Bocins de paper, màgia i colors: 70 anys (2a part)

diumenge, 21 de setembre del 2014

70 anys (2a part)


Ara és temps de renovar-se,
d'esperances noves.
És possible anar cap a la llum.
És possible anar cap a una nova primavera
plena de llum, d'horitzons nous.
Aixeca't i eleva't!

(Phil Bosmans)

Diumenge... la primera setmana de cole superada!! tot i que amb molta calor i cansament, aish... quines ganes que arribi la tardor!

Avui estic molt mandrosa, així que abans de posar-me les piles aprofito per fer la segona (i darrera) entrada de l'àlbum que li vaig regalar a la meva amiga pel 70 aniversari.

Avui les pàgines interiors. L'àlbum era petitó (15x12 aprox) i les fotos 9x13 així que no podia decorar en excés i per això crec que ha quedat senzillet (o no...). 

Continuo utilitzant els papers de la col·lecció "Corazonadas" de la Marisa Bernal, puntes, botons, roba de sac, detalls de fusta (no podien faltar!!) i els tons verds-blaus, rosats, grisos i el meu estimat craft... amb alguna nota discordant en vermell. 

La darrera pàgina s'obre i podem trobar unes butxaquetes amb tags per a què signessin les persones que van assistir a la festa.

Com m'han donat permís per penjar les fotos tal qual podeu veure tots els detalls sense censura :). Espero que us agradi i no us canseu de totes les fotos.













 

24 comentaris:

  1. Mira que fa temps que veig com treballes i cada vegada em sorprens amb novetats...

    T'ha quedat molt, però que molt bé.

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapi! La veritat és que costa fer coses diferents i sorprendre, si ho he aconseguit m'alegro :). No sé si m'ha quedat molt bé però sí sé que a la Pilar li va agradar molt i això és el més important. Un petonàs

      Elimina
  2. M'ha encantat! Ja saps que jo sóc una enamorada del craft i combinat amb aquests papers de la Marisa trobo que queden genial. Ès una sort que t'hagin donat permís per publicar les fotos perque trobo que són precioses i que queden molt maques en el conjunt. M'agraden molt tots els detallets que has col.locat i els teus rètols. I tens raó, a veure si arriba ja la tardor! Jo ja tinc ganes de posar-me una bufanda! Jajaja.
    Molts petons i bona setmana!







    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ja som dues les del club del fans del craft! :), trobo que queda tan bé amb tots els papers!! i a més li dóna aquest aire antic que va tan bé amb les fotos en blanc i negre... Aish... els detallets... cada vegada estic més enganxada a les fustes!! són la meva perdició però queden tan maques!!! Un petonàs i bona setmana a tu també

      Elimina
  3. Com a presidenta oficial del club de fans, només puc dir que M'ENCANTA!
    M'agrada molt el craft i totes les combinacions que has anat fent a cada pàgina. A més, els detalls, preciosos!!
    Per primer cop, a més, em veig capaç d'intentar copiar-te'l i tot! ;P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! jajajajaja, ja pots copiar-me ja, quan t'hi posis veuràs que és més senzill del que sembla, de fet no faig coses complicades, senzillament deixar-me anar :). Un petonàs

      Elimina
  4. Una meravella total!!!!. Com la vicepresidenta de la subdelegació de Tarraco City, he de dir-te que el trobo tot ell preciós!!!!. T'ha quedat tendre, adorable, amb caliu...ufff, maco, maco, maco!
    Petonets!!!!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja... moltes gràcies!!! els papers fan molt en la tendresa... i les fotos... però n'estic contenta del resultat, a més va estar fet en temps récord :). Petonets

      Elimina
  5. Els detalls de fusta, els papers, puntilles, tot això li dóna un aire molt tendre,m'agrada molt el resultat.
    Una pregunteta Montse....Com apegues la tela de sac?? es que a mí mai se me queda bé del tot i veig que tú la gastes moltíssim.....
    Un abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! La roba de sac normalment l'enganxo amb silicona líquida (si poses al google silicona apli la veuràs), només s'ha de vigilar amb els fils que deixa, però ho enganxa tot i surt més econòmica que un glossy per exemple. També la pots enganxar amb cola blanca. Petonets

      Elimina
  6. M'encanta el teu estil Montse!! Tots els teus treballs tenen la teva emprempta. Aquest es especialment bonic. I els detallets de fusta quedan perfectes amb tot l'aire d' aquest mini. Felicitats per un altre treball fantàstic. Ptns!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Va ser un treball fet amb poc temps però com era un àlbum petit no calia massa decoració, tot i així no hi ha manera de fer res senzill i la fusta... aish... és la meva perdició!!! no puc viure sense ella! Petonets

      Elimina
  7. Realment preciós!! coincidim en tantes coses que és impossible que no m'encantin tots els teus àlbums!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! síiiiiii les dues som unes enamorades del sac, la fusta... :). Un petonàs

      Elimina
  8. Molt bonic Montse!!!! M'agrada el craft i l'has combinat molt bé, els colors i les fotos en blanc i negre queda un àlbum fantàstic. Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! jo ja no puc viure tampoc sense el craft!!! li pots donar un aire antic o modern, dóna joc per a tot!!! petonets

      Elimina
  9. Quina meravella Montse!! M'encanta que el mini sigui kraft i sobre ell estiguin els papers decorats i els guarniments, queda més "formal" i li va perfecte a aquest mini.
    Petons guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies. ja no puc viure sense el craft, queda tan maco!!!! i combina amb tot!! Un petonàs

      Elimina
  10. Aisss quina col.lecció més bonica té la Marisa Bernal, no la coneixia però ja la he buscada i me quedat enamorada!! M'agrada moltíssim la base que has fet amb el color Craft, quan ho veig hem recorda sempre al teu estil. És fantàstic, cada página, cada detall, cada figura de fusta que fas servir per decorar.... una pasada i com sempre, gaudisc molt mirant els teus àlbums. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! sempre em fas posar vermella, jeje. Aquesta col·lecció és molt maca, és molt i molt dolça i fa que sigui treballar amb ella :). Un petonàs

      Elimina
  11. Montse quina preciositat!! T'ha quedat molt i molt bonic, el craft amb aquests colors són un encert. a mi també m'agrada molt aquesta col.lecció de la Marisa Bernal...i veient el teu álbum...ja m'has creat la necessitat, jijijiji
    De veritat, fantástic. Una supermegaforta abraçada!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PD: t'agafo en préstec la teva cita...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! ja t'enyorava i tot :). Aish... oi que és fàcil crear-se necessitats? jajajajaja. A veure si ens veiem un dia d'aquests que aquest any he enyorat la trobada... mentre... molts petonets!!!

      Elimina
    2. Montse, estic fent un curs de la Jackie Rueda per millorar les fotos al blog "superestar" , et sona? segur que si...i durant el darrer mes he decdicat les meves estones de scrap i veure blogs al curs, demà acaba, o sigui que ja seré per aquí. M'encantaria veure't a mi també , tenim pendent trobada, però abans quedem per xerrar que tinc moltes ganes.

      Elimina
  12. Ohhhhh….m’agrada tant com la portada…! M’encanten aquests colors!
    I ja saps que a mi les fotos mai em cansen….sobretot quan mostres coses tan belles!
    Petons

    ResponElimina