Bocins de paper, màgia i colors: Quilling...

dimecres, 30 de desembre del 2015

Quilling...


A vegades cal tancar els ulls i aleshores es pot veure quina és la veritable bellesa.

(Kílian Jornet)


Si heu visitat la darrera edició de la fira Creativa potser coincidireu amb mi en el fet que cada vegada hi ha menys scrap i que en aquesta darrera edició s'han enyorat moltes botigues que feia anys que eren presents.

Això ha fet que en passejar-me entre les paradetes anés descobrint també altres coses. Aquest any vaig acabar comprant un llibre d'enquadernació, un d'origami, apart de fustetes mil i algun que altre paper i cintetes... però l'estrella va ser el quilling. Ja havia vist algun treball però mai m'havia aturat a observar aquesta manualitat d'aprop. I em va sorprendre molt, tant que vaig acabar comprant-me el kit d'iniciació i uns patrons per fer uns flocs de neu.

Vaig deixar-ho en un racó i vaig oblidar-me del que havia comprat (la manca de temps és el que té... volem fer tantes coses!!!) fins que un amic va venir a casa i va descobrir el paquetet ple de tires de papers de molts colors. Em va preguntar: què és això tan maco? ostres!!! me n'havia oblidat!! Així que no vaig trigar ni un minut a obrir els paquets i posar-me a treballar, enrotlla que enrotllaràs...

I en van sortir aquests flocs que han servit per dues postals d'intercanvi i també per les de la meva família.

Seguiré experimentant perquè és molt relaxant i m'ha encantat!! això sí... cal tenir paciència!!!

Espero que us agradin perquè són d'un estil molt diferent (i suposo que aquí està la gràcia en fer cosetes diferents i sortir-se de l'espai de seguretat).







 

13 comentaris:

  1. Alucinando estoy, Montse!! Son increíbles! Bss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! no conocía el quilling y me ha "enganchado", tiene una magia especial. Un besazo y feliz año!

      Elimina
  2. Que consti en acta que quan he llegit el títol del post he pensat: mande???jajajaja. Però després ja he recordat de què em sonava a mi aquesta paraula!. Sempre m'ha agradat aquesta manualitat (tinc una amiga a Colòmbia que fa cosetes així). Les targetes són una petita obra d'art, m'encanten!!!!
    Bona entrada d'any 2016!!!!!. Petonetssssssssssss!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! la veritat és que enganxa i ja tinc ganes de provar més coses amb temps i paciència!!! Haig de reconèixer que jo tampoc sabia que era això del quilling :). Ara ja som més llestes, jajajaja. Un petonàs i feliç 2016!

      Elimina
  3. Quan em vas dir allò del Quiling em vaig quedar mig tonta per què no sabia de que es tractava però quan vaig vore la meva targeta en persona, encara em vaig quedar més, quina feinada i quina paciència per fer aquestes creacions i, a més a més, heig que has tingut una mica de temps per fer les postaletes de la familia i t'ha vingut de gust repetir el model, es que no m'extranya és maquissima i molt elegant. Aprofite aquest comentari per a desitjar-te un feliç 2016 guapa. Ens vegem ben aviat per vilanova. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje... hi ha tantes manualitats que ens perdem amb els noms!!! Si que cal una mica de paciència però també és molt relaxant i el resultat espectacular. M'alegro que t'agradés!!! Un petonàs!!

      Elimina
  4. Hola!!
    M'he quedat sense paraules. Jo venia a veure-te i desitjar-te un molt feliç any nou i m'has deixat bocabadada. Ahhhh !!! Tot ho fas tan perfecte !! Una preciositat de targetes. Enhorabona, és un bon tancament a tot un any de creativitat al màxim. Una forta abraçada i Bon 2016 !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! m'agrada tenir la capacitat de sorprendre, jajajaja, tot i que com diu el meu nebot un dia d'aquests ja no sabràs què fer! :). Un petonàs i un 2016 meravellós per a tu!

      Elimina
  5. Hola Montse!!! una passada!! m'encanten com queden els flocs de neu amb el quilling i les rodones i la combinació de colors i...en fí, que m'agrada tot!!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! ja sé que et va encantar quan ho vas veure! un dia ho has de provar!!! petonets

      Elimina
  6. Que quieres que te diga Monste. Que entres en pinterest y pongas Quilling, te vas a quedar muerta!!! Lo que se puede hacer. Yo estoy pendiente de comprarme también el kit de iniciación, pero siempre lo dejo pasar. No será el momento, supongo. Échale un vistazo a Yulia Brodskaya, te encantará. Besazos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No dudes a comprarte el kit, es genial y realmente cuando entré en pinterest aluciné (de hecho todavía alucino!!). He entrado en la página de Yulia y me he quedado patidifusa, qué pasada!!! bueno... creo que yo me quedaré con la iniciación, jajajaja. Un besazo

      Elimina
  7. Ostres Montse, no puc estar tant de temps sense passar-me pel teu bloc!! És tan xulo tot!!! Mare meva!!! És una delícia com treballes i el resultat és espectacular!!! Voldria posar un comentari a cadascuna de les entrades però he decidit fer-ho només en aquesta perquè si no, no acabaria mai!! jajajajajajaaa
    Ja fa temps que em miro mig de reüll aquesta tècnica però de moment no he fet el salt. Veient el que has fet, potser no trigaré massa en provar-ho també.
    Gràcies per tanta i tanta inspiració! Un petonàs!! :D

    ResponElimina