Bocins de paper, màgia i colors: Lifetime...

divendres, 19 de juliol del 2013

Lifetime...


El millor regal que podem fer-li a una altra persona, no és només compartir la nostra riquesa, sinó revelar-li la seva.

(Benjamin Disraeli)

Ja torno a ser aquí després de tres dies fora, un amb la meva mare i els altres dos a casa d'uns amics compartint scrap (quina feinada a troquelar, jeje), rummikub, piscina, converses i tranquil·litat (també la meva sang als vampirs que tenen la mania de xuclar-me-la!!! aish... 13 picades en una sola cama!!!).

Abans que m'emboliqui a fer més coses avui aprofito una estoneta per fer aquesta entrada que la feina de penjar coses se m'acumula, jeje.

Ara fa uns dies va ser l'aniversari d'un amic molt important per a mi. Vaig tenir uns dies sense massa temps per a res, però una estoneta vaig voler fer-li una targeta.

Com m'havien agradat tant les llibretes amb els papers de Prima, vaig autocopiar-me la idea per fer-la. I aquest en va ser el resultat.











14 comentaris:

  1. Que bonita Montse!!!!! Me encantan esos papeles!!!!! Y la combinación del papel craft con el blanco no puede ser mejor! Veo que estas aprovechando al máximo las vacaciones :) Besitos guapa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yo también estoy enamorada de estos papeles, me da penita que se vayan acabando :(. Y sí... he pasado unos días aprovechando las vacaciones a tope, ahora toca un poco de tranquilidad. Un besito

      Elimina
  2. Les teves targetes són una obra d'art totes elles!. Aquesta m'agrada molt!!!

    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que les targetes són les coses que més m'agrada fer o potser és que són els treballs que més em "toca" fer? jeje. Petonets wapa i bon cap de setmana a tu també!

      Elimina
  3. Preciosa és poc Montse!! M'encanta el tros de tela i la bicicleta (jo també les tinc!!). Tot plegat és un conjunt meravellòs que segur li va agradar molt.
    Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que m'agrada molt utilitzar la roba de sac, trobo que queda no sé... molt rústic? :). I la bici... em vaig enamorar quan la vaig veure, està clar que és un perill entrar al tigger, no? ;) Petonets

      Elimina
  4. Molt maca Montse. Veig que últimament estàs en plan molt art-journalist, no? Els colors molt ben trobats i, com sempre, el toc de la part del darrera la fa super completa. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish... surt el que surt... encara no tinc molt clar els estils... però em creuré que estic art-journalist, jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  5. Què macaaaa!! Les últimes que has fet m'encanten, masculines, informals i artístiques, m'agraden. Nosaltres també juguem al rummikub, ja ja ja! Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajaja i com enganxa el joc, eh???? però jo no hi tinc res a fer amb els meus amics, ells practiquen massa, jajaja. Petonets

      Elimina
  6. Xulissim!!! M'agrada eixe estil lliure-art, és modern però rural, queda natural, està molt guai!!!!

    ResponElimina
  7. Que xula Montse!!!! M'ha encantat la tela i la bicicleta al damunt, són tan macos els teus treballs!!!!! Petonets!!!

    ResponElimina
  8. Preciosa y amb un estil molt teu i molt lliure que m'entanta y a mes les parts de la contraportada també les mimes molt. Felicitats i un petó.

    ResponElimina
  9. És una preciositat!!. (Estic posar me al dia després de tant de temps sense internet) Petonets.

    ResponElimina