Bocins de paper, màgia i colors: Sort...

dimecres, 15 de febrer del 2012

Sort...


La sort no és altra cosa que l'habilitat d'aprofitar les ocasions favorables.

(Plutarc)



Aquesta és una altra de les meves pàgines preferides. Tampoc no en sé el motiu. 

M'encanta aquest paper i la cinteta dels ocellets de Toga que em va tocar en el darrer sorteig del concurs d'Scrapbloc. 

Curiosament els Reis Mags em van portar un segell amb uns ocellets molt similars i vaig continuar assajant amb el meu retolador per fer embossing, resseguint el contorn de cada un, i fent embossing amb diferents colors.




3 comentaris:

  1. Una pàgina amb uns papers preciós, i la frase genial, un petó.

    ResponElimina
  2. M'agraden moltíssim els ocellets que has embossat tu, un de cada color, genial! Ptns

    ResponElimina
  3. Gràcies a les dues pels comentaris! :)

    ResponElimina