Bocins de paper, màgia i colors: Llibretes a "go go"

dilluns, 23 d’abril del 2012

Llibretes a "go go"


Els llibres són els nostres ulls màgics. Ens donen la saviesa i la informació, i ens guien pels difícils i desiguals camins de la vida. 

(Manorama Jafa) 





 Ja fa dies, l'Aurora, va obrir un concurs de llibretes i em venia molt de gust participar-hi. A ella la vaig descobrir en el primer concurs d'scrapbloc que vaig participar, ràpidament em vaig enamorar de tots els treballs que fa, sigui quina sigui la tècnica que utilitzi, és molt creativa!

 Així que vaig obrir la capseta de projectes a mitges i vaig rescatar un parell de llibretes inacabades de quan anava a Barcelona a aprendre enquadernació. Recordo que en la primera vaig calcular malament les mides del feltre i em va quedar amb el cosit vist (ara m'agrada i tot!), així que en vaig fer una segona. Em quedava encara acabar algunes cosetes, retallar la tapa a la mida, cosir-hi els botons i vaig aprofitar per "scrapejar-la" una mica, unes floretes amb la big shot, i el meu nom (que per cert pensava que no podia tallar feltre amb aquests troquels d'abecedari del Tim Holtz i ha estat una gran descoberta!). 

I aquest ha estat el resultat! A mi m'agrada, però queda malament que ho digui jo :).

Ah! aprofito per traduir aquesta entrada i així per una vegada l'Aurora em podrà llegir tranquil·lament i a més a més entendre'm! :).

Gràcies Aurora pels tutorials que ens has regalat i per la possibilitat de mostrar els nostres treballs a través del concurs.


Hace ya unos días, Aurora, propuso un concurso de libretas al cual me apetecía mucho participar. A ella la descubrí en el primer concurso de scrapbloc en el que participé, rápidamente me enamoré de todos sus trabajos, sea cual sea la técnica que utilice, ¡es muy creativa!

Así que decidí abrir mi cajita de proyectos a medias y rescaté un par de libretas incabadas que empecé cuando iba a Barcelona a aprender encuadernación. Recuerdo que en la primera calculé mal las medidas del fieltro y me quedó una libreta con el cosido visto (ahora a pesar de ello me gusta!), así que hice una segunda. Me quedaba todavía acabar algunos detalles, recortar las tapas a la medida, coser los botones y he aprovechado para "escrapearla" un poco, unas flores con la big shot, y mi nombre (que por cierto pensaba que no podía cortar fieltro con los troqueles de abecedario de Tim Holtz y ¡ha sido un gran descubrimiento!).

Y este ha sido el resultado! A mi me gusta, aunque quede mal que lo diga yo :).

Gracias Aurora por los tutoriales que nos has regalado y por la posibilidad de mostrar nuestros trabajos a través del concurso.



14 comentaris:

  1. Montse, muchas gracias por mostrar tus libretas, por presentarlas al concurso y por traducir, (que ya se lo que te cuesta)Mucha suerte.Bss
    Aurora

    ResponElimina
  2. Gracias a ti, he tenido que releer cuatro veces para que no se me escaparan las "i" y las b i las v, jejeje. Un beso

    ResponElimina
  3. Molt maques les llibretes
    Feliç Sant jordi

    ResponElimina
  4. Que boniques!!! M'agrada l'enqüadernació, estàn genials! Ptns

    ResponElimina
  5. Unes llibretes molt maques, Montse!. El 12 de maig faré un taller d'enquadernació de cosit vist, per cert...tinc moltes ganes. Petons!


    Charo

    ResponElimina
  6. Gràcies a totes! Ja veuràs Charo que t'encantarà. Jo vaig anar a un taller a Barcelona dos anys i vaig aprendre moltes coses, llàstima que les poso poc en pràctica (volen molt temps i tot no pot ser...). Un dia hem de muntar una "crop" entre Tarragona i Vilanova :).

    ResponElimina
  7. Has hecho unas libretas preciosas y originales.
    Bss

    ResponElimina
  8. Hola Montse...moltes gràcies per els teus comentaris!!!

    He vist les teves llibretes i son molt chulas!...els colors i el cosit vist!!! m'ha agradat molt de veritat!

    Ara si....escric en castellà....(he de practicar una mica mès el meu català...és terrible!)

    Muchas gracias por tus comentarios en mi blog!.....pensaba que era otra Montse y cuando he hecho clic para ver el perfil, jolin...no era ella!...eras tú!.....gracias por comentar siempre!

    Respecto a las gomas rojas que mostré en el tutorial, no las venden solas.....eran retazos que me quedaron de los sellos sin montar: Cuando los compras así, vienen todos en una sola placa y luego los recortas y los momntas en tu espuma gris...esos retazos justamente son los que usé para hacer el sello de rombos.....PEro tranquila, que puedes inclusive hacerlo con una goma de borrar, sólo que tendrás que tallar un poco, pero sales de un apuro con uno así....o goma eva también!....ya me contarás que tal!...estoy a tu disposición para lo que quieras!

    Petons

    Lourdes

    ResponElimina
  9. que bella!!
    adoré tu libreta
    yo no alcancé a participar
    pero igual te invito a mi nuevo blog de Scrap

    Carolina ArteScrap

    http://carolinamaraboliscrap.blogspot.com/

    ResponElimina
  10. Que boniques són Montse! M'encanten les cosetes fetes amb feltre i les teves llibretes han quedat precioses.

    ResponElimina
  11. No queda malament que ho diguis perquè és veritat: són estupendes!
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  12. Muy bonitas las dos! El fieltro da mucho juego, verdad??
    Muchas gracias por participar.
    Lali.

    ResponElimina