Bocins de paper, màgia i colors: Scrapteràpia...

divendres, 2 de desembre del 2011

Scrapteràpia...

 "Sent més, pensa menys"

Fa uns dies l'equip de Fem Scrap va publicar una proposta de la Sara Ferret. La veritat és que em va cridar l'atenció i em vaig posar en contacte amb ella. 

La idea és crear un grup de 12 persones que cada mes es trobin per compartir somriures, aprenentatge, scrap, noves tècniques, etc., certament la paraula scrapteràpia és molt adient!. Jo sempre dic que les manualitats són la meva principal teràpia de desconnexió i que sovint no trobem mai el moment de aturar-nos i dedicar-nos a allò que ens omple. En aquesta proposta hi vaig trobar l'oportunitat d'això i de molt més: conèixer persones noves, enriquir-se, gaudir, alliberar sensacions a través dels treballs...

Es tracta que cada persona organitzi una de les trobades mensuals, on hi haurà tallers, persones convidades, i unes quantes hores d'scrap, dinar, converses...

Podeu trobar els detalls de la proposta aquí. I si us engresqueu només cal posar-se en contacte amb la Sara a: scrapterapia@hotmail.com.

1 comentari: