Bocins de paper, màgia i colors: Llibretes...

diumenge, 6 d’agost del 2017

Llibretes...


La imaginació és més important que el coneixement. 

(Einstein)


Avui us porto quatre llibretes fetes amb enquadernació belga.

Les primeres que us mostro les vaig fer amb aquest paper de flors que em va enamorar quan me'l van regalar. Amb els papers de flors em passa una cosa ben curiosa, m'agraden, els trobo vius i plens d'energia però després mai sé com utilitzar-los ni on posar-los. En aquest cas (per allò de l'excepció que confirma la regla :)) ho vaig tenir clar des del primer moment: volia fer una llibreta. De fet com m'agradava molt també l'altra cara en vaig comprar un altre d'igual. 

Aquestes llibretes amb enquadernació belga les vaig preparar per un taller que vaig fer amb les noies amb qui cada mes (quan la vida m'ho permet) em trobo i passem un bon matí plegades compartint idees, projectes, etc. 

El llom el vaig folrar amb la tela d'enquadernar de roba de sac que havia utilitzat per l'àlbum del meu germà. M'encanta el toc rústic que li dóna! I la decoració senzilla, uns tags, i unes fustetes...

Ara m'adono que no he fet fotos de l'interior! i bé... la qualitat de la llum és nefasta :O, no sé si algun dia n'aprendré a fer fotos...

Ah! la llibreta gran és DIN A5 i la petita mesura més o menys 10x11 cm.


 

Les segones llibretes les vaig fer la setmana passada. Cada any vaig a visitar a una excompanya de la primera escola on vaig treballar. Ella estiueja a Sant Feliu de Guíxols i sempre em guarda un dia per compartir-lo amb mi i posar-nos al dia. Anem a la platjeta, llegim, ens relaxem i sovint anem a caminar pel camí de ronda de s'Agaró que és molt màgic. 

Sempre vull portar-li alguna coseta feta per mi però com sempre ens veiem just acabat de plegar mai tinc temps :O, aquest any ha estat més tard i per això li he fet dues llibretetes personalitzades. Cada vegada m'agrada més l'enquadernació belga, és molt versàtil i molt consistent.

Aquest va ser el resultat que li va encantar! Tant a la llibreta gran per a la meva amiga com en l'anterior vaig optar per posar una pinça per fer el tancament. En aquest cas a la petita vaig optar per un botó.






i això és tot... aviat tornaré amb més cosetes... em vaig prometre fer scrap aquest agost i ho estic aconseguint :).

6 comentaris:

  1. M'encanten les dues versions! Les primeres són molt alegres però les segones... aquests tons liles m'han enamorat! I segur que les guardaran com un tresor,com jo guardo les que em vas regalar el dia que ens vam conéixer fa ja algun temps. Unes llibretes preciose! Petonets i bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Sabia que el lila t'agradaria, jajajaja. Ja ni recordo la llibreta que et vaig fer... segur que ara la faria molt millor! o sigui que tocarà regalar-te'n una altra :). Un petonàs i bona setmana a tu també!

      Elimina
  2. Aiiii, què haig de dir de l'enquadernació belga???!!!!. M'encanta!!!!!!.
    Les llibretes són fantàstiques totes 4, però les dues primeres...m'he enamorat!!( i això que jo no sóc de flors!! OMG!!jajajajajaja. El toc de la roba de sac queda super bé!!!
    Un petonàs molt gran i bona setmana!!!!! :-D


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Poz zi... l'enquadernació belga és preciosa! i ja la faig amb els ulls tancats, jejeje. A mi em passava el mateix amb les flors, però mira... va ser amor a primera vista :) i la roba de sac sempre li dóna un toc diferent (li treu la cursileria de les flors jejejeje) i pensar que al principi de fer scrap vaig comprar milers de flors!!! ara les poso de decoració en sobres... Molts petonets i bona setmana a tu també!

      Elimina
  3. Holaa!! quina "xulada" de llibretes!! m'encanten, sobre tot les liles. Saps què m'ha passat quan he vist Pilar?? ostres, he pensat que eren per mi, després a l'acte (tot això sense llegir l'entrada :S) he pensat que mai publiques una cosa abans de regalar-la...jajajaj en fí, que m'encanta l'enquadernació belga, i les llibretes també...i la de flors, jo tampoc sóc de flors i la trobo molt alegre :-) m'agraden molt els detallets de fusta-tags-roba sac...una abraçada!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, ara ja sé què regalar-te!!! :-P, la vida té aquestes coses curioses i ha posat tres Pilars fantàstiques a la meva vida :). Però tens raó, mai publico res fins que la persona a qui va adreçat el regal ho ha vist :), per si les mosques entrés al blog per casualitat. La veritat és que cada vegada m'agrada més l'enquadernació belga i no serà el meu darrer treball fet així. Trobo que va bé tan per llibretes com per àlbums i queda molt bonic i a més com hi ha el cosit no cal posar massa decoració a la tapa i això està bé per aquelles que sempre creiem que queda un espai buit i no sabem què posar-hi, jejejeje. Un petonàs

      Elimina