Bocins de paper, màgia i colors: Aquest és el moment...

dissabte, 27 de juliol del 2013

Aquest és el moment...


Aquest és el moment que estem vivint.
Aquest és el moment que estem sentint.
Aquest és el moment que estem experimentant.
El que fem en aquest mateix instant és
col·locar els fonaments per a l'endemà.
De manera que aquest és el moment de prendre la decisió.
Demà no podrem fer res, ahir tampoc.
Només ho podem fer avui.
El que importa és què triem pensar, 
creure i dir en aquest mateix moment.

(Louise L. Hay)

Avui hem celebrat (amb uns quants dies d'endarreriment) l'aniversari de la meva germana i el del meu cunyat. També he aprofitat per regalar a l'altra meva germana una altra postaleta i un detallet amb més endarreriment encara. Aquests dies us aniré ensenyant les diferents targetetes.

Ja fa mesos, el cap de setmana del vol en globus, passejant per Puigcerdà vaig entrar en una botigueta preciosa que hi ha en un dels carrers comercials, una botigueta plena de cosetes per casa d'aquelles de les quals t'enamores fàcilment. En un potet hi havia alguns "charms" que em van encantar. Quan els vaig veure vaig pensar d'immediat amb la meva germana, que es dedica a la confecció: unes tisores i una màquina de cosir "singer" i vaig pensar que en algun moment els utilitzaria en algun regal per ella. 

Fa uns dies, compartint cosetes d'scrap amb uns amics, vaig poder segellar aquesta Gorjuss tan dolça. Val a dir que el segell tenia uns ninotets d'aquells típics dels sants innocents i jo l'he transformat una mica posant la banderola. En veure el segell vaig tenir clar què faria!! I el resultat ha estat aquest!!!!

 


Una tarjeta plena de color i amb moltes referències a la costura, i amb un interior totalment diferent, un espai per signar i aquest segell que m'encanta amb la pila de regals. 

A la portada, dins de la butxaca de la cremallera un tag amb un dels papers d'aquests de la col·lecció Lifetime de Prima molts adients (darrerament estic una mica monotemàtica amb aquests papers!!!, jeje), amb les reflexions que encapçalen avui aquesta entrada.

Espero que us agradi!!!



16 comentaris:

  1. És preciosa!!! Tot el que té relació amb la costura m'enamora. Per cert, m'ha encantat la cremallera, ben original! Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. La idea de la cremallera em va venir de cop i em va costar una mica fer que quedés bé amb el paper però al final queda original certament. Un petonet!

      Elimina
  2. Una Targeta preciosa. Amb Tots Els Detalls Que recorden la costura. Des del patchwork Fins a la cinta de Medir! Preciosa Per Tots Els Costats! Petons i feliç diumenge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! feliç diumenge per a tu també! Petonets

      Elimina
  3. Quina xulada!!!!. La cremallera aquesta de la portada m'encanta!!!. I el tag meravellós, Montse!!!!

    Petonets i bon diumenge!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! crec que la utilitzaré en alguna ocasió més la cremallera, queda especial! Petonets

      Elimina
  4. Aquesta targeta m'ha deixat amb la boca oberta. Encara que sigui repetitiu lo de la cremallera em sembla una idea genial. I després, els colors. M'emcanta. Em sembla que t'ha quedat perfecta. Petonets.

    ResponElimina
  5. Que bonica t'ha quedat la postal, super-original aixó de la cremallera, el segell de la nina m'agrada moltissim, en fi tot en conjunt es molt bonic, petonets!!!!!

    ResponElimina
  6. Hola Montse!! quina postal tan xula!! la cremallera l'he trobat genial i fas, que tots els detallets tinguin un sentit :-)

    Una abraçada!!

    Petonets!!

    ResponElimina
  7. Guauuuu quina postal més maca t'ha quedat!! El resultat és impresionant, has aconseguit fer realitat mitjançant el paper el treball de la teva germana: colors i papers diversos com si de retalls de tela es tractara, la maquina de cosir al Tag, tissores, la cremallera....impresionant!!1 Petonets

    ResponElimina
  8. Nenaaa, qué passada, m'he quedat alucinada en la cremallera, però això es pot fer???? Genial, a més a més sonant la cançó de" we are young" que me xifla!!!
    besets

    ResponElimina
  9. T'ha quedat fantastica, que original la cremallera!!! Està genial!! Molt i molt bonica...i el segell de dins és preciòs,m'ha agradat molt!!!

    ResponElimina
  10. Imaginacion al poder!!!!!! Madre mia! Como te curras las tarjetas, es una preciosidad y menuda currada! Un besazo

    ResponElimina
  11. Preciosaaaaaaaaaaaaaa!!! el detall de la cremallera m'ha encantat!! tinc al pinterest un àlbum que a la portada hi té també una cremallera i és d'aquelles coses que vull probar algún dia...tot i que no em sembla gens senzill de fer...! Ho has combinat tot molt bé i la gorjuss amb les banderoles és un puntazo! mira que ja en podrien treure alguna així...!

    ResponElimina
  12. Fantàstic Montse!!! M'encanta la cremallera i l'efecte tant bonic que fa a la tarja.
    Petons guapa.

    ResponElimina
  13. Aish... moltes gràcies a totes!! ja veig que la cremallera ha estat un èxit!!! el proper dia la posaré que es pugui obrir i tancar tota, jeje. Un petonàs i gràcies pels vostres comentaris

    ResponElimina