Bocins de paper, màgia i colors: Targeta diorama: 24th SYD Challenge Gerda Steiner

dimecres, 17 d’agost del 2016

Targeta diorama: 24th SYD Challenge Gerda Steiner


 Hem de desfer-nos de la vida que tenim planejada per deixar pas a la vida que ens espera.

(Joseph Campbell)

He tornat a trigar una miqueta a reaparèixer, aquesta vegada el motiu ha estat un viatge a Madeira, una illa que m'ha encantat!!!!(si sóc capaç de triar entre les 900 fotos que tinc algun dia faré un àlbum perquè descobriu alguns racons preciosos:)). 

La setmana passada vaig posar en ordre la roba, el pis i vaig dedicar-me a fer una miqueta d'scrap. El motiu era fer dues targetes: pel sant endarrerit del meu nebot i pel sant de la meva neboda que a més a més, marxa a viure a Malta. 

Ja feia temps que havia vist al blog de la Laura Dovalo una targeta diorama que em va deixar amb la boca oberta, en l'entrada (la trobareu aquí) ella feia un vincle al tutorial. Ja sabeu com m'agrada la tridimensionalitat en els meus treballs, així  que em vaig quedar amb la idea per aplicar-la quan la inspiració retornés o quan tingués un bon motiu. Sembla ser que els dos fets s'han posat d'acord, jejeje.

Vaig voler fer una targeta divertida i per això vaig pensar en un parell dels segells de la Gerda Steiner que trobo dolços i alegres alhora. Així que aprofito per participar en el 24th SYD Challenge.

Una vegada més la qualitat de les fotos lamentables, les vaig fer ràpidament el mateix matí de donar-les i hi havia massa llum (i això vol dir massa ombres i colors distorsionats), en fi... algun dia n'aprendré... (o no...) :).

Suposo que us en fareu a la idea...


La visió lateral perquè pugueu veure l'acordió que dóna la tridimensionalitat i que permet plegar la targeta per posar-la en un sobre:
  


I els detallets, per le ulleres de l'aneguet vaig trobar un paper que simula mirall i dir-vos que la sorra la vaig portar de Porto Santo (l'illa veïna de Madeira). Els segells estan pintats amb colors aqüarel·lables i coberts amb una capa de glossy que els hi dóna consistència i brillantor.



A la part de darrera un sobret pel regalet :). 




Aquest és el meu primer experiment amb aquest tipus de targeta (d'aquí uns dies us ensenyo l'altra que vaig fer), però us puc assegurar que en faré més, millorant algunes cosetes que no em van sortir bé i que no us confessaré :).

Ah! si voleu participar en aquest repte de la Gerda ho podeu fer amb qualsevol dels seus segells (sempre en té de gratuïts a la botiga on-line). Teniu tot el mes per fer-ho!



Gràcies per visitar-me!!!! m'encantarà llegir els vostres comentaris!!

6 comentaris:

  1. Me n'alegro que t'hagi agradat Madeira!. Vaig veure fotos fa uns anys d'una amiga que va anar-hi i tot era preciós!!! (l'única cosa que no m'agrada de Madeira és el Cristiano Ronaldo!!jajajajajajajajaja)
    Sobre la targeta...quina xulada!!!!. La trobo molt maca i divertida i plena de detallets que podries estar mirant hores!.
    Un petonet XXL, floreta!!!jajajaja.


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish... sí... és preciosa l'illa, sobretot si t'agrada caminar i recorres les seves famoses levades :) i què hi farem! l'illa no és perfecta, jajajajaja, sort que no has vist l'escultura que hi tenen davant del seu museu :O. Si he aconseguit que la targeta fos divertida ja em dono per satisfeta!!! :). Un petonàs XXXL de tornada :)

      Elimina
  2. Quina targeta!! M'encanta però... quina feinada! Espero que hagis gaudit molt de la teva estança a Madeira, que hagis carregat piles i que no t'enganxessin els incendis que ha hagut aquest estiu. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una mica de feina sí que té, sí... però ja saps que això de les coses senzilles no està fet per a mi. Vaig gaudir molt certament de les vacances. malauradament vam veure el foc en primera persona, però teníem el vol l'endemà de l'inici del foc, quan encara no s'estava apropant i el nostre vol va ser el primer en aterrar a Madeira després de no sé quantes hores de vols cancel·lats. Un petonàs

      Elimina
  3. Montse!!!! Quina preciositat!!! La teva reaparició no podia ser millor. El diorama es molt xulo, es una estructura que tinc pendent de provar.
    Espero que les vacances hagin anat bé, encara que, et deuen quedar alguns dies!!!
    Ja tinc ganes l'altra Tarjeta. Segur que serà preciosa.
    Petonets ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!! A veure quan t'hi poses amb aquesta estructura perquè coneixent-te sé que faràs una meravella!!! Les vacances molt bé, ja queden poquets dies però intentaré aprofitar-los. Un petonàs

      Elimina