Bocins de paper, màgia i colors: CREA: Art Journal 13

dimecres, 31 de juliol del 2013

CREA: Art Journal 13


Els que asseguren que és impossible, no haurien d'interrompre als que ho estem intentant.

(Thomas Edison)

Buf!!! ahora buscaba mi último trabajo de art journal dentro del proyecto de Aurora CREA y fue en abril!! de la lección 7 he pasado a la 13!! tendré que presentarme en septiembre :).

Quería aprovechar estas vacaciones para ponerme al día en ésta mi asignatura pendiente que es el art journal para mí, pero ya ha pasado un mes y, aunque suene mal, apenas me he dado cuenta de nada. 

Sea como sea como tenía la idea en mente no quería dejar de publicar este trabajo. 

Aurora nos proponía trabajar con tintas en spray, como no tengo todavía las Dylussion (las pongo en mi carta de Reyes, pues me encantan sus colores pero como sé que no me podré quedar sólo una... tendrán que esperar!) he utilitzado mis color wahs que hace una eternidad que compré. La idea era rociar distintos colores, poner stencils y rociar con agua para diluir el color, añadir sellos, alguna palabra, doodles, una imagen...



Cuando vi su propuesta inmediatamente (no sé el motivo) me acordé de una postal de Betty Boop que tenía pero hace unos meses me dediqué a ordenar tan bien mi material que no he podido encontrarla :), así que Mr. Google me ayudó .

He improvisado con las tintas, tengo un stencil de redonditas que me encanta y es con él que he aplicado agua, como no se aprecia demasiado el efecto he remarcado algunas "burbujitas" con mis rotuladores, un corazón improvisado, unos sellos emulando el cine y las cámaras de fotos, unas estrellas (con un sello carvado por mi) y otras troqueladas (y que previamente he utilizado como máscara) y poca cosa más... 

No me convence demasiado pero sigo investigando... como dice la frase de hoy: que no me interrumpan, lo estoy intentando :).

Por cierto... día con dos entradas... no os perdáis la anterior, es una lluvia de premios!!

18 comentaris:

  1. Que bello tu trabajo!!! no se que no te convence esta precioso!!!
    Bss.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! no estoy acostumbrada al art journal, tal vez sea por eso que no me convence :). Besos

      Elimina
  2. Quina preciositat Montse!!! M'encanta com t'ha quedat aquesta Betty Boo tant vermella, és fantàstica.
    Si tu tens que anar a setembre jo......em vaig quedar a la 4, així que aquest estiu tinc molts deures.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish... potser haurem de repetir curs, jeje. Un petonet

      Elimina
  3. T'ha quedat molt bé, Montse!. Jo amb l'art journal tinc la meva assignatura pendent...un dia d'aquests imagino que començaré...no sé per on...però començaré!!jajajajajaja


    Petonets!

    Charo

    pd: segur que els Reis ja estan prenent nota de la comanda!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil·la! ens examinarem plegades de les assignatures pendents, jeje. Ostres! ja no recordava que els Reis eren màgics i espero que tinguin un bon disc dur que no sigui com el meu que tinc el cap no sé on! jeje. Petonets

      Elimina
  4. Hola Montse, que raro entrar i voreu en castellà he dubtat si era el teu blog jijiji.
    Dir-te que m'encanta l'efecte de les bombolles, les que estan difuminades i les remarcades.
    M'ha fet molta gràcia llegir que a l'ordenar-ho ara no ho trobes, pq a mi em passa molt a sovint, trobo més fet un desastre, que tot ordenat, per què serà????
    un beset!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que em costa moltíssim escriure en castellà i només faig aquesta entrada. I sí... ja som dues... jo m'aclareixo més amb el caos, jajaja. Quan trobi la Betty famosa potser ja m'hauré jubilat, jaja. Petonets

      Elimina
  5. Pues a mí me gusta mucho cómo te ha quedado. Las estrellitas muy chulas. Bss.

    ResponElimina
  6. Que bonito!!! Te ha quedado genial me gusta el contraste d color del fondo con los detalles en blanco y negro. Besitos

    ResponElimina
  7. Que no te convence???? Es una pàgina preciosa!!! Molt maca!! Ptns. Per cert, jo també estic posantme al dia amb els deures.

    ResponElimina
  8. Com que no et convenç????????????? si està super bé!!!!!!!!!!! m'encanta el color que tha quedat de base!! a mi em costa barrejar colors perquè va quedant bé, bé, bé i després de cop afegeixes un altre i ja no queda bé!

    ResponElimina
  9. Moltes gràcies a les tres!!! Vale... ja començo a estar convençuda, jajajaja. A mi també em passa això, per això no sóc massa amant de les tintes en spray... però és qüestió de no desistir!!! Petonets

    ResponElimina
  10. El fondo chulisimo! Y las letras me encantan! Las burbujas tambien muy chulas. A mi me gusta mucho tu interpretación. Petons

    ResponElimina
  11. Me encanta tu página. Te ha quedado muy completa, todo muy conjuntado :-) Saludos, Verónica

    ResponElimina
  12. Xulíssima Montse, sobretot el fons.
    No se què vols seguir intentant, perquè ho has fet de fàbula, però.... no et molesto més, segueix intentant ;) , jo també ho faré!

    ResponElimina
  13. Aish... que no he tingut temps ni de respondre els comentaris! Moltes gràcies!!! a veure si ara em poso al dia i vaig fent les pàgines que m'he deixat pendents!! Moltes gràcies per ser-hi! petonets

    ResponElimina
  14. El fondo es brutal, así lo escribo jajajajaja. Me gusta mucho. Un besito :))))

    ResponElimina