Bocins de paper, màgia i colors: El primer any de la Clàudia (7)

diumenge, 7 de setembre del 2014

El primer any de la Clàudia (7)


Existir és un fet;
viure és un art.

(Frédéric Lenoir)

Ja s'està acabant el diumenge i demà tornem a la rutina, els caps de setmana passen a tota velocitat... però volia aprofitar els darrers momentets d'aquest per a penjar la darrera entrada de l'àlbum de la Clàudia. 

Ha estat un projecte que he allargat però és un àlbum tan gran i mai havia fet tants LO's que creia que mereixia la pena ensenyar-lo mica en mica per assaborir-lo (o avorrir-lo, jejejeje).

M'adono com he anat perdent la por a les pàgines grans (en aquest cas 25x25 cm) i com ha anat cambiant el meu estil (o no...).

Bé no m'enrotllo més que ja em coneixo... 

Aquí us deixo les darreres pàgines, novament amb butxaquetes i desplegables. 

Espero que no us hagi cansat. Moltes gràcies per la paciència i per tots aquests comentaris que fan que cada dia s'ompli amb un somriure i una nova il·lusió. I també moltes gràcies a la Yolanda i el Jaume que m'han permès posar les fotos sense censura (les imatges dels treballs guanyen moltíssim quan no has de difuminar les fotos).











I per si encara no us heu avorrit i us heu perdut alguna part, aquí està tot el projecte... :)



 


18 comentaris:

  1. De cansar-nos res de res. Ha sigut un plaer veure un treball tan bonic i tan treballat. Quina feinada! No m'estranya que hagis volgut assaborir-lo una miqueta més. A més m'ha agradat molt la idea del vídeo per tenir una visió de conjunt. Petons i que tinguis una bona setmana. Va, que aquesta és més curta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!!! ha estat una feinada però m'ho he passat molt bé i s'ha fet amb molt "carinyo". Un petonàs

      Elimina
  2. Què s'ha acabat??...ainssss!!!
    Les pàgines novament són una xulada. La primera amb aquesta caravana, m'ha fascinat!. I les que tenen tinta...és tinta que li has posat tu o és el paper??? (queremos saber!!jajajajajaja).
    De veritat, l'àlbum tot ell no té res que no m'hagi agradat i els teus amics deuen estar encantats amb aquest tresor que els hi has fet!
    Petonets i bona setmana!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! La caravana va ser amor a primera vista, jajajaja I les de la tinta... bé... és trampa, jajaja, són papers, ja saps que això d'embrutar-me no ho porto massa bé i encara no m'atreveixo amb els fons. M'alegro que t'hagi agradat tot. Un petonàs

      Elimina
  3. molt maco i molt currat!!! jo n'estic fent un per bessons i encara no tenen un mes i ja tinc un munt de fotos (sant wsap!!!)em sembla q hauré de recorrer al truc de les butxaques i desplegables com tu!!!ets la meva font d'inspiració, jeje. Per cert... tens previst algun taller aviat?
    un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! M'alegro que serveixi d'inspiració :). I nooooo, no tinc previst cap taller, darrerament vaig de cul... però si reuneixes quatre persones te'n faig un a la carta i a casa, jajaja (per cert... l'altre dia vaig estar de visita a Caldes ;)). Un petonàs

      Elimina
  4. No ens has cansat, al contrari!! ens has deixat inspiració per molt de temps!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaja, ja patia per avorrir-vos... però em quedo contenta de que no hagi estat així. Moltes gràcies wapa! Petonets

      Elimina
  5. Hola Montse!! l'àlbum , tot ell, és maquíssim!! els detallets que li has posat a cada plana i totes aquestes butxaques, desplegables, tags... una feinada però amb la recompensa de saber que ho gaudiran durant molt de temps!!
    Bona setmana!! una abraçada!!

    ResponElimina
  6. ahhh, i d'avorrir-nos, ni t'ho pensis!! a mi se m'ha fet curt!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! ja saps com em va costar fer-lo (la meva primera gran obra monumental, jajajjaa) però també el carinyo que hi vaig posar en cada pàgina. Espero que sigui un tresor per molt de temps (i no es vagi desintegrant... per si de cas amb l'àlbum vaig afegir un potet de glossy, jajajaja). Petonets

      Elimina
  7. Cada pàgina m'agrada més Montse!! Està quedant un mini fantàstic.
    Petons guapa.

    ResponElimina
  8. Resultat molt i molt bonic !! Molt acolorit !! Quin regal més preciòs. Segur que li encantarà !!

    ResponElimina
  9. Una llàstima que en aquesta entrada ens mostres les darreres pàgines de l`album de la Clàudia. Personalment, m'agrada molt l'estil que tens ja que, per a cada momento, per a cada ocasió tens en ment unes ideas que fan que els teus projectes siguen una passada!! Aquest, ha sigut molt dolcet i cada paper i cada element decoratiu que has fet servir, han fet d'un álbum meravellós. Segur que els seus pares están desvanit mirant aquesta obra d'art i per res del món, ens has avorrit!! Petonets

    ResponElimina
  10. És mooolt bonic Montse!!!
    Yo crec que no has canviat el teu estil, l’has millorat, això sí pero canviar-lo no…
    Com diu la Raquel, llàstima que ja s’hagi acabat…! A mi….no m’ha avorrit gens.
    Petons i abraçades

    ResponElimina
  11. Qué bonito!! Un mini lleno de color y alegría! Un recuerdo precioso para Claudia, desde luego
    Un bst

    ResponElimina
  12. Veure el conjunt el fa encara més bonic, Montse! I com li comentava a la Charo l'altre dia, cada pàgines que passes és com un món diferent, amb colors i composicions completament diferents, preciós!!!
    No hi haurà segona part??? ;)
    Petonets!

    ResponElimina
  13. Xulissim, el que més m'agrada és veure el conjunt amb eixe video, tot junt es veu quant de treball i esforç.
    S'ha quedat molt acolorit, m'encanta.
    Un abraç

    ResponElimina