Bocins de paper, màgia i colors: Un ram de flors...

dilluns, 9 d’octubre del 2017

Un ram de flors...


I, sobretot, no oblidis que el teu temps
  és aquest temps que t’ha tocat viure,
 no un altre, i no en desertis,
  orgullós o covard, quan et sentis cridat
  a prendre part, com tothom, en la lluita,
  car el teu lloc només tu pots omplir-lo.

(Miquel Martí i Pol)


Porto uns quants dies desapareguda del món blogger, de fet he trencat tant la rutina que ara tindré feina a posar-me al dia!

Han estat uns dies molt intensos, plens de mil moments i mil sensacions diferents, ple de coneixences, de compartir, de patir, de cantar, de sortir al carrer, d'indignar-me, de somriure, de.... 

Avui però volia aturar-me, deixar d'estar pendent de les notícies i tornar a la meva "normalitat". Avui també us ensenyo dues targetes (les dues iguals) que vaig fer per les meves germanes (pels seus aniversaris que vam celebrar una mica tard). 

Són dues targetes senzilles que vaig fer estrenant uns troquels d'hexàgons que em van enamorar i que després no sabia on posar, jajajaja, és el que té ser compradora scrapera compulsiva! Vaig aprofitar també aquests segells de gats que em tenen el cor robat. El d'avui porta un ram de flors i va acompanyat d'aquests ratolinets tan simpàtics!

I res més... una mica de profunditat, troquels, segells, distress, enamels i ja està! Espero que us agradin!








6 comentaris:

  1. Unes targetes molt simpàtiques! Amb que pintes els segells? Són aquarel.les?
    Parlant de compradores compulsives, ets la culpable de que em comprés tota la sèrie d'aquests segells. Em va agradar el de la targeta de la Pilar i buscant, buscant... vaig acabar amb tota la sèrie! Petonets i bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja, ara la culpa serà meva!!! jajajaja. De fet hi estic acostumada, al cole els nens sempre han de donar la culpa a algú i jo sempre els hi dic: tranquils, la culpa és meva! i puc dormir perfectament! jajajaja. Jo me'ls vaig quedar tots excepte un que juga amb un tren. M'encanten! Els segells els pinto amb colors aquarel·lables, sóc un desastre pintant i dubuixant i amb els colors més o menys me'n van sortint, si més no vaig practicant. Un petonàs i bona setmana a tu també!

      Elimina
  2. Ohh Montse quina monada de targetes. Són precioses.
    L'efecte de profunditat que has aconseguit m'agrada molt. I la par de darrera també (sempre em sorprèn que decoris la part que no es veu).
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! A mi m'agrada molt decorar la part de darrera, li dóna un toc diferent i de vegades crec que fins i tot és com si fes 2 targetes, una més treballada i l'altra clean and simple :). Un petonàs

      Elimina
  3. Unes tarjetes molt boniques i simpàtiques, Montse!!!!. Jo, que sóc una enamorada dels gats (amb permís de la meva Carmelita), disfruto molt veient-les!!.
    Petonets!!!!!. Ahhh i ara m'ha donat pel "minimalisme" i miro molt això de comprar compulsivament...així que per part meva no et preocupis de res!jajajajajaja


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Ara ja em sento més tranquil·la sabent que a tu no et crearé la necessitat compulsiva de comprar, jajajajaja. Segurament hi haurà més targetes amb gats, perquè encara en tinc dos més, jajaja. A veure si també en faig una amb tortugues, jajajaja. Un petonàs

      Elimina