Bocins de paper, màgia i colors: Canvis...

dijous, 2 de febrer del 2012

Canvis...

No és el més fort de l'espècie aquell que sobreviu, ni el més intel·ligent. És aquell que més s'adapta al canvi.

(Charles Darwin)



Les fotos tenen la capacitat de despertar records que teníem amagats en algun calaixet.

Aquesta pàgina és un petit "homenatge" al meu tiet, i a aquelles persones que ja no hi són a les nostres vides, però que hi han deixat la seva empremta.

Quan vaig topar amb aquesta foto em van venir al cap una pila d'imatges, les passejades quan era petita els diumenges al matí, recollint floretes i pinyons, les llargues partides de cartes i domino, les bromes, el barça...



Aquesta pàgina potser m'ha quedat una mica "campestre" en record dels diumenges quan ens apropàvem xino-xano fins a Sant Quirze i allà jugàvem al bosc, quan encara n'hi havia! 

Si més no, continua tenint el meu toc colorista habitual :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada