Bocins de paper, màgia i colors: Moments...

dijous, 9 de febrer del 2012

Moments...


Hi ha moments en què aprenem molt més que en anys sencers.

(Fiodor M. Dostoievski)



Quan vaig veure aquest paper em va encantar, és un d'aquells que va fantàstic per fer un LO, però és quelcom que no m'agrada fer, massa espai per omplir i després no sé què fer amb les pàgines. M'agraden més les coses petites.

Així que aquí el vaig esquarterar :) i en va sortir això, una vegada més em va agradar la idea d'utilitzar el "negatiu" obtingut en tallar el cor amb la big shot.




8 comentaris:

  1. M'encanta Montse! Tan maco i original com sempre, ja saps que sóc una enamorada de totes les coses que fas (:
    Espero que vagi molt bé guapa (m'imagino que vas rebre el correu de resposta ;))

    Un petonet enorme enorme,

    Andrea M.

    pd. m'ha agradat molt la frase, té massa raó.. !

    ResponElimina
  2. Eiiiiiiiii, ja enyorava els teus comentaris! :) ostres... el mail de tornada... això vol dir que no el vaig respondre, aish, sóc un desastre! Demà miro la safata d'entrada!

    Un petonet

    ResponElimina
  3. Molt bonica Montse, a mi em passa igual que tu amb els LO, em penso que no n'he fet mai cap. El negatiu del cor és fantàstic i la frase també! Ptns

    ResponElimina
  4. Una frase molt bonica, i les pàgines també. Un petó.

    ResponElimina
  5. Una pregunta, bé dos: ets de Granollers i tens una germana que que crida Angels?

    ResponElimina
  6. Mmm... doncs no... sóc de Vilanova i la Geltrú... Un petonet

    ResponElimina