Bocins de paper, màgia i colors: Revistes...

diumenge, 11 de març del 2012

Revistes...


Aprofita l'oportunitat en totes les coses; no hi ha cap mèrit més gran.

(Píndar)

Aish... quines ganes tinc de tornar a dedicar una estoneta a crear, sobretot perquè mil idees s'amunteguen a la meva ment des de fa dies! Però hauré d'esperar el moment...

Avui volia aprofitar per publicar el vincle a dues revistes que s'han publicat les darreres setmanes (em va bé tenir-los al bloc perquè sóc una mica desastrillo i després no sé on guardo les adreces...).

La més recent, el núm. 9 d'Scrapbook Magazine, una revista fantàstica per iniciativa de l'Erica que reuneix treballs, opinions, tutorials... 

Aquest número té un significat especial perquè em vaig decidir a enviar-li les fotos de l'àlbum del meu nebot i sempre fa il·lusió veure alguna cosa personal publicada.

Us podeu descarregar aquest exemplar aquí.



L'altra és el núm. 5 de la revista Más Papel, ja fa un mes que ha sortit però com darrerament estic una mica despistada... aquí queda! amb les seves bones idees!


1 comentari:

  1. Hola Montse!!!

    Gràcies per l'enllaç de les revistes, no coneixia la primera i realment és fantàstica!!

    És molt maco trobar publicat un treball d'algú que coneixes :-)

    Petonets!!

    Pilar

    ResponElimina