Bocins de paper, màgia i colors: Bon... Sant Esteve!!! :)

dissabte, 26 de desembre del 2015

Bon... Sant Esteve!!! :)


És poesia Nadal,
és nit ancestral,
és vers,
és llum de l'Univers,
és cançó, és simfonia,
és de l'any un regal,
és temps d'alegria
amb pinzellades de fred,
és un somni al món dels desperts...

(Isabel Barriel


Ja vaig tard per desitjar-vos Bon Nadal! aquest any no he tingut ni temps per ensenyar-vos les postaletes que he anat enviant a les noies que us vau apuntar a l'intercanvi, però aprofitaré aquests dies de vacances per bombardejar-vos amb motius nadalencs :).

Abans de començar agrair-vos a totes aquests tresors que ja llueixen a casa i els que estan per arribar, no sabeu la il·lusió que em fa obrir la bústia i amb quins nervis obro els sobres (alguns impressionants ja per ells mateixos!), així que... milions de gràcies per participar any rere any!!!!

Avui us ensenyo les dues primeres, amb un estil molt diferent al meu habitual però jo n'estic molt contenta. Les vaig dissenyar (més senzilles) pel meu taller de postals de Nadal amb alguns materials reciclats: capses de cartró, unes estovalles de paper del Nadal anterior, paper de llibre... No podia faltar el toc de fusta i tot i que a mi no m'agrada el daurat trobo que amb el cartró queda molt bé!! Cal dir que al taller va ser un model que va tenir molt d'èxit!!

Amb elles us desitjo un feliç Sant Esteve!!:)






13 comentaris:

  1. Bon Sant Esteve per tu també! Les dues són precioses. Jo tampoc sóc molt amiga dels daurats però pel Nadal m'ho permeto, igual que les purpurines. I et dono la raó amb això de que amb el cartró queda molt bé. A mi em va encantar rebre la meva. Petons i que acabis de passar les festes amb pau i felicitat i en companyia de la gent que t'estimes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! M'alegro que t'agradés!!! Ja veus com ens hem de veure! utilitzant daurats, jajaja. Un petonàs i feliç any!!!

      Elimina
  2. Unes preciositats!!!. Ja vaig veure la de la Rosa al seu blog i és una meravella!. Estic d'acord: la combinació cartó-daurat-fustetes queda xulísima!!!
    Petonets i bon Sant Esteve per a tots!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Provaré més aquestes combinacions diferents i per capes, m'ho he passat molt bé provant! Petonets

      Elimina
  3. Ep....una d'aquestes és la meva!!! M'encanta! Tot i que a mi els daurats no m'agraden gens, he de dir que verdaderament amb el cartró i aquest estil més "natural" i "descuidat" queda la mar de bé i molt Nadalenc.
    (jo no vaig fer foto de la que et vaig enviar a tú, sóc un desastre! Jejeje...)
    Una abraçada
    Moltes gràcies, hes encertat el meu gust!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! intento pensar què li pot agradar a cada una de vosaltres, de vegades ho encerto i de vegades no, però estic contenta de que sigui la primera opció! Un petonàs i bones festes!

      Elimina
  4. Moníssima!!! És molt rústica i alhora elegant. Diferent i m'encanta! Bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! m'ha agradat molt donar-li el toc rústic i experimentar amb materials diferents, crec que ho provaré més vegades :). Petonets

      Elimina
  5. Jo tampoc sóc molt de daurats, però per Nadal l'utilitzo en els meus projectes perquè fa més Nadal. Amb el cartró o kraft i blanc queda xulísim!!! M'agraden molt les dues. Són molt rústiques, però elegants!!!
    M'ho vaig estar pensant per participar en el teu intercanvi, però anava molt enfeinada i no volia no poder acabar-les a temps. A veure el pròxim any!!!
    Bones festes. Petonets; )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! A veure si l'any vinent t'animes, que només m'has d'enviar una postal a mi, eh? no a tothom qui participa (qui té la feinada sóc jo, jajajaja). Un petonàs i bones festes!

      Elimina
  6. Wow, otras dos etiquetas chulísimas! Eres la reina de la textura, Montse! Me encanta la facilidad que tienes para combinar diferentes elementos... Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! Me encanta el tema de probar nuevos materiales pero me cuesta un poco aventurarme o sea que de facilidad nada de nada, jajajaja, aunque después el resultado me gusta! Un besazo y felices fiestas!

      Elimina
  7. Que monas Monste. Lo bien que queda siempre algo de madera. Y creo que este año me he enamorado del dorado. Besitos.

    ResponElimina