Bocins de paper, màgia i colors: I la tercera...

dimecres, 31 d’agost del 2016

I la tercera...


Si camines sol aniràs més ràpid.
Si camines acompanyat aniràs més lluny.

(Proverbi xinès)

Darrer dia de vacances (snif, snif...), ara ja començo a preparar la "vuelta al cole" amb la pila de feina que començarà a amuntegar-se damunt de la meva taula: exàmens de setembre, noves matèries per preparar, noves maneres de fer les coses i també un bocinet d'il·lusió per fer tot això possible (no us enganyaré ara mateix il·lusió, il·lusió no me'n fa, jajajaja però ja m'aniré posant en situació). 

Avui us porto la darrera targeta diorama i per una temporada espero que la darrera (quan m'emociono amb una cosa no puc parar!!!). El cert és que al mes d'agost és l'aniversari de la meva amiga Pilar i com em va veure treballar en les dues anteriors targetes i em va dir amb veu alta que li encantaven...  m'ho va posar fàcil! Aquesta va ser la targeteta que va acompanyar el seu regalet. Ara m'adono que no vaig fotografiar la part de darrera, és el que té treballar a darrera hora :-O (vaig fer el record guiness i la vaig fer en dues hores).

Una vegada més amb els segells de la Gerda Steiner, i això que mai he estat d'utilitzar segells amb un to més infantil!!! però tampoc utilitzava cors!!! com ens hem de veure!!!! jajajaja.

En fi... us deixo amb un parell d'imatges (una vegada més amb les fotos fetes a corre-cuita, prometo que un dels objectius d'aquest nou curs és fer fotos amb més qualitat).

Espero que us agradi!!



8 comentaris:

  1. Xulísimaaaaaaaa!!. Aquests ratolins són una moneria!!! I sí, com ens hem de veure: cors, segells infantils...i jo fent-me "mig amiga" de la cola blanca, que no m'agradava...en fi!!jajajajajajajajaja.
    Que tinguis una molt bona entrada "escolar" i que sigui així tot el curs!
    Petonetsssssssssssssssssssss!!!!!! :-D


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, està clar que no podem dir "mai..." Moltes gràcies per ser-hi sempre i per fer-me somriure! Un petonàs

      Elimina
  2. Quina targeta més maca! Com a la Charo, m'encanten aquests ratolins! I les banderoles! I sí, et mereixes un premi Guinness per fer aquesta preciositat en dues hores! Jo només per escollir els colors i com col.locar-ho tot necessitaria dos dies! Jajaja. Segur que a la Pilar li va encantar. Petonets i bon començament de curs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els ratolins són una monada!!!! I deu ser una de les targetes més ràpides que he fet (això vol dir que sempre trigo una eternitat) però partia del fet que ja n'havia fet dues iguals abans :). I síiiiiii, a la Pilar li va encantar!!! Un petonàs

      Elimina
  3. Hola Montse!!!!! Estic desconectada del món blogger !!! però això no vol dir que no segueixi els teus treballs, eh? Aquesta targeta diorama és fantàstica. M'encanta. Ànims per la tornada a la feina, és una pal, però sort que podem desconnectar amb l'scrap perquè sino... no se que feriem. Un petonàs enorme, m'enrecordo molt de tu, encara que no dongui senyals de vida pel blog...

    ResponElimina
  4. MOntse,em vaig quedar amb la primera diorama. Això vol dir que m'he perdut un parell, jajjajaja. En vacances he estat una mica desconnectada del blog. Aquesta és molt xula i m'encanta que utilitzis coses noves, cors, temática infantil ^_^ Ets una artista dels dioramas. QUan m'hi posi, que ho tinc pendent, ja se a qui demanar dubtes.
    Petonets ;)

    ResponElimina
  5. Aquesta no l'havia vist. També molt maca. Ptns!!!!

    ResponElimina
  6. Quins ratolinets més bonics Montse!! M'encanta.
    Petonets guapa.

    ResponElimina