Bocins de paper, màgia i colors: Monthly Challenge: Gerda Steiner

dilluns, 28 de març del 2016

Monthly Challenge: Gerda Steiner


Spring is nature's way of saying, 'Let's party!'

(Robin Williams)


Porto uns dies desconnectada del món, dormint molt, descansant i gaudint de la tranquil·litat i dels amics. Volia fer mil coses i com sempre em faltaria un mes sencer per poder fer-les totes!

He abandonat les coses d'scrap però he passejat, descobert algun racó i sobretot he recuperat forces pel final de curs (aquest trimestre havia acabat molt esgotada!).

Ahir però vaig trobar una estoneta per fer la targeta ja habitual del repte de la Gerda Steiner que podeu veure aquí.

Ja feia molts dies que tenia clar com la volia fer i ahir vaig estar batallant amb la idea de la meva ment i la realitat de la cartolina :). Vaig estrenar els meus colors aquarel·lables i em vaig enamorar d'ells a l'instant!!! ara ja odiaré una miqueta menys acolorir segells :).

Estic contenta amb el resultat. Una nova targeta amb un aire infantil que aprofitaré per enviar a Sant Joan de Déu en el repte que ja fa uns anys organitzen des de 3flowers.

I aquí us deixo el resultat! Per a mi una targeta molt primaveral i acolorida.






10 comentaris:

  1. Ohhh, quina targeta més maca!!!!. Jo no he fet mai una targeta d'aquesta mena, però queda genial!. I més acolorida i alegre no pot ser!!!
    Petonets i bon dia de la Mona!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Potser és la targeta amb els segells de la Gerda que més m'agrada! al final li trobaré el gust a fer targetes infantils, jejeje. Un petonàs

      Elimina
  2. Guauuuu!!! Quina preciositat!!! M'encanta el diseny, aquest no l'he fet mai, el carretó amb flors i el conillet tan graciós!!! Està molt ben pintat. Com he dit és una targeta preciosa!!!
    Petonets ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Trobo que aquest disseny és molt xulo perquè et dóna aquesta sensació de profunditat i de volum que tan m'agrada! I això de pintar, aish... és la meva assignatura pendent però vaig millorant, jajaja. Un petonàs

      Elimina
  3. Fantastic! You have created a wonderful scene for the bunny.

    ResponElimina
  4. És moníssima! I tan alegre! Em sembla perfecte per enviar-la a Sant Joan de Déu. És una injecció d'energia. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! jo estic contenta, perquè malgrat que no és el meu estil fer targetes infantils m'ha quedat colorista i alegre i si ho he transmès és que ho he aconseguit, jejeje. Petonets

      Elimina
  5. M'encanta Montse!!! És una meravella ideal per Pascqua.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
  6. Què alegre i maca. Et superes sempre Montse. Una abraçada.

    ResponElimina