Bocins de paper, màgia i colors: Targeta diorama 2...

dimarts, 23 d’agost del 2016

Targeta diorama 2...



 Deixa que el món et canviï… i podràs canviar al món.

 (Ernesto “Che” Guevara)

Avui us mostro la segona targeta diorama que vaig fer per regalar al meu nebot Pau. L'estructura és la mateixa i ràpidament vaig tenir clara la temàtica. Li agraden les motos, els gossos i els tattoos, així que em va resultar senzill trobar el segell adient (una vegada més un segell digital de la Gerda Steiner) i la imatge de fons. El meu toc personal és la lluna que sempre ha estat especial per a mi.

Espero que us agradi!

Ara estic treballant amb un diorama macro dels meus per a l'escola, però... haureu d'esperar!! :)






9 comentaris:

  1. Ostres, quina preciositat!!!. L'altre diorama em va agradar moltissim però aquest ha sigut "amor a primera vista" (i axiò que no m'agraden els tatoos ni les motos!!jajajaaja)
    Ja tinc ganes de veure el diorama "escolar" que dius, que encara recordo un que vas fer l'any passat!
    Petonets i bon dimecres!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! A mi ni tan sols m'agraden els gossos :O, jejeje, ja no parlo de les motos ni dels tattoos, jajajaja. El diorama escolar trigarà... però ja posada amb aquest tipus de targetes n'he fet una tercera, així que continuaré amb la tortura, jajajaja. Un petonàs i bona setmana!

      Elimina
  2. Aquesta targeta m'agrada tant o més que l'altra! M'encanten les siluetes de les cases. Les del darrera del tot (els blocs de pisos) són un segell? o un paper retallat? Espero amb ansia veure el que estas fent per l'escola! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Els pisos de darrera són d'un paper retallat, d'aquells que compres perquè penses que un bon dia utilitzaràs i... bingo!! el dia ha arribat :), de vegades penses que acumular coses és útil i tot, jajajaja. Quan comenci el cole suposo que ja estarà llest el diorama, de moment a esperar :). Petonets

      Elimina
  3. Hola Montse!! torno a entrar al teu blog i escriure :-) per què estic molt contenta que hagis estat creant!! vaig veure (com moltes altres vegades) com feies la tarja per la Maria i et vaig deixar a mitges amb la del Pau, a mí m'agrada molt l'estructura i de fet són ben diferents, la del Pau sembla que tingui un llum entre les cases. I puc dir que la meva ja té el seu lloc especial i que estic encantada!! moltes gràcies!!! i segueix creant!!! molts petonets!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina il·lusió trobar-te novament pel blog!!! A veure si aquest any és molt més productiu a nivell d'scrap i dedico més temps per a mi (sempre és el meu objectiu de principi de curs i després el temps em venç). A veure si avui per acomiadar l'agost i les vacances penjo la teva! Un petonàs

      Elimina
  4. Que dir??? Simplement genial,com sempre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! em fas posar vermella, jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  5. Aquest és el diorama que em faltava. M'agrada molt !!! La decoració i els tocs que li poses. Ets una artista. Em sembla que ja t'ho he dit, però es ben cert. La lluna és xulísima!!! Petonets ;)

    ResponElimina