempre porto els xandalls d'estar per casa plens de coses a les butxaques i papers enganxats que vaig deixant com a rastre per tot el pis, jeje.

El fons el vaig fer amb pals de "polo" pintats primer amb pintura gris i després blanca (llimant per a què es pogués veure el fons). El davantal amb una base de feltre i la resta papers, cintes, botons...

Malauradament dissabte quan vaig arribar a la fira al tag li havia desaparegut el miniLO, segurament el vent el va fer volar :(. Jo us ensenyo les fotos originals que vaig fer jo abans d'enviar-lo.

Tot i que només es mostrava la part del davant jo no m'hi vaig poder estar de decorar també la part posterior amb una d'aquelles frases que tant m'agraden.

Aquí us deixo el tag! jo n'estic satisfeta del treball, espero que a vosaltres també us agradi!




33 comentaris:

  1. Nena, quina cucada de tag!!, preciós i delicat!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Vaig gaudir molt fent-lo, certament m'agraden les miniatures! Petonets

      Elimina
  2. Uala, Montse! Quina passada! Una autèntica obra d'art en pocs centímetres! Avui, de nou, caic als teus peus! Chapeau!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! em sento més còmoda treballant en espais petits que grans certament :). Petonets

      Elimina
  3. Si ja em semblava una autèntica meravella al natural...ara, explicant el pas a pas...ja he al-lucinat en colors, eh???jajajaja
    Trobo que és una cucada, monada, petita obra d'art...em va encantar!. Tots dos treballs teus em vam agradar moltíssim!!!. Ets una ARTISTA!!!!. I em guardo la foto del tag "senser" perque jo la tinc sense el mini LO!
    Petonetssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! m'hi vaig entretenir força (de fet no puc fer res sense mil detalls!!!) i estic contenta amb el resultat i mira que mai acabem d'estar satisfets del que fem! Un petonàs

      Elimina
  4. És una autèntica meravella! I una feinada! El dissabte el vaig veure al natural però ja li faltava el mini-LO. M'ha encantat veure'l ara tot sencer. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una llàstima que es perdés el miniLO, però què hi farem! la climatologia no acompanya mai a la fira :(, sort que ens va sortir el sol dissabte :). Moltes gràcies pels teus comentaris. Un petonàs

      Elimina
  5. MOntse un W O W gigante enorme cada detalle es una delicia me enamoran tus creaciones!!!! vi tu tag me encanto pero no le di la vuelta para ver que era tuyo ajjajajaj ( si ya el nombre... pero no me bastaba) que guay que guay!!!! avisame cuando vayas ha hacer otro taller!!! un besazo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, cuando yo misma veo mis trabajos siempre pienso que todos son muy distintos pero creo que si algo los caracteriza es que no puedo evitar poner mil detalles. A ver si coincidimos pronto! Besitos

      Elimina
  6. Una preciositat de miniatura. I ara al veure el mini L.O. que li faltava encara m'agrada més. Felicitats pels dos treballs tan bonics i tan delicats que vas presentar. . Ptns!!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, m'encanten les miniatures!!! lo meu són els tags i les targetes :). Un petonàs

      Elimina
  7. Ohhh Montse, m'encanta!!! Vaig veure el teu Lo i era preciós, pero els tag's no els vaig veure, quina llàstima.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina llàstima que no veiessis els tags, n'hi havia de molt bonics i tots tan diferents!!! realment participar en aquests reptes enriqueix moltíssim. Un petonàs

      Elimina
  8. T'`ha quedat unapreciositat, m'agrada molt, Montse, quants detallets. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, no estic acostumada a treballar amb aquests colors però de vegades cal sortir-se de la zona segura i posar-se reptes. Un petonàs

      Elimina
  9. Preciosísimo, lo vi en directo y me quedé alucinada, como dice alguna compi es verdad como en algo tan pequeño puede convertirse en una obra de arte. Y más teniendo en cuenta el reto de los tonos del blanco al negro, y toda la escala de gris... aiiiii hay a alguién que se le coló este detallé, y presentó su tag y su explosión de color.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! jejeje... tu ets la dels colors?? jajajaja, va ser el primer tag que vaig veure a la distància i em vaig preguntar: no eren grisos? jajajaja, les scraperes sempre tan despistades pensant amb els papers, jajaja, sigui com sigui el teu era preciós :). Petonets

      Elimina
  10. Quina monada Montse!!! Felicitats ets una artista !!!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! treballar amb mides petites fa que els resultats siguin sempre "monos", oi? Petonets

      Elimina
  11. Hola Montse!! m'he estat una bona estona mirant tots els detallets que li vas posar al Tag :-) el davantal em té enamorada!! avui he pogut gaudir del miniLO i dir-te simplement que portes dins teu un gen especial, un gen de creativitat ...i per molt que sigui un repte el tema color (gris-blanc) et va quedar un Tag preciós!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! no sé si tinc aquest gen però sí m'agrada deixar volar la imaginació i aquí la idea del davantal em va envair des del primer moment, i cosa rara n'estic satisfeta amb el resultat :). Un petonàs

      Elimina
  12. Ostras Montse!!! Es muy muy chulo! Menudo currazo lleva, todo, pero en especial el delantal! Es muy bonito, me encanta. un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias wapa! la verdad es que fue más sencillo de lo que parece, cuando la idea te invade las manos ya no pueden parar, jejeje. Un besito

      Elimina
  13. Quina cosa més bonica!!! És un tag fantástic !! Ja pots estar orgullosa perquè t'ha quedat preciòs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! cosa rara però estic contenta amb el resultat, jeje. Petonets

      Elimina
  14. Mare meva Montse, el teu tag és impressionant i en viu ni t'explico (encara que li faltés una petita part). Ple de detalls és una moneria!!
    Ptonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! m'agrada molt treballar amb coses petites i m'agrada molt posar-hi atenció a cada detall... Un petonàs

      Elimina
  15. Montse, ha quedado precioso y tan lleno de detalles, no sabes dónde mirar... una cucada !!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! tenia clar que volia fer aquest davantal i provant, provant va sortir això :). Petonets

      Elimina
  16. Sense paraules em vaig quedar quan el vaig veure!! és un dels treballs més bonics que he vist ultimament, senzillament em va encantar!!! petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! m'has fet posar vermella :). Petonets

      Elimina
  17. Aquet es el teu ??? OOOOooo, es el que mes ham va agradar, es una monada te tan de detall. Torno a repetir que tes una artista, enhorabona

    ResponElimina