Bocins de paper, màgia i colors: Un tag per a la fira...

divendres, 4 de març del 2016

Un tag per a la fira...


Sigues només qui tu vulguis ser,
no el que els altres vulguin veure.

(Anònim)

Cap de setmana especial per totes aquelles persones que ens agrada l'scrap, tres dies plens de cares conegudes, tallers, botiguetes, idees, treballs... Ja tinc ganes de passejar-me per Sitges i desconnectar una estoneta.

Si vosaltres us hi passeu trobareu dos treballs meus exposats a l'edifici Miramar. Avui us ensenyo el primer d'ells i del que n'estic més orgullosa: el tag.

Aquest any les condicions eren utilitzar només blau i blanc i utilitzar lletres que formessin paraules o no. Jo he volgut expressar el que l'scrap és per a mi: somnis, records, imaginació, volar, sentir, gaudir, compartir...

I aquest és el resultat... espero que us agradi. Jo m'ho vaig passar molt bé fent-lo.







19 comentaris:

  1. M'encanta!!! Es una tag preciosa! !! No se com en tan poc espai has pogut posar tants detallets i fer-la tan preciosa!!
    Oooooh! Ahir vaig fer una escapada super ràpida a Sitges i llàstima que no la pogués veure en directe.
    Petonets; )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! M'encanta treballar en espais petits i posar-hi mil detallets, és el que més m'agrada. Quina llàstima que et perdessis els tags i els LO's, sempre són una font d'inspiració! Petonets

      Elimina
  2. Xulíssimmmmmmmmmmmm!!!. És senzillament deliciós!. M'encanta el color blau, així que pots imaginar!
    Ple de detallets per mirar i remirar un munt de vegades!...m'encanta!
    Petonets i ja vull veure el segon treball!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, volia reflectir tot el que l'scrap suposa per a mi i si ho he aconseguit ja estic contenta. El blau i el blanc i les lletres eren el condicionant del tag i n'estic satisfeta del resultat. Vaig gaudir molt fent-lo! Petonets

      Elimina
  3. Jo, que ja l'he vist "en vivo y en directo" puc dir que és espectacular, molt més maco que a les fotos (sense menysprear aquestestes, eh?). A mi m'encanta! I els detallets són una autèntica monada. Petonets i disfruta molt de la fira!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssssssssiiiiiiiiiimmmmmmessssssssss gràcies!!! Tens raó, és més maco en viu, perquè es poden apreciar textures, colors, i volums que les fotografies ajusten massa i menys amb una fotògrafa com jo :O, algun dia n'aprendré (o no, jajajaja). Quina llàstima que no coincidíssim!!! Petonets

      Elimina
  4. Quina passada Montse! Un tag molt del teu estil i amb un munt de detallets! És fabulós!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! aquest sí que certament el veig del meu estil :). M'ho vaig passar molt bé buscant cada detall! petonets

      Elimina
  5. El vaig veure en directe i em va encantar!!! Ple de detalls, textures, volum, ... ple d'scrap.
    Un petonarro ben fort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! jo també vaig veure el teu, eh??? aquest any sí que vas encertar els colors, jejejeje. Un petonàs

      Elimina
  6. Uauuuuu..... Xulíssim Montse, xulíssim!!!! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! m'agrada molt treballar en espais petits i suposo que això es nota :). petonets

      Elimina
  7. És preciós Montse !!! Al vaig veure en directe i em va encantar .... Aviam si algún dia coincidim i ens podem saludar. Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! es fantàstic com amb quatre instruccions surten treballs tan diferents! és molt enriquidor. A veure si és veritat i podem coincidir! petonets

      Elimina
  8. Què xulo Montse, cada treball teu és superior a l'anterior,m'agrada veure la quantitat de detalls a un espai tan reduït, i tots consonants entre sí. Molt d'art!!!!
    Un abraç bonica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! amb el temps he anat descobrint que el que més m'agrada és treballar en espais reduïts, no sé perquè però m'hi sento més còmode, potser perquè tinc tendència a omplir-ho tot de detalls i un LO és massa espai per això! :). Petonets

      Elimina
  9. Jo també el vaig veure en directe i haig de dir que és preciós!!!!! em va encantar, un munt de detalls.
    Llàstima no haver coincidit, m'hagués encantat poder-te tornar a veure.
    Sort que vaig poder veure la Rosa.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! aish... quina llàstima no coincidir!!! hem de repetir però dinaret de pollastre, eh? :). Una abraçada

      Elimina