Bocins de paper, màgia i colors: Música... i més...

dilluns, 29 de juliol del 2013

Música... i més...


Enduts d'un ritme fàcil i profund
també els nostres compassos voldrien, un a un, volar i somriure.
També la nostra llei és una gràcia ardent,
     ala d'un ordre en moviment, ràpida, lliure...
Potser la nostra vida sigui un mal instrument,
     però és música, viure!

(Màrius Serra)

I avui dues tarjetes més... la primera molt musical, per la meva germana a qui sempre li ha agradat la música i ha format una part important de la seva vida. De fet jo tampoc puc viure sense la música (tot i que els nostres estils musicals siguin molt diferents), acostuma a acompanyar-me al cotxe, mentre netejo, mentre preparo feina del cole o corregeixo.... 

La idea del piano la vaig manllevar d'un "penjador" de claus que té un amic a l'entrada de casa seva. A partir d'una foto en va sortir aquest piano. 

Quan el meu amic el va veure va dir: els pianos de cua estan oberts per la dreta!! argggggggg :) així que vaig improvitzar una tapa, i amb un clip, problema resolt!! el piano ja aixecava la seva tapa!!! Vaig aprofitar per fer una butxaqueta a l'interior per afegir el tag amb un "moltes felicitats". 

Un estil molt diferent però... m'agrada :).







La segona pel meu cunyat, amb l'estil masculí de les meves darreres creacions i amb la inspiració dels ja famosos papers que no anomenaré més, jejeje (que no tinc comissió, eh??). 

En aquest cas amb una bicicleta preciosa que vaig comprar a Pepa Paper (igual que la clau de sol de la tarjeta anterior) i combinant els marrons, la roba de sac, els botons... i els missatges en anglès. 

A l'interior una butxaqueta per posar-hi, com no!, un val, en aquesta ocasió per una sessió de "flotarium".





17 comentaris:

  1. La tapa del piano m'ha deixat morta, Montse!!!jajajajaja. Està genial!!!
    I els papers aquestos que no anomenaràs...sempre pots fer un post patrocinat, dona!!jajajajajajajajajaja
    Sempre dic el mateix, però les teves tarjetes són una obra d'art en si mateixes!

    Petonetssssssssssssssssssssssssssssssssss!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje, moltes gràcies!!! m'has donat una gran idea! ara mateix escric a Prima per a què em patrocinin no el post, tot el bloc!! jejeje. Petonets

      Elimina
  2. Són maques les dos però la de la música és una passada de xula, el piano m'encanta, m'agrada que stiga aconjuntada per tots els costats, i una pregunta.... les notes musicals de la portada és un troquel??? És preciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les notes són un troquel de vores de Fiskars, és una passada de xulo, oi??? és un capçal intercanviable. La veritat és que m'agrada molt decorar per tots costats seguint una mateixa línia. Un petonàs

      Elimina
  3. Aisss m'encanten tots els treus treballs!! Les dues targetes són una pasada, però he de quedar-me amb la primera, és genial!!! M'agrada molt com aconsegueixes donar-li el mateix toc a tota la targeta. Una meravellas Montse!! Petonets

    ResponElimina
  4. Precioses les dues Montse!!
    M'agrada molt la del piano, és fantàstica i el detall que s'obri la fa encara més especial.
    I la de la bicicleta... m'ha robat el cor. M'encanta com barreges tants elements i textures i igualment li dones un aspecte net i preciós.
    Ets una artista!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mai he estat de fer capes i capes, tot i que m'encanten els treballs fets així, però... ja hi he perdut la por i m'agrada molt el resultat que s'aconsegueix utilitzant diferents materials!! petonets i gràcies per ser sempre per aquí!

      Elimina
  5. Molt boniques i elegants totes dues!!! El piano de cua és fantàstic, s'aixeca i tot, ooooohhh!!! Un petó!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això de que s'aixequi no se m'hauria acudit mai a mi, jeje. Un petonàs

      Elimina
  6. Molt boniques totes dues. M'agrada especialment la del piano. És una cucada. Les teves targetes són molt elaborades, no els falta cap detall,. Ets la mestra de les targetes! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que fer tarjetes és el que més m'agrada!!! em sento còmoda en aquest espai 15x15 i tot i que sempre intento que siguin senzilles no ho aconsegueixo mai! Petonets

      Elimina
  7. la mare del tano, ets bonissima montse!!!! M' encanta!! com diu la meva Júlia!!! m' ha agradt molt parlar de scrap amb tu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! espero tenir moltes més oportunitats de compartir scrap i converses amb tu . Un petonàs i fins ben aviat!

      Elimina
  8. Quines targetes més originals Montse! Són molt xules! Boníssim el detall del piano obert, tot i el petit incident resolt! ;) També m'agrada molt la segona targeta amb la roba de sac, queda fantàstic i li dóna un toc masculí perfecte!
    M'encanta! Petons guapaa!! :)

    ResponElimina
  9. Uoooooooooo pero que caña! Eres la reina de las tarjetas. Parecen mini-álbums con esa cantidad de detalles. Son una preciosidad me encantan!!!! Besitos

    ResponElimina
  10. Montse ... no se que poner ... sobre todo la última tarjeta me ha dejado alucinada. Aprendo mucho de tí la verdad. Un beso :)))

    ResponElimina