Bocins de paper, màgia i colors: Segells...

dimecres, 3 de juliol del 2013

Segells...

Hem oblidat que la nostra única meta és viure
i que viure ho fem cada dia
i que a qualsevol hora del dia
assolim la nostra meta veritable si vivim...
Els dies són fruits, i el nostre paper és menjar-los.

(Jean Giono)

I jo afegiria... viure és col·leccionar petits moments que ens fan somriure, que ens fan sentir bé, que ens permeten compartir, somiar, il·lusionar-se... i com no! crear...

Avui estic filosòfica, jeje... potser perque ha estat un dia maco. 
 
Al matí una estona de relax a la platjeta, el mar, el sol, un llibre... i per la tarda un taller que feia molt de temps que volia fer: "carvado" de segells (a saber com es diu això en català!!!). 
 
L'Elena ha aconseguit engrescar-nos i ens ha fet perdre la por a les gúbies i a crear els nostres segells des de zero, una experiència molt relaxant. 
 
Han estat unes hores de concentració però també de converses i somriures, m'ho he passat molt bé! 
 
Gràcies Elena perquè ho has fet genial! i gràcies també a la Mercè que ens obre les portes de l'Enxaneta per aprendre cada dia una miqueta més.
 
I aquí els meus cinc segells dels quals me'n sento orgullosa :), és clar que haig de practicar més i que haig de retocar alguns errors, però... mica en mica...
 
 
 

21 comentaris:

  1. Uala!!! que xulo!!!doncs jo trobo que t'han quedat molt bé per ser els primers!!

    Estàs filosòfica però m'alegro que hagi estat un dia maco; per cert, quina enveja la platjeta, el sol i el relax :-)

    Una abraçada!!

    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí??? ja estic pensant com fer el meu logo, jeje. Un petonàs i espero ben aviat compartir platjeta amb tu!!!

      Elimina
  2. Ostres Montse quina rapidessa en publicar!!!! Xulos els segells, molt maco el taller i bona la companyia que més volem? Vaig a fer la meva cronica... Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jeje... venia tan emocionada que no he pogut evitar fer la foto abans que marxés el sol i penjar-la. Ha estat un descobriment molt xulo. Petonets

      Elimina
  3. Ostras què xulos!!! El poblet és una passada, i la papallona me encanta, ara a esperar per a veure com els gastes!!!
    Un abraç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara que he vist la foto m'he adonat que m'he oblidat de "carvar" alguna part d'aquest segell però ja ho faré! si començo a fer segells no sé pas si em donarà temps a gastar-los, jajaja. Petonets

      Elimina
  4. Ohh... que xulos els segells... i jo els trobo genials.... així sempre son únics....
    aaahhhh.... i no comencis amb el tema de com es diu en català "carvado".... que cada vegada que vaig a la ferreteria penso amb les "alcaiates"... ja,ja,ja.....
    Petons....

    PD. pero també et tinc que dir que ara m'has deixat amb el "gusanillu" de saber com es diu....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja... sempre em fas riure!! ostres sí... a veure si algú s'anima o atreveix a traduir-me el carvado. Jo també encara tinc al cap les alacaiates... bé... les claus de ganxo ;). Un petonàs

      Elimina
  5. Jo no n'hi veig cap d'error! Bé, a part del "carvado", es clar, jajaja....
    M'agraden molt!
    Ara està de moda, pero això ja ho feia jo amb les gomes d'esborrar milan quan era joveneta i també ho he fet amb una patata, si, si amb una patata... el problema és que la patata és efímera i s'asseca.
    Petonicus!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja... sí, sí... carvado és un súpererror, jajajaja. Jo també recordo haver provat això de la patata amb els nebots però era una mica "asquerosillo" :), molt millor les gomes d'esborrar. Un petonàs

      Elimina
  6. Hola, yo también me he embarcado en el mundo del carvado, los tuyos me parecen chulísimos, enhorabuena!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, ahora se trata de continuar experimentando!! seguro que conseguimos sellos fantásticos!! Un beso

      Elimina
  7. Madre mía pero que rápida!!! Yo a esa hora aún me peleaba con el peque para que se durmiera XD.
    Ya te puedes sentir orgullosa ya, porque te han quedado chulísimos. Con el respeto que le tenías a la mariposa y al sweet home y lo bien que han quedado! El próximo tu logo??? Jijii Estoy deseando ver tus futuras creaciones!
    Por cierto ha sido un placer conocerte! :) Ha ver si coincidimos el 13 de julio. Un besazo guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estaba tan emocionada que no he podido evitar hacer la foto y colgarla. Muchas gracias por tu simpatía! me lo he pasado genial!! Intentaré echaros una mano el día 13 y sino puedo espero coindir en más ocasiones!! Un beso

      Elimina
  8. Por cierto, he tomado prestada tu foto, se ve mejor que la que tomé yo (espero no te importe) gracias! ;) besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquila!! toda tuya! ;) de hecho medio te pertenece, jeje

      Elimina
  9. ualaaaaaaaaaaaaaa!! jo que ho he probat no fa massa... flipo amb lo bé que than quedat, no perquè no thi puguin quedar jajajaja sinó perquè no són fácils de fer!!!!! el de la papallona i el de les cases, són molt molt guapos!

    ResponElimina
  10. Fantàstics Montse!!!
    Jo vaig fer un taller amb la Ishtar Olivera i em va encantar. He fet alguna coseta a casa, però la veritat és que em falten hores.
    Petons.

    ResponElimina
  11. Ala, quina xulada de segells "carvats" per la Montse!!. Com has pogut posar "sweet home" a un lloc tan petit, eh???...i després dius de les meves miniatures!!jajajajajaja

    Petonetsssssssssssssssssssssssss!!!


    Charo

    ResponElimina
  12. Qué xulos! Ets una artista!!! M'encanten el de la papallone i el de sweet home. Jo he provat alguna vegada però no sóc gaire habilidosa. Ara m'han agafat ganes de tornar-lo a provar abans no se'm robellin les gúbies. Per cert, he buscat la traducció de "carvado" al català i no l'he trobat. Jo diria gravat. A algú se li ocorre alguna cosa millor? Petonets

    ResponElimina
  13. Genials aquests segells!!!! M'encanta la papallona!!! Hi ha tantes coses a aprendre i tenim tan poc temps. Ves ensenyant les teves creacions, eh?

    ResponElimina