Bocins de paper, màgia i colors: Imaginant...

dijous, 21 de setembre del 2017

Imaginant...

No et limites a contemplar
aquestes hores que ara vénen,
baixa al carrer i participa.
No podran res davant d’un poble
unit, alegre i combatiu.

(Vicent Andrés Estellés)


Avui us porto una targeta que vaig regalar fa uns dies al meu nebot (amb molt d'endarreriment pel seu sant). Feia uns dies que li havia regalat a la meva amiga Pilar un pac de segells amb gats i gossos que són preciosos, després em va saber greu no haver-ne comprat un també per a mi!!! :O. Així que ella me'n va segellar una pila! 

La targeta és com la que havia fet feia dies i que podeu veure aquí. El mateix cel ple de constel·lacions i una roda que en girar deixa veure el que aquest gosset està pensant. El fons està segellat i embossat i posteriorment tintat amb distress, el gos ampliat i amb glossy per a què destaqui i la resta d'elements retallats amb la cameo (l'herba, la caseta, el núvol de pensament).

Us mostro les tres imatges que s'obtenen en girar la rodeta. Ah! i no em vaig poder resistir a decorar la part del darrera, el segell s'ho mereixia!

Espero que us agradi. A ell li va encantar!!!






10 comentaris:

  1. Preciosa tarjeta, me gusta este perrito.
    Bssss

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias. siii, el perro es una preciosidad! muy divertido! Besitos

      Elimina
  2. Ai, quina gràcia de targeta!!!. I la part del darrera amb la cueta!!jajajajaja.
    Molt xula, Montse!. I, ejem...#momentoconfesiones: no sé per què he pensat que la primera gosseta era una ovella!!jajajajajaja (sí, ja sé que és un "caniche"!!!).
    Petonets i bon cap de setmana!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajajaja, #momentoconfesiones2: jo vaig pensar... què hi fa una ovella entre els gossos i els gats? jajajajaj però vaig arribar a la mateixa conclusió que tu :). Moltes gràcies! jo estic contenta amb la targeta perquè realment ha quedat graciosa. Molts petonets i bon cap de setmana!

      Elimina
  3. Ohh Montse m'encanta!! Es una tarja fantàstica i la part de darrera m'ha enamorat.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! vaig pensar... ostres... ja que tens el segell del gos d'esquena... per què no fas la imatge per darrera? i aquí està, de fet podrien ser dues targetes! Petonets

      Elimina
  4. Jajaja! Jo també he pensat que la primera gosseta era una ovella i no em quadrava amb el que explicaves de que eren segells de gats i gossos! La targeta és xulíssima i el detall del gos per darrera és "lo más". No m'estranya que li encantés al teu nebot! Petonets i bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jsjajaja, ja som tres les que hem pensat això de l'ovella... Són segells molt divertits i plens de detallets i et permeten fer imatges divertides. Un petonàs i molt bon cap de setmana a tu també!

      Elimina
  5. Que xula Montse!! M'encanta el gosset i com has resolt la targeta. Petons i bon diumenge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei!!! quina il·lusió tornar-te a veure per aquí!!! Moltes gràcies pel comentari! i sí... aquests segells són una monada! Un petonàs

      Elimina