Bocins de paper, màgia i colors

dimarts, 31 de gener del 2012

Paraules...

Les paraules només arriben al cor quan han sortit del cor.

(Rabindranath Tagore)



És curiós com a cada creació surten de dins nostre coses tan diferents!

Aquesta és una de les pàgines de l'àlbum que més m'agraden i no en sé el motiu. Aquesta placa d'embossing amb paraules em va enamorar quan la vaig veure i era molt adient per la frase d'avui.

Tampoc acostumo a jugar amb els papers trencats, però vaig pensar que aquí podria quedar maco i aquest en va ser el resultat...




dilluns, 30 de gener del 2012

Música...


La música, aquest meravellós llenguatge universal, hauria de ser font de comunicació entre tots els homes.

(Pau Casals)




Tot i que mai he estat capaç de llegir una partitura m'agrada molt utilitzar motius musicals, papers, segells, quan vaig veure aquest paper no vaig dubtar a quedar-me'l...

He de confessar, però, que al cole quan fèiem exàmens de flauta tenia la partitura al davant (m'hi obligaven) però no sabia el significat de cap nota i tocava d'oïdes :) també deu tenir el seu mèrit, no? jeje.





La música és una part important de la meva vida, m'acompanya sempre al cotxe i quan estic treballant per casa, evoca mil moments, mil records... té un poder inesperat i insospitat... i és per això que li havia de dedicar una pàgina, per això i per la vocació de dj del Pau, és clar!

diumenge, 29 de gener del 2012

Passat...


Hauríem d'utilitzar el passat com a trampolí i no com a sofà.

(Harold McMillan)




En totes les cosetes d'scrap que he anat fent des del principi, no he estat mai massa aficionada a utilitzar botons, tot i que quan faig el tafaner per altres pàgines i en veig el seu ús m'encanta! però mai he sabut massa bé com posar-los.

En aquesta pàgina em vaig deixar anar, s'ha de dir però que el fons de la pàgina (novamentde la col·lecció Sidewalks d'October Afternoon) donava molt de joc!!!





Sí que és cert però que m'encanta utilitzar circumferències (sobretot des de que em van regalar el meu "tallallunes" particular, és a dir, talla circumferències :)). 

dissabte, 28 de gener del 2012

Il·lusió...

L'home té il·lusions com l'ocell ales. Això és el què el sosté.

(Blaise Pascal)



Aquest va ser un dels papers que em va regalar una de les amigues invisibles d'aquest nadal. El vaig trobar molt divertit, però no sabia massa bé com l'utilitzaria.

Quan vaig començar a remenar fotos del Pau, vaig trobar aquesta. De petit, li encantava disfressar-se, sobretot d'heroi, així que vaig pensar que seria molt adient...

I això és el què en va sortir...




divendres, 27 de gener del 2012

Bellesa...

Cada cosa té la seva bellesa, però no tothom la pot veure.

(Confuci)



M'agraden molt aquesta col·lecció de papers d'October Afternoon, els colors, l'alegria que desprenen, són dolços ... 

Però amb aquetes floretes era difícil posar-hi massa coses per decorar, així que vaig optar per trencar amb un parell o tres de cartolines de colors  i retallar les mateixes flors i posar-les en 3D. 




Una vegada més, en aquesta pàgina m'agrada més la part de darrera... i és ben senzilla però...suposo que fa temps ni se m'hauria acudit combinar ratlles amb flors i coses d'aquest estil... i ara ho veig fins i tot maco, jejeje.

dijous, 26 de gener del 2012

Felicitat...


Cada segon que estàs enutjat perds 60 segons de felicitat.

(Anònim)




1990... I va arribar la Maria... un bocinet més de felicitat...

Aquesta és la segona pàgina amb la mateixa combinació de colors i com no... la papallona ja famosa! :)













Nombres de feltre, lletres de goma eva... i una mica de washi tape per tapar la part de darrera del full (no m'acabava de convèncer)...i clar... els meus estimats troquels per la big shot per escriure-hi la frase (que ja havia publicat en alguna altra entrada del bloc).

dimecres, 25 de gener del 2012

Alegria...


El món és ple d'alegries petites: l'art consisteix a saber-les distingir.

(Li Bai)




I tractant-se de mi, no podien faltar les pàgines plenes de color (aquestes gentilesa de l'amic invisible d'aquest any :)). 

Una pàgina senzilla... dos papers combinats, una troqueladora de vores de la big shot, l'any i la paraula amb embossing i les circumferències retallades d'un paper i enganxades a l'altre.