Bocins de paper, màgia i colors: Have a nice trip...

dimecres, 29 d’agost del 2012

Have a nice trip...


Només aquells que s'arrisquen a anar prou lluny descobreixen fins on poden arribar.

(T.S. Eliot)



Demà la meva neboda marxa un any a Irlanda, suposo que carregada de dubtes però també d'il·lusions i sobretot amb la possibilitat de viure noves experiències i descobrir llocs, persones i també de descobrir-se a ella mateixa.

Aprofitant el seu sant li vaig fer una targeta aquesta vegada amb un format diferent, com si fos una petita maleta per desitjar-li bon viatge i una millor estada.





 
T'enyorarem... (sort en tenim d'internet!)





15 comentaris:

  1. És tan bonica, i desborda optimisme i afecte. Segur que l'acompanyarà tot el temps que estarà lluny. M'ha encantat. Ptns.
    Ah! el de la classe d'AJ quan vulguis, jo encantada! Encara que crec que no vaig a descobrir res de nou.

    ResponElimina
  2. Qué bonica!!!. M'agrada molt!!!. No li falta detall!...m'encanta el nino de dintre!!jajajaja
    Petons i que tingui bon viatge i millor estada!


    Charo

    ResponElimina
  3. Ostres Montse, què original!!! Quina gran idea!!!! M'ha agradat moltíssim!!! Petons XD

    ResponElimina
  4. És molt original per la forma i les cosetes típiques Irlandeses que decoren la maleteta Montse!!!
    P.D.: mira el teu gmail! ^_*
    Un petó!

    ResponElimina
  5. Gràcies a totes, la veritat és que em va sortir una postal diferent al què estic fent darrerament, definitivament no tinc un estil marcat! Un petonet

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt bonica, molt adequada. Petonets.

    ResponElimina
  7. Molt bonica i original!!! Li desitjo molta sort!! Petonets

    ResponElimina
  8. Nena! És una passada! Quina idea tan original! Està genial!
    Un beset

    ResponElimina
  9. Es una monada!!! quina gran idea!!!!
    Petons....

    ResponElimina
  10. Muy original, Montse!!
    Me encanta!
    Bsts!!

    ResponElimina
  11. Tietaa!
    ara que tinc tant de temps aqui a Irlanda ja podre seguir el teu blog!
    Que sàpigues que finalment torno per Nadal uns dies :)
    Em va encantar la teva posal..
    espero veure't per skype aviat!!
    Muaaa

    Maria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ualaa!!! Quina sorpresa!!! :) Avui recullo la webcam i ja ens "citarem" on-line (quina vergonya això de parlar davant d'una càmera! ja em treureé els rulos i els cogombres de la cara, jeje).

      Un petonàs i espero que tot vagi molt bé!!!

      Kisses ;)

      Elimina
  12. La trobo genial, molt encertada i molt maca. Segur que a la teva neboda li deu haver fet molta il.lusió.

    ResponElimina
  13. quina xulada de maleta !!
    m'encanta
    ptns

    ResponElimina