Bocins de paper, màgia i colors: Nits... i records...

dimecres, 8 de febrer del 2012

Nits... i records...

En el més profund de la nit comença la matinada.

(Swami Tilak)

Recordar és la única manera d'aturar el temps.

(Jaroslav Seifert)




Les dues següents pàgines les vaig fer utilitzant uns papers de Nadal de Toga que em van encantar i un paper marró que ja no recordo ni d'on el vaig treure! (tot i que aquest és un dels altres colors que no m'agrada). 

Vaig retallar-ne una part per poder combinar els dos colors i vaig jugar amb les tisores de formes. Dues pàgines una vegada més senzilles...


Certament, recordar és una manera d'aturar el temps i tornar a gaudir d'aquells moments que crèiem haver oblidat, alguns amb alegria, d'altres amb enyorança, d'altres amb tristesa...

Aquesta foto no l'he volgut difuminar, queda amb ella un petit record i alhora un petit homenatge a l'Òscar, que va deixar l'empremta en el camí del Pau i en totes aquelles persones que el van conèixer i el van estimar i evidentment en mi mateixa. Ell em va ajudar a conèixer-me, a estimar, a viure cada instant amb intensitat, em va convertir en la persona que sóc ara i això mai es podrà esborrar.


1 comentari:

  1. Me encanta tu estilo. Veo algunas páginas que me gustan mucho y las frases que las acompañan son bellísimas. Felicidades por tu trabajo y por la música que has elegido para acompañarnos en nuestra visita.

    ResponElimina