Bocins de paper, màgia i colors: Il·lusió...

dissabte, 28 de gener del 2012

Il·lusió...

L'home té il·lusions com l'ocell ales. Això és el què el sosté.

(Blaise Pascal)



Aquest va ser un dels papers que em va regalar una de les amigues invisibles d'aquest nadal. El vaig trobar molt divertit, però no sabia massa bé com l'utilitzaria.

Quan vaig començar a remenar fotos del Pau, vaig trobar aquesta. De petit, li encantava disfressar-se, sobretot d'heroi, així que vaig pensar que seria molt adient...

I això és el què en va sortir...




3 comentaris:

  1. És un àlbum ple de detallets, preciós.

    ResponElimina
  2. Que papeles más divertidos, ¿ que marca son?

    ResponElimina
  3. Pues... la verdad es que nunca me he fijado en las marcas de los papeles... ahora empiezo a distinguir un poco sus estilos (y es que yo no tengo ningún estilo determinado y me gusta probarlos todos). He descubierto a raíz de tu pregunta que son de my mind's eye, serie blackbird. Son muy divertidos (bueno... de hecho sólo tengo este, jeje)

    ResponElimina