Bocins de paper, màgia i colors: Ja ha passat Nadal... i s'apropa un nou any...

divendres, 28 de desembre del 2018

Ja ha passat Nadal... i s'apropa un nou any...


Deixar-te embadalir
pel ritme dels estels,
i esperar de la nit
la profunditat del temps,
el plaer del silenci
o el goig infinit
d’un Nadal permanent
vibrant a tot l’Univers... 

(Isabel Barriel)


Avui us porto quatre targetes més, feia temps que havia vist aquestes estructures a internet i volia posar-les en pràctica. M'encanten els pop-ups, les targetes interactives i sempre intento aprendre tècniques, tot i que no tinc massa temps per fer coses complicades.

El primer model s'anomena wiper card, n'he fet dues de ben diferents, la primera amb el Pare Noel al Pol Nord i la segona amb els Reis Mags. En les dues el fons està fet amb embossing i tintes distress i he utilitzat troquels i moooolts segells!!!  Aquestes han estat les postals fetes per a la Charo i la Rosa.






L'altre model és una peek-a-boo, quan obres la targeta canvia la imatge que es veu a la portada. També te un punt de sorpresa :). Aquestes han viatjat a les cases de l'Eva i de la Imma.

 






Encara me'n queden unes quantes per ensenyar! aquest any he estat molt treballadora! Aviat més... :)

8 comentaris:

  1. Una preciosidad de tarjetas, ya imagino las caras de tus amigas al tenerlas en sus manos! Feliz año nuevo!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias!!! feliz año nuevo a ti también! Besos

      Elimina
  2. Una preciositat totes!!!. De la meva, ja t'ho he dit per mail: al principi no trobava "el mecanisme" perque jo sabia que hi havia sorpresa!!jajaja. I desprès, ensenyant-li la targeta a la Valèria (que va flipar molt amb el pop-up) vaig adonar-me que als regalets petits ficava el meu nom i el de la Carmelita!!jajajaja.
    Moltes gràcies novament per la targeta i per tornar a fer l'intercanvi!
    Petonets i molt bona entrada d'any!. Que el 2019 sigui un gran any per tu!!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejejejeje... mira que el mecanisme és senzill, eh? :) m'encanta provar aquestes estructures!!! i em va fer gràcia posar els noms als regals, però són tan miniatura.Gràcies a tu per participar any rere any i jo també et desitjo un 2019 meravellós!! Un petonàs

      Elimina
  3. Montseeeee!!!

    Si unes són maques les altres també, el cert és que rebre una postal teva és tot un honor.
    M'encanten l'iglú, el cartell, Santa volant amb l'avió, els rens i els reis que tenen cara de bona gent. Uff!!! estaria estona posant qualificatius a les teves postals.

    Gràcies per compartir-les i seguiré sent seguidora teva....

    Bon any Nou per tu i per totes les altres seguidores i amigues teves.

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! m'he posat vermella :), m'alegro que t'agradin les meves creacions, el millor de tot és compartir-les i fer feliç a algú quan les rep. Molts petonets i un 2019 ple de felicitat!!!

      Elimina