Bocins de paper, màgia i colors: Més segells...

dimarts, 9 de juliol del 2013

Més segells...


Crear és viure dues vegades.

(Albert Camus)


Dies d'estiu... intensos... pensava que tindria espai per a la tranquil·litat però el cert és que no paro quieta :), suposo que ja tindré temps d'aturar-me...

Dissabte va ser la trobada d'scrap organitzada per la Marta, va ser un dia especial, de compartir moltes coses, però la crònica ja la faré en un altre moment. Com sóc un desastrillo no vaig portar càmera i encara no he fet fotos dels treballs que vam fer, així que espero que la Marta pengi les fotos per explicar-vos la trobada.

Avui, però, toca la segona sessió de segells (he estat buscant com es deu dir "carvado" però no hi ha manera de trobar-ho, de moment ens quedarem amb el gravat en relleu :)). 

L'endemà del curset vaig aturar-me a fer-ne uns quants més per regalar. Aquesta vegada he millorat la papallona i he experimentat amb les lletres (buf! és el més difícil!), la veritat és que és molt relaxant i amb una horeta vaig fer aquests cinc. Ara toca reproduir-los per quedar-me'ls jo :).

 

15 comentaris:

  1. Ets tota una experta amb els segells, són genials!! Petons

    ResponElimina
  2. Montse, ets tota una experta!!!. M'agraden tots, però aquest de I love scrap és la bomba!!jajajaja

    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
  3. Són maquíssims!!! Jo ho veig super complicat treballar amb aquesta precissió. Tots són genials però el que més m'agrada és el de la papallona. Petons

    ResponElimina
  4. M'encanten els teus segells Montse!! Les fletxes, la papallola, i love scrap... són fantàstics!!
    Petons guapa.

    ResponElimina
  5. Montseeee, la papallona t'ha quedat genial!!!! M'agraden tots però aquesta en especial...moltíssim. Un petó!

    ResponElimina
  6. Me encantan! Te han quedado preciosos. Bss

    ResponElimina
  7. Hola Montse!!! se m'amunteguen les paraules: que macos, genials, que bé et queden...però és que ets una passada!! jo ho trobo difícil de fer i tú ja els fas inclús per regalar-ne'n...mmmm...el 19 d'agost és el meu cumple jajaja (és broma)

    Són molt macos i m'agraden tots, però la papallona és espectacular!!

    Fins divendres!!

    Una abraçada!!

    Pilar

    ResponElimina
  8. Carai menuda traça no??? Xulissims!!!
    Un beset

    ResponElimina
  9. M´agraden molt. Molt xulos!!!! Un petonet :))

    ResponElimina
  10. Què bonics! I que bé t'han quedat!! Molt bona feina. M'encanta l'atenció i cura que es veu en cadascun dels teus treballs. Felicitats i un petó molt fort.

    ResponElimina
  11. Uoooooo!!!!!! :) que bonitos tus sellos, veo que le has perdido el miedo y te han quedado perfectos!!!! Una preciosidad! Las letras son más complicadas pero quedaron genial. Y esa mariposa me encanta :) Un besazo

    ResponElimina
  12. Però que bonics Montse! Jo més d'una vegada he intentat carvar segells... i no evoluciono, sóc un desastret xD M'encanten molt els detalls de la papallona, està perfecta! Un petonet molt fort maca! ^^

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. T'HAN QUEDAT ESPECTACULAAARS!! No sé que he fet però m'he carregat el comentari anterior a mitges...

    Jo últimament també estic amb el GRAVAT de segells! És addictiu, no?! Si vols donar un cop d'ull: http://agoodteacherneverstopslearning.blogspot.com.es/2013/07/gravat-de-segells-stamp-carving.html

    ResponElimina