Bocins de paper, màgia i colors: Repte del mes de novembre: Gerda Steiner

diumenge, 29 de novembre del 2015

Repte del mes de novembre: Gerda Steiner


La intensitat no la marca el temps sinó l’emoció que resideix dins de cadascú.  

 (Albert Espinosa i Puig)


Aquest mes no he tingut gaire temps ni per fer res d'scrap ni per publicar i la darrera setmana ni tan sols per entrar a comentar els vostres blogs (I'm sorry!), espero posar-me al dia aviat!!!

No volia passar però l'oportunitat de presentar-me al nou repte mensual de la Gerda Steiner. El mes passat vaig participar per primera vegada gràcies al segell que em va tocar en el sorteig de la Yolanda i aquest mes (només per participar en el repte anterior) vaig rebre el nou segell digital de manera gratuït: un osset que ràpidament em va fer pensar en la targeta que volia fer amb ell. Malauradament entre piles d'exàmens, preparació de tallers, un curset telemàtic d'Scratch que estic fent (res a veure amb l'scrap, jeje) no em queda massa vida...

Així que avui aprofitant un petit respir he acabat la targeta que tenia visualitzada a la meva ment. I aquest és el resultat. Segurament anirà a parar a les mans d'alguna de les noies que s'ha presentat a l'intercanvi... qui serà? :).

No deixeu de passar-vos per la pàgina del repte per veure totes les interpretacions i gaudir dels segells digitals que fa la Gerda, són meravellosos!!!

I aquí teniu la meva interpretació molt motivada pel fred d'aquests dies, jajaja.


Tot i que no quedi molt clar (com sempre la qualitat de la foto és nefasta...) el paper per sota del blanc és platejat (sembla amb un punt daurat) i he posat volum amb goma eva per penjar els flocs dels fils.



No he pogut evitar (com sempre) fer una petita decoració a la part de darrera... (sinó no seria jo :)).


Aquesta setmana em tornareu a trobar per aquí amb la crònica del taller de dissabte!!! Mentre gaudiu de la setmana!!!
 

17 comentaris:

  1. Ai, l'osset que m'ha enamorat!!!.
    Una targeta fantàstica, bonica i tendra (ja he dit que m'he enamorat de l'osset??jajajaja). I tots aquests flocs de neu de diferents textures m'agraden molt!!!
    O sigui: una targeta "cum laude"!jajaja
    Petonets i bona setmana!!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que sí que és una monada??? t'enamores d'ell sí o sí!!! per mi també va ser amor a primera vista!!! Els flocs de neu també m'encanten, cada vegada que trobo un troquel de flocs estic temptada a comprar-lo! :O. Moltes gràcies pel cum laude però ara em poses el llistó molt alt!!! quina pressió!!! i encara no he començat a fer les postals!! aquest pont em tanco a casa amb els papers, jajajaja. Petonets

      Elimina
  2. Jo també m'he quedat enamorada d'aquest osset! I tranquil.la, que sí que es veu que és un paper platejat. En conjunt la targeta t'ha quedat rodona. M'agrada molt també la part del darrera. Petonets i bona setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! I és que t'has d'enamorar per nassos, jajajajaa, és una monada!!! i les fotos, aish... són un dels meus reptes personals... però mai trobo la llum adient!! Estic contenta amb la targeta a veure si em desperta la creativitat (tot i que el problema més que la creativitat és el temps!!!). Un petonàs i bona setmana a tu també!

      Elimina
  3. uoooooooooo com es nota ja el fred, l'osset es una monada, m'encanta!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! síiiiiiiiii, ja tenim el fred aquí! i res millor que aquests flocs de neu!! que sempre donen un toc especial. Un petonàs

      Elimina
  4. Montse m'encanta!!! L'osset és molt graciós, tan abrigadet amb la seva bufanda i la seva tassa de cafè calentó, jajajaja. Esta molt ben colorejat!!! I a part d'aquest osset tan dolç, la tarjeta es preciosa. Els flocs de neu penjats m'encanten i els colors que has utilitzat són ideals. Molta sort !
    Petonets ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! això d'acolorir també és la meva assignatura pendent i haig de confessar que ho vaig repetir tres vegades i al final (tot i que no estar contenta) així es va quedar :). Cada vegada m'agrada més utilitzar colors menys típics del nadal per les meves targetes, potser per la calidesa per trencar... Un petonàs

      Elimina
  5. Preciosa!!! L'osset és una cucada i m'agrada com l'has resolt, hi ha un munt de detallets... Un petonàs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! sóc incapaç de fer res que no tingui una pila de detallets, que ja m'agradaria a mi ja això del clean and simple, jajajaja. Un petonàs

      Elimina
  6. Ohhh Montse una nova tarja increïble, amb aquest nino tant tendre que m'ha encantat.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Encara estic maquinant quina postaleta et faré a tu, jajajaja. Petonets

      Elimina
  7. Hola Montse!! m'encanta!!! tota la tarja és una cucada i molt dolça!!! els segells de la Gerda S. em tenen enamorada, són moooolt macos!!! i sincerament, encara que l'hagi vist, no m'importaria gens que formés part de la col.lecció de postals que tinc jajajaja
    Una abraçada gran!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! la veritat és que són una passada els seus segells, però no vull trencar la cadena de fer una targeta cada mes amb el segell del repte (així cada mes en rebo un nou), ja veuràs el de desembre! és també una cucada... Aquest any estic una mica paralitzada, no per manca d'idees, sinó per manca de temps, espero que les postaletes arribin a temps!!! Petonets i fins aviat ;)

      Elimina
  8. Preciosa Monste, me la pido!!!! jajaja. Es que haces maravillas hija. Besotes.

    ResponElimina
  9. Aissss quan de temps sen se entrar als blogs, preciosa la teua targeta.
    He llegit que aquest any també fas intercanvi, jo no t'havia dit res però també participe, no m'agradaria pedrem una de les teues targetes.
    Un abraç bonica

    ResponElimina