Bocins de paper, màgia i colors: 5 dies per Nadal...

dimecres, 20 de desembre del 2017

5 dies per Nadal...

 
(...) M'agrada la lluminària,
la Fira amb parafernàlia
els avets carregats d'estels
els torrons de xocolata
i els pollastres amb fruits secs,
m'agraden el fred i la nevada,
la Carta als Reis,
el Tió, el vell Nöel,
els rens, la lluna i les nadales,
els jocs de sobretaula,
els poemes, el perfum de llenya,
les pinyes, les converses i les espurnes,
el fum de les xemeneies...

(Isabel Barriel)

 
Aish... aquest any ha estat una mica estrany... no sé com ni perquè però el temps se m'ha menjat i no he pogut gaudir del plaer de fer targetes nadalanques amb una certa tranquil·litat. Aquest any les targetes de l'intercanvi han sortit més tard del previst (van sortir divendres passat) i no n'estic satisfeta del tot, tot i que com sempre les he fet amb molta estima. 
 
Sempre em passa el mateix, ara em passaria dies i dies creant postaletes noves, però ara ja faig tard...

Sigui com sigui avui començo el compte enrere i us aniré ensenyant les targetes que he creat, començant per aquelles que penso que la propietària no mirarà el blog :) i si ho fa, bé... em disculpo per anticipar-me a correus :(.

La primera és una targeta atípica en mi... per què? pels colors, per utilitzar papers... Sempre m'enamoro de papers que compro i després no acabo utilitzant, això especialment em passa per Nadal, després torno al meu estimat craft, al vermell, etc... i abandono els papers. Aquest any m'he enamorat força dels negres i també d'alguns daurats i ja us puc ben assegurar que el daurat no m'agrada gens! però va i apart d'enamorar-me de papers m'enamoro de la col·lecció de washis que veureu... aish... no tinc remei! Així que ho havia d'utilitzar...

Estava obsessionada en fer una targeta amb un paisatge d'hivern dins d'un pot, així que vaig fer treballar la cameo per fer el potet i vaig retallar amb un troquel alguns detallets de l'interior. El cotxe està retallat d'un paper nadalenc. La resta és ben senzilla... un paper, washis, cinta... i poca cosa més...
 
Aquí està...
 


 

10 comentaris:

  1. Molt bonica, Montse!. La imatge dintre del potet és una petita obra d'art!. Ja saps que a mi les miniatures m'encanten i trobo que has posat dintre del pot un munt de cosetes!!jajajaja
    Petonets i bon dijous!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que m'ha arribat la targeta!!!!!jajajajaja. M'encanta!!!. I jo no he fet mai aquesta estructura...hauré d'investigar!!jajaja
      Moltes gràcies i mil petonets!!!!

      Charo

      Elimina
    2. Ueeeeeeeeeeeeee!!! que m'alegro que t'haig arribat i que t'hagi agradat!! avui volia escriure't per dir-te que jo també tinc la teva i que m'ha enamorattttttttttt, ets la crac dels cosits i el renito es "de lo más!". Molts petonets i moltes gràcies!!!

      Elimina
  2. Hola Montse, trobo molt xulo el pot amb el paisatge a l'interior.
    Avui he rebut la meva i és preciosa,el cel, m'encanta i està plena de detallets. Mil gràcies.
    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! jo avui he rebut la teva!!! quina il·lusió que m'ha fet!!! m'encantaaaaaaaaaaaa. I m'alegro que la teva t'hagi agradat. Espero durant molt de temps compartir aquesta il·lusió amb tu. Petonets

      Elimina
  3. A mi, com a la Charo, m'encanten les miniatures (jo ja tinc les meves a la meva targeta, jajaja) i trobo que és una feinada inmensa la de col.locar-les en un espai tan petit. M'encanta el resultat. I, mslgrat que som massa exigents amb nosaltres mateixos, trobo que la targeta és una monada i que t'has de sentir ben satisfeta. Moooolts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'encanten les miniatures (bé... ja es veu amb els meus treballs, eh??? Potser sí que sovint som massa exigents, però això també fa que sempre busquem reptes nous i vulguem aprendre, no? Molts petonets

      Elimina
  4. Montse, és preciosa! Tinc ganes de veure-les totes ja. Avui m'ha arribat la teva amb una mica de disgust per que el sobre era obert però sense més problema, la targeta intacta (menys mal). I sincerament és taaaan bonica que si això és el que fas quan vas tard... doncs treballes magníficament sota pressió, ja ja ja. Pots sentir-te ben satisfeta i jo estic molt contenta.
    Gràcies Montse, pel teu temps i per aquesta preciositat que has fet que lluirà totes les festes a l'entrada de casa meva. Un petó ben fort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Aish... que bé... m'alegro que t'hagi arribat i que t'hagi agradat, jo l'he fet amb molta estimació, com sempre. I sí... la veritat és que quan treballo millor és quan vaig a contrarellotge, sóc un cas! Per cert... que també tinc la teva targeta des de fa molts dies (he anat de cul, ho sento) i m'ha encantatttttttttt, tens un toc molt personal i molt dolç! Molts petonets i gràcies per participar un any més!

      Elimina
  5. Hola Montse!!! m'encanta el teu compte enrere, de fet, es troba a faltar; però sé del cert que has estat molt enfeinada!! la tarja que has fet és molt maca i el pot...jajaja ara ja sé què hi vas posar i el que maquinava el teu cap, els dies que vam estar fent postals.
    Ja tinc ganes de veure'n totes les teves creacions!!

    Fins aviat!!

    ResponElimina