Bocins de paper, màgia i colors: Per molts anys!!!

dijous, 27 de juliol del 2017

Per molts anys!!!


(...) T'adones que en som de petits davant de la natura? I, tanmateix, ens creiem els éssers més importants, el centre de tot aquest univers. No és estrany? 
- La vida, la nostra vida, és l'única cosa important. Què importa la nostra petitesa si som grans pel fet de ser i engrandim el nostre entorn! (...)

(Tot et serà pres, Pau Joan Hernàndez)


Després d'una miqueta més d'una setmana voltant per Txèquia i meravellant-me amb els racons d'aquesta màgica ciutat que és Praga, torno a estar per aquí, en plena forma per scrapejar, que és el que penso fer aquest agost: platja, lectura, dormir, passejar, relax i espero que molt d'scrap, en tinc moltes ganes... sempre és el meu refugi. 

Avui us ensenyaré una altra targeta diorama que vaig fer abans de marxar per una persona molt especial a la meva vida. Hi ha persones que entren de puntetes a les nostres vides, sense fer gaire soroll, però mica en mica es van fent un espai en el nostre cor. Aquest és el cas d'aquesta persona amb qui dia a dia comparteixo moltes coses. 

Ell és un gran aficionat a l'espeleologia i li volia fer una targeta personalitzada que representés les coves, és per això que necessitava mostrar aquesta tridimensionalitat. Aquesta vegada però la vaig fer una mica diferent. Per Nadal, en el meu habitual intercanvi vaig rebre una targeta d'aquest tipus d'una noia, la Cristina, ella feia una estructura més tipus capsa per amagar els laterals i em va agradar molt la idea, així que la vaig posar en pràctica. També vaig reforçar molt la targeta, tant que fins i tot costa una mica tancar-la :O.

Vaig estar buscant i buscant per internet alguna imatge que fos divertida i en vaig trobar dues que vaig pensar que li donarien el toc informal que volia, són de diferents tires còmiques (les podeu veure aquí i aquí). Em vaig descarregar un parell de fons d'imatges de coves i cap a la copisteria!!!

Només em quedava retallar-ho tot i anar preparant les capes, l'espeleòleg negre petit del fons també el vaig retallar amb molta paciència. Vaig afegir uns ratpenats d'un kit de halloween i vaig folrar la targeta amb aquest paper que simula pedres. Ah! i no podia faltar el ratpenat de fusta! (de fet crec que ja li havia fet una targeta amb el mateix ratpenat :O, és el que té tenir mala memòria!).

I poca cosa més... aquí us deixo el resultat!




 
 
 

12 comentaris:

  1. Uau!!! Quina meravella, com sempre amb tots els detalls i detallets. Crec que cada creació que poses està més pensada i plena de petits detalls que els dona un toc especial i meravellós.
    Una abraçada i gaudeix del que queda d'estiu.
    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa, em fas pujar l'ego, jejejeje. La veritat és que una de les coses que m'agrada més quan faig un regal és pensar en l'altra persona i certament imaginar cada detall i després deixar-me anar. Una abraçada per a tu de tornada i gaudeix també de l'estiu.

      Elimina
  2. Ets la reina de les temàtiques marineres, però és que també ets la reina dels diorames!!!!. Quina xulada!!!. Tot ple de detalls i amb molta simpatia!!!. M'encanta!!!!
    Petonets!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejeje... no sé si sóc la reina però és quelcom que ja saps que m'encanta fer, gaudeixo moltíssim, la tridimensionalitat en els treballs és quelcom que li dóna un toc especial i aquestes estructures de targetes donen molt de joc. Un petonàs

      Elimina
  3. Mare meva Montse, és fantàstica i plena de detalls increïbles. M'encanta!!
    Petonets guapa i a gaudir de l'estiu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! he intentat reflectir de manera divertida el que es troba ell quan baixa a les coves :). Un petonàs

      Elimina
  4. Hola Montse!! que maca la tarja!! m'encanta i sé que t'ho has passat molt bé fent-la i retallant tots aquests detalls que té :-)
    I m'encanta l'inici de la crònica!!
    Fins aviat!!

    Una abraçada,

    Pilar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina il·lusió veure't per aquí :). La veritat és que tenia molt clar què volia fer però em va costar moltíssim trobar imatges relacionades que li donessin el punt divertit, quan les vaig trobar, la resta estava fet! retallar per aquí i per allà i aconseguir aquesta sensació de profunditat que m'encanta. Un petonàs

      Elimina
  5. Moltes gràcies !!!
    És fantàstica i molt encertada !!!

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies a tu! Em va encantar buscar tots els detallets pensant amb tu. Molts petonets

      Elimina
  6. Que xulo Montse!!!!!! Quina imaginació!!!!
    M'encanta!!! Enhorabona!!!!! 😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! més que imaginació es tracta de pensar amb la persona a qui va adreçada i després deixar-se anar :). Un petonàs

      Elimina