Bocins de paper, màgia i colors: 4 tags (que no un) per a 4 amigues

dimecres, 16 de maig del 2018

4 tags (que no un) per a 4 amigues


La rialla és la distància més curta entre dues persones.

(George Bernard Shaw)


Avui amb el permís de la Charo (bé... he de confessar que no li he demanat però estic convençuda que me'l donaria :)) he copiat el nom de la  seva darrera entrada a la meva i és que té un punt graciós, sobretot quan llegeixes la història dels quatre tags i no un. Però per això haureu d'entrar al seu bloc :) fent clic aquí.

Com ja us vaig explicar fa uns dies vam tenir una petita "quedada" scrapera i dic petita no pas per la qualitat de la trobada i per les súpermeravelloses persones amb qui vaig compartir al dia sinó pel nombre de persones. Qui em coneix sap que sempre dic que jo sóc persona de petit comitè, també dic que sóc asocial però en això no acostumen a creure'm, no sé pas perquè. 

En la trobada havia proposat de fer alguna coseta scrapera per regalar a les altres i vaig pensar que un tag seria xulo, el pots utilitzar com a punt de llibre o senzillament com un record de les petites obres d'art que t'han regalat.

Va ser genial veure treballar a la Charo, la Rosa, la Pilar i la Montse, totes amb un estil diferent i també va ser genial veure els resultats. 

Jo vaig optar per un tag scrapero, utilitzant la col·lecció de papers "Vamos a scrapear" de "El Altillo de los Duendes". Vaig crear un fons amb tintes distress, i vaig afegir una "scrapera" diferent per a cada una.

Aquest va ser el resultat:


Aquí podeu veure amb més detall un d'ells...


 I aquí els que vaig rebre jo!!!


Un record preciós per un dia especial...

10 comentaris:

  1. Uau! Quin glamour de tag's. Són molt elegants i femenins.
    Una abraçada!!

    Àngels

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! no acostumo a fer coses excessivament femenines però aquestes scraperes em van enamorar i no vaig poder evitar comprar-les. Són una monada! Molts petonets

      Elimina
  2. "Permiso concedido"!!!. Tens la meva "benedicció, Montse!!!jajajaja
    I mira, jo ara no dic que sóc asocial. Dic que sóc "selectiva"...com la meva memòria!jajajaja
    Ara seriosament (encara que tot el que escrit abans també ho era :-D ) els tags són tots una preciositat i les nines una cucada. El meu és el que has posat en gran, per cert!! :-D
    Un gran dia i un gran record tot plegat!
    Un petonàs gegant!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sabia que em donaries permís, jajajajaja. Valeeeeee jo també diré selectiva que queda millor jajajaja. Crec que és la primera vegada que faig uns tags amb tan poc temps així que per mi ja és un èxit i és que a aquestes scraperes tan xules no els hi calia gaire decoració. M'alegro que t'agradés! Un petonàs

      Elimina
  3. M'encanta Montse!! Són 4 tag's preciosos, i els que vas rebre tu també.
    I pobra Charo li recordarem això dels quatre tag's jajaja
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si... pobra, jajajaja, però vam riure molt!!!! aquestes anècdotes són les que ens fan recordar els bons moments. Molts petonets

      Elimina
  4. Doncs jo m'enorgulleixo de formar part de la vostra "selecció"! La veritat és que ens ho vam passar d'allò més bé i l'amfitriona ens va tractar com a reines. Decididament, hem de repetir més sovint. Molts petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ho apunto! repetir sovint! jajajaja, la veritat és que jo no serveixo massa com a amfitriona però si us va bé ja sabeu que casa meva sempre és oberta, m'encanta tenir-hi gent convidada. Mil petonets

      Elimina
  5. Femenimas con mucho estilo, jajjaa.... hola Montse, soy Pilar de las Trobadas. Hacía dos años que no entraba a mi blog... a ver si consigo subir alguna cosita cada mes. Ya sabes que me encanta tu sentido del humor, tanto en tus trabajos de scrap como en la vida real...... espero que nos veamos prontito. Mil besos y me encantaria parecerme a alguna de esas chicas, son muy simpáticas.... vaya tag más chulos!!!!! besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiii! que genial verte por aquí!!! síiiiii, tienes que quitarle el polvo, blogger tiene su encanto y no debemos dejarlo morir, aunque otras redes sociales sean más rápidas. A ver si es verdad y a la próxima podemos vernos. Un besazo y gracias por pasarte por aquí

      Elimina