Bocins de paper, màgia i colors: Enmig de l'oceà...

dimecres, 12 de juliol del 2017

Enmig de l'oceà...

 
(...) Per art de màgia
baixem com l'aigua
i a cada obstacle
refem com si res el camí,
construint a mida el destí.
 
A contracorrent,
de cara al vent
amb mar de fons i onades,
governa tu el vaixell,
que no tens res a perdre,
res a perdre, res,
res a perdre.
Boig, el món és boig,
però és nostre
i és el millor
d'entre els possibles.(...)

(Què boig el món, Lax'n'Bustos) 


Avui us ensenyo una targeta que vaig fer fa una eternitat (potser l'any passat), però que no sé perquè s'havia quedat a l'arxiu. Ara és el moment adient de treure-li la pols a les fotos, quan el sol brilla i ve tan de gust banyar-se al mar i gaudir del relax de les vacances i de l'estiu.

Una vegada més vaig utilitzar el recurs de la tridimensionalitat que sovint aplico en meus treballs i vaig fer una targeta diorama, amb motius mariners que tant m'agraden! La majoria dels segells (el far, les estrelles de mar, l'àncora del darrera i els peixos) són uns segells de la Mariona de Segon Segona Studio, si no els coneixeu us animo a fer-ho perquè són una monada i ella és un encant de persona.

La resta una malla de cebes o patates :), aquest paper que simula fusta, cartolines, una mica d'imaginació... ah! i les fustetes i el cordill que no hi faltin!! :).

Espero que us agradi i us convidi a gaudir d'aquest estiu!



 


6 comentaris:

  1. Quina meravella!!!!!. Sempre et dic que tens la "mà trencada" amb el tema mariner, però és que és veritat!!!!!!. I mira, no he fet servir mai la malla de cap aliment d'aquests!!jajajajaja
    Una targeta fantàstica, Montse!!!

    Petonets i bon dimecres!!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! serà la proximitat del mar que fa que augmenti la creativitat marinera, jeje. No vegis la feina que vaig tenir per trobar una malla d'aquest color!!. Jo acostumo a comprar patates i cebes a granel i no trobava sacs del color adient :), però... com sóc tossuda, després de recórrer uns quants súpers la vaig trobar :). Un petonàs

      Elimina
  2. M'encanta Montse!! És una passada com has aconsegit la profunditat. I el detall de la tela amb l'ancora és fantàstic.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! ja saps que és una estructura que m'encanta!!! m'agrada molt jugar amb les mides per donar aquesta sensació de profunditat i el resultat sempre sorprèn a qui el rep. Un petonet

      Elimina
  3. Wualaaaaaaa!!!!!! M'encanta!!!!!!! Molt, molt xulo!!!!! Tots el detalls son preciosos!!!! Enhorabona Montse!!!!

    ResponElimina
  4. Aissh! M'acabo d'adonar que m'havia perdut entrades! M'he enamorat d'aquesta targeta al primer cop d'ull però cada vegada que la miro m'agrada més. Crec, com la Charo, que amb el tema mariner ho brodes. Encara recordo el LO de Mediterráneo de Sitges que em va deixar bocabadada! Molts petonets

    ResponElimina