Bocins de paper, màgia i colors: Jubilació...

dimecres, 23 de desembre del 2015

Jubilació...


L'alegria de viure prové de les nostres trobades amb noves experiències, i per tant no hi ha goig més gran que el de tenir un horitzó sense fi, que per a cada dia tinguem un sol nou i diferent.

(Jon Krakauer)


Molts dies sense passar per aquí... i amb poc temps per a passejar-me pels vostres blocs :(, però avui, primer dia de vacances de Nadal, ja no tenia excusa per seure amb tranquil·litat davant la pantalla de l'ordinador.

Els finals de trimestre sempre són una mica demencials, piles de correccions, mitjanes, notes, barrejades amb els extres nadalencs, el meu intercanvi de postals i aquest any la jubilació de la directora pedagògica del centre on treballo.

Aquests dies (més aviat nits) he estat treballant en dos dels regalets que li vam oferir ahir en el sopar de comiat, en ells (com en els altres que li vam fer) hi havia tot el nostre afecte i l'agraïment per la feina ben feta al llarg de molts i molts anys (per ella 40 a l'escola!). 

Ens deixa una persona que trobarem molt a faltar per la seva força, per la seva facilitat per enfrontar-se a qualsevol situació i persona, pel seu recolzament constant, també per algunes de les seves frases que sempre estaran entre nosaltres (com el "dónde vas manzanas traigo" :)). Per a mi aquests treballs (que gaudeixo tan fent) són una mostra del meu afecte i la manera de dir-li gràcies per tot.

El primer dels regals que us mostro és un "diorama" (45x35 cm) que simula un aula, amb la seva pissarra plena de mates, uns porquets com alumnes (ella els col·lecciona) i uns quants detallets que pretenen transportar-nos al que ha estat el seu dia a dia els darrers anys (els estris de dibuix de mida gran per a la pissarra, els llibres de mates, les pomes :), la calculadora, l'oració de Sant Francesc que ens acompanya a les aules i la creu de Sant Francesc, els pósters, el calendari, les llibretes, llapis, gomes, la paperera, els pupitres amb les motxilles penjades...

Les fotos una vegada més no fan justícia. Quan vam tenir el paquet embolicat (una de les meves companyes el fa convertir en un embolcall espectacular) em vaig adonar que no havia fet fotos, més que dues amb poca llum per provar la nova càmera que m'han regalat els Reis o el Pare Noel avançat i no vaig gosar a desfer el paper!!!. No us puc apropar els detalls :(, però espero que us en feu a la idea. La veritat és que només es pot copsar l'essència tenint-lo en viu al davant (em va fer gràcia que alguns companys en veure'l van dedicar-se a tocar cada detall!).


 
El segon regal és un àlbum amb fotos del personal del centre amb les dedicatòries. És un àlbum senzill i amb poca decoració interior (no hi havia temps per a mes) però jo n'estic satisfeta. 















 
 



I bé... si heu tingut la paciència d'arribar fins al final, espero que us hagi agradat tan com li va agradar a ella.

Aquests propers dies us aniré mostrant les meves targetes nadalenques que sé que ja han anat arribant a les seves destinatàries.

11 comentaris:

  1. He llegit "diorama" i els ulls m'han fet "pampallugues"!!jajaja. I evidentment al veure el teu treball m'he quedat meravellada!!!!. Quina preciositat!. És molt divertit i ple de detalls!
    I què dir de l'àlbum???...aquestes "brochetas" que em recorden que encara no he decorat per dintre el meu!! (un propòsit per el 2016??jajajaja)
    Ahhh i mira quina "causalitat": jo també tinc càmera de fotos nova!!jajajaja. Una amiga meva me l'ha regalada pel meu aniversari que serà a principis de gener!
    Petonetsssssssssssssssssssssss i gaudeix molt d'aquests dies!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja, aish... que al final em dedicaré a fer diorames, m'encanta!! em fa treballar de manera diferent i imaginar com crear-ho tot del no-res, en aquest cas taules, prestatges... Aish... mira que no haver decorat el teu àlbum? molt malament eh? però si el motiu és tenir un bon propòsit pel 2016 et perdono, jajajaja. Un petonàs i a gaudir de la teva càmera!

      Elimina
  2. Et dic com la Charo, que m'he quedat meravellada amb el teu diorama, amb tots els petits detalls. I l'album és preciós també. Segur que devia emocionar-se moltíssim. Molts petonets i que passis un molt bon Nadal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, la veritat és que les fotos no fan justícia i ja saps com m'encanta entretenir-me en els detallets!!! M'ho passo tan bé!!! Un petonàs i bones festes a tu també!

      Elimina
  3. T'han quedat molt bé !!!

    Saps trobar i combinar tots els elements per formar un conjunt espectacular i molt adequat a l'ocasió.

    Bones festes !!!

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapi! ja saps que m'hi passo hores buscant cada detall i el lloc adient per tot i consultant als meus assessors externs, jajajaja. Bones festes!!!

      Elimina
  4. Ja veig que estàs carregant piles en el primer díes de vacances, falta ens feina e!! Jo que he vist el "Diorama" en persona, és espectacular. Té mil detalls en referència a l'escola i a la seva feina al llarg d'aquests anys i n'estic segura que haurà quedat molt emocionada al rebre aquest magnífic detall. I que dir de l' àlbum.... saps que aquesta estrucutra m'agrada moltíssim i a més a més, el blanc i negre combinats amb el craft queden de meravella. Un cop més, inmillorable en els teus treballs. Guapa, gaudeix molt d'aquests Nadals. Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! Aish... ja saps quines ganes de fer vacances tenia!!! a veure si el 2016 em porta una mica més de tranquil·litat per fer tot el que m'agrada!!! Ja tinc ganes de veure el teu àlbum de broquetes acabat, eh??? Un petonàs i bones festes!!! gaudeix de la família!!!!

      Elimina
  5. Llevo como 10 minutos embobada mirando para tu diorama... qué maravilla! No me puedo creer todos los detalles que tiene! A la seño Puri le tuvo que dar un soponcio! ^_^ El álbum también es maravilloso con el toque pizarra, esa encuadernación y esas texturas! Si ya era fan tuya, ahora lo soy todavía más... artista! Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! la verdad es que si que le encantó!!! esta lleno de detallitos y cada día que pasa me siento más a gusto trabajando en tres dimensiones, me gusta mucho pensar qué pondré en cada lugar, desata toda mi creatividad. Un besito

      Elimina
  6. Qué trabajazo Monste!!! Me encanta el tipo de encuadernado y de nuevo el que hayas usado el negro. Precioso.

    ResponElimina