Bocins de paper, màgia i colors: Snail mail

dilluns, 14 d’agost del 2017

Snail mail


L'única cosa que no surt és allò que deixes d'intentar.

(Mr. Wonderful)


Aquest any he participat per primera vegada en un snail mail. No ho havia fet mai i m'ha fet molta il·lusió. Jo encara no he rebut el meu regalet però la meva "penpal" sí, així que avui us mostraré el que vaig fer. 

El primer que vaig pensar va ser: i què és això d'un snail mail?... amb tantes "paraulotes" scraperes em perdo, jejeje. Així que vaig buscar imatges i tutorials i vaig aprendre que senzillament es tractava d'obrir la bústia i per un dia no trobar factures amuntegades :), en el seu lloc un sobre bonic ple de cosetes fetes a mà i xuxes scraperes. 

Després de mirar uns quants tutorials em vaig decantar per aquest de la Rocío. Les que em coneixeu ja sabeu que odio mirar vídeos tutorials, però la veritat és que aquesta noia és molt agradable i el vídeo no el vaig trobar gens pesat (valeeeeeeeeeeeeeeeeee! confesso que vaig saltar-me trossos, jejeje). 

Vaig pensar que aquesta carpeta seria ideal per guardar-hi les xuxes i després ella la podria utilitzar pel què volgués. Totes les noies que vam participar vam donar pistes sobre el que ens agradava i el que no. La meva penpal, la Pili va dir que li agradava Paris, la música, els colors mint, rosa, negre, el brilli, brilli i el clean and simple (oh horror! vaig pensar quan vaig llegir això darrer! ja sabeu que el clean and simple i jo no ens portem massa bé :O). 

Seguint les indicacions dels colors vaig triar una col·lecció que m'encanta (es diu Daydreamer de Kaisercraf) per fer la carpeteta. A les bossetes amb xorradetes (fustetes, targetes, enamels, botons, etc.) hi vaig posar etiquetes de la mateixa col·lecció per a que les pogués recuperar i utilitzar-les per qualsevol altre treball o per l'àlbum que acompanyava el regal.

Sí, sí... vaig pensar que li havia de posar alguna coseta més feta per mi i vaig optar per un àlbum estrella que sempre sorprèn a qui el rep. 

Bé... vaig al gra i us ensenyo els paquetets i els regalets...











No sé si he aconseguit l'objectiu de fer un àlbum clean and simple però que consti en acta que ho he intentat, eh?? :).

4 comentaris:

  1. Jo crec que està més que acoseguit això del "clean and simple", eh??. Jo et donaria el diploma!!!jajajaja
    Ara seriosament: tot és molt maco i quina quantitat de xuxes!!!! :-D
    Jo no he fet mai això del snail mail (de fet, he hagut de mirar com l'has escrit aquesta paraula per posar-la ara aquí!!jajajaja).
    Un petonet i molt bon dimarts!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ueee! acabo de guanyar un diploma!!!! :), jajajaja, m'alegro que hagi aconseguit el clean and simple! Jo tampoc ho havia fet mai i no estic gens al dia de totes les "novetats" i "modes" scraperes per això tenim el nostre sant google :). La veritat és que m'ho he passat molt bé i és molt emocionant l'espera del regalito :). Un petonàs i bona setmana!

      Elimina
  2. Quin paquet més maco! Segur que la teva pen pal (no sé si s'escriu així) estarà encantada de rebre'l. Jo tampoc ho he fet mai això del snail mail però m'agrada la idea i deu ser fantàstic obrir la bústia i trobar-te un paquetet així. Espero que ens ensenyis el teu quan el rebis. Molts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! a mi m'encanta obrir la bústia i trobar coses boniques! això només em passa per nadal en l'intercanvi de postals i cada dia torno a casa amb una il·lusió, només pel fet de pensar: què trobaràs avui?? Un petonàs

      Elimina