Bocins de paper, màgia i colors: 3a trobada d'scrap

dilluns, 15 de juliol del 2013

3a trobada d'scrap

 
Hi ha grans persones que fan
que totes les altres se sentin petites.
Però l'autèntica grandesa consisteix a fer
que totes se sentin grans.
 
(Charles Dickens)

Molts dies sense publicar, i això que tinc unes quantes coses per ensenyar-vos però la tecnologia s'ha posat en contra meu. Després d'uns dies sense ordinador (el pobret s'ha mort...) ja torno a estar connectada.
 
Avui volia fer una petita crònica de la 3a trobada (per a mi la segona) d'scrap que va organitzar la Marta. Com no vaig fer fotos l'hi he manllevat dues del seu bloc i podeu llegir tota la seva fantàstica crònica aquí i aquí.
 
Va ser un dia meravellós, noves cares i d'altres ja conegudes. La Jose ens va obrir novament les portes de casa seva per compartir unes hores d'scrap, de somriures, de paraules, ...



El dia va començar fent l'estructura d'un mini àlbum que havia publicat l'Elena en el seu bloc i que ens va ensenyar a fer la Marta. Aquests van ser els resultats, a que són bonics?
 

I aquest és el meu:




 
Per la tarda la Vane i la Marta ens van ensenyar un mini molt mini amb butxaquetes fet amb un sol paper d'scrap, la veritat és que queda moníssim per posar-hi tags:
 
 
I després vaig tornar a fer de profe (per no oblidar el cole, jeje) i vaig ensenyar a fer un mini amb un paper (en aquest cas una làmina de paper) i una capseta de papiroflèxia.
 
Aquest va ser el primer treball d'scrap que vaig fer en un curset ja fa uns anys (un taller que em va fer decidir que no m'agradava l'scrap, com canvien les coses, jajaja):
 
 
I després d'un dinar fantàstic va tocar el torn de l'amic invisible. Jo havia preparat una llibreta per la nevera similar a la que ja havia fet per regalar per Reis al meu germà i la meva cunyada. La famosa de les "alcaiates", jeje.
 
 
 
 
I a mi em va tocar una capseta que ja llueix a la meva taula d'scrap!!! Moltes gràcies Mila!!
 
 
 
 
Un dia molt especial d'aquells que guardem en el nostre cor molt de temps. Ja estic esperant la següent!!! :). Moltíssimes gràcies Marta pel teu entusiasme i la il·lusió amb la que prepares cada detall. Moltíssimes gràcies Jose per la teva hospitalitat i simpatia. I moltíssimes gràcies a totes les noies que vam compartir aquest dia. Espero que ens retrobem aviat!!!

18 comentaris:

  1. Respostes
    1. Jeje, a veure si coincidim en alguna altra trobada, o en provoquem una, eh? Petonets

      Elimina
  2. Un dia genial, ja es veu!!!!. Tots els minis són molt bonics!!!. I els altres detallets també!. Les "alcaiates"...quins records!!jajajajajajajaja

    Petonets!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish sí, les famoses alcaiates, crec que no ho oblidaré mai, jeje. Un petonàs

      Elimina
  3. Imagino que vau passar un dia genial i molt productiu! Només cal veure les cares de felicitat que feu a la foto. Els minis, tots són fantàstics. Molt xulos els regalets, la teva llibreta és una cucada i la capseta que t'ha tocat és maquíssima, vintage sense ser-ho del tot. Com diu la Sònia, em feu enveja a mi també, m'agradaria poder participar en una trobada d'aquestes on poder aprendre dels altres i, a la vegada, poder compartir allò que sé fer (que en el meu cas, no és gaire res, jajaja. Si en torneu a organitzar una altra, m'apuntaré fix.

    Abraçades

    Kris

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa, a la propera li dic a la Marta que t'apunti i ens coneixem en viu i en directe :). Petonets

      Elimina
  4. uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! el que m'és m'ha agradat és la llibreteta, vaja el conjunt, per la nevera!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és tan tan maco!! i com és que vas decidir que l'scrap no era per tu fent un mini com el que vas ensenyar? mira que lhe trobat super maco!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs la veritat és que després d'aquell taller li vaig dir a una amiga: he fet un curs que no m'ha agradat però a tu t'agradarà molt, jeje i mira... ara sóc jo la boja per l'scrap!!! La vida te da sorpresas, jaja. Petonets

      Elimina
  5. Quina bona pinta té aquesta trobada!!
    Segur que va ser fantàstic i el detall dels regalets entre les assistents m'encanta.
    Petons Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va ser molt xulo i mira que a mi em costen aquestes trobades amb "multituds desconegudes" jejeje, però de tant en tant val la pena fer un petit esforç per aconseguir quelcom molt especial. Un petonet

      Elimina
  6. Menys mal que de tant en tant perds la teva timidesa perque segur que va valdre la pena. Tots els treballs preciosos però la llibreteta per la cuina és "lo más". Jajaja encara recordo lo de les alcaiates. Entre això i el carvat hauriem de fer una consulta a l'Institut d'Estudis Catalans. Me n'alegro de que ho passèssiu tant bé i em feu molta enveja (però sana, eh?). Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. De tant en tant m'hi esforço per perdre la timidesa, eh?? ja ho saps, jajaja. Un petonàs

      Elimina
  7. Aiixxxx...vale.... A mi tambe em feu molta enveja..... Pero segur que va ser un dia fantastic..... Els treballs i el regals son genials....
    Petons.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haurem de fer una trobada "d'envejoses sanes" jajaja. La veritat és que m'encantaria fer una trobada amb totes aquelles persones que passeu per aquí i feu que el dia tingui un color diferent!! Petonets

      Elimina
  8. Quin dia més fantàstic, fent scrap, compartint idees i per sobre de tot posant veu a les cares que vas veient al blog, això és una cosa que m'encanta!!
    Recordo perfectament el moment en el qual em vas dir que havies anat a fer un taller d'una manualitat que a mí m'agradaria però que no feia per tu, jajajaj...i mira jo sense idees i tú feta una gran scrapera!!
    Tot el que vau fer és preciós i la capseta una cucada :-)

    Fins aviat!!

    Una abraçada!!

    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jeje... jo també ho recordo... vaig pensar: quina colla de friquis aquestes que fan això!! i ara sóc la friqui number one, jajajaja. Petonets

      Elimina
  9. Jaja, això de la trobada "d'envejoses sanes" té molt bona pinta...!

    ResponElimina
  10. ostres Montse!!!!!! Ara he vist aquesta entrada!!!! sóc una impresentable !!! No m'he pogut connectar en tota la setmana i ara que tinc una estona SORPRESA !!! Moltes gràcies a tu per tot, per compartir el teu material, les teves paraules , els teus coneixements i sobretot gràcies a la teva "por a les multituts" !! ...encara que crec que ja la tens superada!!!! genial els teus segells de l'amic invisible, ja els he estrenat!!! A la meva filla Mariona li han encantat i ja sap fer la caixa d'origami que ens vas ensenyar!! Jo tinc pendent acabar la llibreta d'un sol full, quan l'acabi te l'ensenyo. Be, espero que passis unes bones vacances i ens veiem a la tornada, com ja et vaig dir et vindrem a fer una visita per troquelar en petit comité, jijiji, sempre que et vagi be, és clar. Petons guapa !!!!

    ResponElimina