Bocins de paper, màgia i colors: Taller d'enquadernació belga a... Primavera Scrapera

dimarts, 8 de març del 2016

Taller d'enquadernació belga a... Primavera Scrapera


Crear és viure dues vegades.

(Albert Camus)


Avui entrada breu per anunciar-vos el proper taller que faré, aquesta vegada en un entorn diferent i en un dia que espero sigui molt especial. La data? 16 d'abril... la cita? Primavera scrapera... la primera trobada d'scrapbook a Vilanova i la Geltrú que estem organitzant amb molta il·lusió ja fa molts dies.

Torno a repetir l'enquadernació belga que ja vaig fer fa uns mesos en un taller que va tenir molt d'èxit. Aprendrem a fer un àlbum (19x19 cm) des de zero, descobrint tots els petits misteris de l'enquadernació (mesurar, materials, tallar, encolar...). Un àlbum amb un cosit molt resistent i vistós i que podrem aplicar a molts d'altres projectes (llibretes o àlbums de diferents mides).

Us deixo amb les imatges de la meva proposta, molt colorista i rosa però fa poc més d'un mes vam anar amb la meva amiga Pilar a visitar el Molí Paperer de Capellades i és clar! jo no puc visitar una botigueta de museu on venguin papers macos perquè surto carregada. I així va ser! em vaig enamorar d'aquest fúcsia llampant, m'agrada molt l'energia que desprèn.

Val a dir que els papers que utilitzarem en el taller no seran necessàriament aquests, ni els colors :).

Sí que us puc anunciar que les persones que facin el taller si porten una foto que els hi agradi al mòbil i descarregant-se una aplicació de fuji podran imprimir directament en el taller la imatge que podran posar en l'objectiu d'aquesta càmera que he posat a la portada :).

Bé... sort que era entrada breu... (demà no em llevaré jo que sóc una dormilega...).

Dir-vos que apart del meu taller podreu triar i remenar entre d'altres tots espectaculars i que podeu consultar aquí.






6 comentaris:

  1. Mira que jo no sóc de "rosa" (bé, abans no ho era...ara ja no puc dir això!!jajajaja) i trobo que t'ha quedat un àlbum xulíssim i amb molta força!!!. Aiii, aquesta enquadernació belga...quins records!!!!jajajajaja.
    I aquesta càmara m'ha enamorat al instant!!!!
    Petonets!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! Jo tampoc sóc gens de rosa però el fúcsia m'agrada i el paper és una passada (s'ha de veure en viu per sentir la textura :), bé... ja saps que sóc una enamorada del paper...). Jo també recordo molt aquest taller, tu vas guanyar la llibreteta, eh? :). Petonets

      Elimina
  2. Coneixia la enquadernació japonesa, però ara m'has deixat amb la boca oberta amb la enquadernació belga... i m'encanta!!
    Petonets Montse.

    ResponElimina
  3. Hola Montse!! t'ha quedat molt maco!! realment el paper de topets fúcsia queda molt bé!! i la portada m'agrada molt!!
    Petonets!!

    ResponElimina
  4. Aishh, no t'he dit res de l'enquadernació però ja saps que em va agradar molt i la vaig poder reproduir per fer un regal :-) ara sí!!
    Petonets!!

    ResponElimina
  5. M'ha encantat aquesta enquadernació. Es veu un resultat molt accessible i una presentació molt original. Per a la cita d'abril tinc ja l'encàrrec de quedar-me amb la petita. Espero que el taller sigui tot un èxit. Una abraçada molt forta.

    ResponElimina