Bocins de paper, màgia i colors: Estiu...

dilluns, 1 de juliol del 2013

Estiu...

Tingues sempre present que la pell s’arruga
el cabell es torna blanc,
els dies es converteixen en anys ...
Però l’important no canvia;
la teva força i convicció no tenen edat.
El teu esperit és el plomall de qualsevol teranyina.
Darrera de cada línia d’arribada, n’hi ha una de sortida.
Darrera de cada èxit, hi ha un altre desafiament.
Mentre estiguis viva, sent-te viva.
Si enyores el que feies, torna a fer-ho.
No visquis de fotos grogues ...
Segueix encara que tots esperin que abandonis.
No deixis que es rovelli el ferro que hi ha dins teu.
Fes que en lloc de llàstima et tinguin respecte.
Quan pels anys no puguis córrer, trota.
Quan no puguis trotar, camina.
Quan no puguis caminar, fes servir el bastó.
Però no t’aturis mai!!!

(Mare Teresa de Calcuta)

Buf!!! Ha passat ja un mes des de la darrera entrada i gairebé ni m'he adonat del pas del temps, i en aquest mes poc scrap, molta feina, molts nervis i també algun moment de desconnexió. 

No vaig tenir temps de penjar l'entrada per explicar que havia fet el meu primer taller com a profe a l'Enxaneta, va ser una experiència molt xula i ja tinc ganes de tornar-la a repetir :), jo m'ho vaig passar molt bé i crec que les meves aplicades alumnes també, malgrat les presser per voler-ho fer tot!!, per mi va ser un oasis enmig del demencial final de curs. I ho haig d'agrair primer a la Sònia que em va traslladar la proposta i després a la Mercè que és la persona que porta aquesta papereria i que té moltes ganes per endinsar-se en el món de l'scrap i transmetre-ho a tothom.

I després del "rollo" us deixo amb una targeteta senzilla que vaig fer pel sant de la meva mare. 

Volia fer-li un petit val (sóc la reina dels "val per...", serà manca de temps? o d'imaginació? :)) per a regalar-li robeta. 

Com no vaig tenir massa temps per aturar-me a fer res amb calma, el dia de la revetlla (cal dir que era el dia abans de la celebració) vaig agafar una cartolina, uns papers, unes floretes i pim pam. 

Jo ja em coneixo..., sempre dic: aquesta targeta serà clean and simple i hi dedicaré mitja hora! mitja hora??? impossible! no faig res que acabi abans de dues hores jo!! i de clean and simple res... i això que és un estil que m'admira... però... cadascú serveix pel que serveix... i jo no sóc precisament minimalista... en fi... com dic jo: "es lo que hay!" :). 

 

El fet és que tot i que no me'n senti del tot orgullosa del resultat a la meva mare li va agradar i ja llueix al seu menjador :). 

A ella li dedico també aquestes paraules de la Mare Teresa de Calcuta que vaig descobrir fa poc i que sembla que hagin estat escrites per a ella, amb la seva força vital que s'encomana sempre.



Ara que ja estic de vacances (i no pretenc fer enveja a ningú, jeje), espero  poder dedicar unes quantes horetes a materialitzar tots aquells projectes que s'amunteguen dins del meu cap i a recuperar el projecte d'art journal! i com no! a torturar-vos amb les meves entrades, jeje.

26 comentaris:

  1. JO estic disposada a ser torturada per les teves entrades, eh??jajajajajaja
    Les paraules de la Mare Teresa de Calcuta les coneixia i sempre les he trobades molt boniques.
    I "a lo que vamos"...la teva tarjeta!jajaja. M'agrada molt el tag amb la robeta penjada!!jajajaja. És molt alegre!!!

    Petonets, Montse i me n'alegro molt que el taller hagi estat un èxit!!!

    Charo

    ResponElimina
  2. M'alegro molt que tornis a tenir temps per a les entrades del blog !!!

    Molt original la tergeta !

    Ratpenat
    ^^O^^

    ResponElimina
  3. que bonita reflexión y que bonito trabajo, como siempre guapa! me encanta !! Muchos besitos ^^

    ResponElimina
  4. Una targeta preciosa, i com totes les que fas, bé completeta. M'encanta el val que va inclòs. Molt original, i SIIIIIIIIIIIIIIII, em dones moltíssima enveja, jo també vull tenir vacances Yaaaaa. Un petó. i fins la propera!

    ResponElimina
  5. Bones Montse!!! Primer de tot la targeteta preciosa com sempre, plena de "colorinxis" com tú li dius i ara que ja has tornat a la tranquil.litat aviam si ens fas entrades més sovint :-)
    Ahh i moltes gracies per anomenar-me, ja quedarem per fer algun altre "taller" i poder transmetre a la gent aixó que sabeu fer tant bé.
    Petons!!!

    ResponElimina
  6. Ja enyorava aquests comentaris!! :) Gràcies, ja veig que teniu un punt de massoquisme i us agrada que us torturi amb les entrades, jejeje. Un petonàs

    ResponElimina
  7. Avui et dic que feia temps que no publicaves res i després em trobo amb aquesta targeta tan xula. No dubto que li agradés. És preciosa. I jo també soc de les teves. No puc fer res en mitja hora. Com a molt, pensar en el que haig de fer per a quan em poso canviar-lo totalment. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí... ara ja no pararé de publicar!! o això espero, jeje. Algun dia aconseguiré fer alguna cosa en mitja hora... o potser no, jejeje. Petonets

      Elimina
  8. Hola Montse!!! ho has aconseguit!!! tornar a publicar :-) estic contenta de retrobar-te. A mi la tarja em va agradar quan la vas fer i el tag amb la robeta li dóna un punt diferent!!
    Per cert, dels projectes que tens pendents (i jo m'incloc) és el del calendari :-S ens hem saltat un mes però aviat ens posem al dia jajajaj...
    Gaudeix de les vacances i agafa moltes piles!!

    Una abraçada!!

    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish sí... quines ganes tenia... ara estic amb un amic invisible per dissabte però quan acabi tags de juny, juliol i si pot ser agost, que el meu calendari ha aturat el temps i s'ha quedat al maig, jejeje. Un petonàs

      Elimina
  9. M'encanta Montse, no m'extranya que li agradés a la mare. Espero que aquestes vacances descansis molt i aprofitis per fer allò que t'agrada, scrap.

    Molts petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! ja he començat amb la platjeta i l'scrap i espero no parar!!! Petons

      Elimina
  10. Moltes ganetes de que ens tortures, te fet molt de menys, a mi em passa com a tu menys de dos hores mai, jeje, i tampoc conseguixc fer res clean and simple i m'agradaria però sempre poso, poso i poso.Soc així.
    La targeta GENIAL!!!
    Amb ganes de veure molt molt més!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies... a veure si aquest estiu aconseguim les dues deixa de posar coses i fer un clean and simple, jeje. Un petonàs

      Elimina
  11. Hola Montse!!! Doncs deixaré que em torturis aquestes vacances, ja ja ja! M'ha agradat molt la teva tarjeta i segur que totes les teves alumnes van estar molt a gust en el teu taller. Un petonàs i bones vacances!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. jejeje... estic contenta de tenir seguidores que els hi agradin les tortures!!! ja tinc ganes de continuar amb l'art journal! i posar-me al dia!! Petonets

      Elimina
  12. Com pots dir que no estàs orgullosa d'aquesta terja, si és magnífica!! M'encanta com has combinat les diferents flors per fer un conjunt preción, però el que més m'agrada és el TAG amb la robeta.
    Petons Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també estic molt satisfeta amb el tag i mira que és ben senzill... de fet de vegades no calen coses complicades, oi? un petonet

      Elimina
  13. És molt bonica la targeta, de segur que la teva mare va quedar encantada!! M'agrada molt els papers que utilitzes i com no, la manera en que decores les dues parts de les targetes. Espere que passes molt bones vacances, agafa forçes de nou i serà un plaer que ens tortures molt i molt amb entrades en aquest meravellós blog!!! Petonets i bon estiu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest paper (dins d'un bloc de papers 15x15) me'l van regalar unes alumnes agraïdes perquè les havia ajudat a les hores de pati a fer un àlbum. Quan el vaig veure em vaig enamorar... Un petonàs i gràcies per ser-hi!

      Elimina
  14. ¡¡¡Preciosaaaaaaaaaaaa y original!!!!!!!!!!!
    Me gusta mucho y los colores elegidos son muy bonitos.
    Sonrisas de colores y bendiciones en abundancia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! me encantan los colores, me transmiten mucha energía. Un beso

      Elimina
  15. aixxxxxxxxx, jo estic més o menys com tu, fa temps que no publico i quasi no faig res, ja porto una semana :( escolta i els tags amb la teva amiga????????????? potser els tinc pendents perquè em queden moltes entrades per mirar!! Aprofita les vacances per descansar i a la tornada més i més!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish sí... la meva amiga i jo ens hem saltat un mes, però ara ens posarem al dia!!! els finals de curs sempre són un rollo. Ara aquest estiu faig els tags que em falten fins el desembre, jajaja. Un petonàs i gràcies per passejar-te per aquí.

      Elimina
  16. Anem per parts.... la veritat es que si que és clean, encara que no pas simple! :) Ja pots estar ben orgullosa del resultat perquè és una targeta moníssima, la teva mare té bon gust. La lletra del "Val per..." es fabuloosa, aquesta si que l'has fet tu...
    El detall del tag amb la robeta m'encanta.
    Segueix-nos torturant d'aquesta manera, please!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aishhh, he oblidat dir-te que m'encanta la frase de la Mare Teresa de Calcuta.

      Elimina